💬Ацу:Не має за що.
В цю секунду хтось постукав у вхідні двері.
💬Ацу:О це напевне Чу, я відкрию!
Тигр побіг ло вхідних дверей.
💬Ацу:Хто там?-голосно запитав біловолосий.
💬Чуя:Твій чоловік і самий сексуальний омежка.
Тигр відкрив двері та накинувся на рижика.
💬Ацу:ЧУЙКА!!! Я за тобою так сумував!- сказавши це він розплакався.
💬Чуя:Моє ж ти сонечко! Я так сумував, так не хітів тебе у перший день твого воскресіння віддавати у чужі руки, пробач я справді хотів тоді бути з тобою, але не міг....-вогник також розплакався та нахилив голову але продовжував обіймати своє сонечко.
💬Ацу:Я тебе так люблю!!! Розкажи мені як ти тут без мене був..- стерши сльози сумно але з усмішкою сказав Накаджима.
💬Чуя:Можливо не потрібно...
💬Ацу:Будь ласка....хоча, і ітак все знаю....
💬Чуя:Тобто!?
Тут у коридор вийшов Рюноске.
💬Аку:Тигрик, Чуя-Сан можливо ми підемо на кухню?
💬Чуя:Звісно!
💬Чуя:шепотом: сонце а чому він тебе називає тигриком?
💬Ацу:Все тобі розкажу за столом.- Ацуши усміхнувся своєю звичною усмішкою.
💬Чуя:Окей, а де Амі?
На кухні
💬Ацу:Амі, ходи сюди!
У цю ж секунду з тіні біленького вийшов Аміши Накахіма.
💬Амі:А, що? ЧУЙКА!? Я ТАКИЙ РАДИЙ ТЕБЕ БАЧИТИ!!!!- по традиції чорненький накинувся з обіймами на Чую-Сана.
💬Чуя:Амі!!! Я також за тобою сумував!!!
Вони обнімалися десь хвилини 3.
💬Аку:Давайте но за стіл, я нам чаю приготую.
💬Чуя:Сонечко, а як же перецілунки?)
💬Амі:Чуя....тут така справа...
💬Ацу:Чуйка ми з Акутагавою зустрічаємося! А у Амі є своя омежка! Це ж нічого так...?
💬Чуя:Ех, я більше не скуштую твоїх солоденькіх губок...
Рюноске вже закипав від таких розмов тому у його правій руці луснув стакан.
💬Ацу:Аку!? Що таке!? Дідько у тебе ж кров!
💬Аку:Чуя-Сан....він мій!
💬Чуя:Хрен там плавав! Це сонечко і моє також!
💬Амі:Акутагава дай сюди руку.- не дочекавшись поки його просьбу чи то приказ виконають він сам схопив Рюноске за праву руку яка вже стікала кров'ю. У туж секунду рани чорного принца загоїлися на очах.
💬Аку:Що за чортівня? Як так? Тоді чому ти Ацу рани не лікував?
💬Амі:На жаль я це можу робити всім окрім Ацу.
💬Чуя:Акутагава, я розумію що ти його любиш, але я не збираюся його залишати по твоїй примсі.
💬Ацу:Буль л-ласка не сваріться, Чу я буду з тобою на завжди, пом'ятаєш я ж обіцяв, у той роковий день....
6 років назад
На данний момент 13 річний Чуя Накахара стоїть у колі з 15 річних хлопців які от от уб'ють його! Повз проходить 12 річний Ацуши Накаджима. Помітивши що його давній друг у біді він кидається туди не роздумуючи а ні секунди.
💬Ацу:Агов! Хлопці що це ви тут поробляєте? - своїм не винним та спокійним голосом питає біленький.
💬?:Ти дивися но, ще один чувирлік!- сміючися сказав найвищий із низ.
💬Чуя:Ацу, тікай звідси! Хутко!- з страхом за друга прокричав рижик.
💬Ацу:Чу, я все влагоджу.- спокійно відповів Накаджима.
💬??:Ти подивися на нього! Супер героя з себе корчить, ти хоть знаєш чим ми володіємо, а!?
💬Ацу:Схоже що це ви й гадки не маєте чим володію я.
💬?:Ізімо, покажи но йому як потрібно поводитися.
З всієї групи хлопців вийшов один, високий з чорним, довгим волоссям яке було зібрано у високий хвіст та червоними очима у яких читалася лише злість.
💬Чуя:Ацуши! Біжи! Він володіє гіпнозом!
💬Ацу:Гіпнозом...? Дідько, Чу! Я тебе не кину!
💬Ізімо:Ну що ж, тоді «Сольє»!!!- останнє слово Катуро прокричав так голосно що у Ацуши заболіла голова.
💬Ацу:І що далі? Я нічого не відчуваю.
💬?:Обернися.- з усмішкою сказав їхній лідер.
Обернувшись білявий помітив що його друг стоїть з повністю білими очима.
💬Ацу:Чу!? Що з тобою!? Що ти зробив!? Триклятий бісе поверни все як було!
💬Ізімо:«Сольє», вбити!
💬Ацу:Що ти верзеш!?
Після слів Ізімо Катуро, Чуя став ніби сам не свій. Він накинувся на тигра але не з обіймами а з кулаками.
💬Ацу:Чуя, ти чого...!? Дідько, відпусти! Ізімо! Дідько, бісе ти підземний, зупини Чую!
💬Ізімо:Ну все ходімо, коли він закінчить своє завдання сам прийде до тями, бувай сніжинко!- з цими словами всі розвернулися та пішли геть.
💬Ацу:Ай, боляче..... кров?...вона моя...? Дідько у Чуї з рота ллється кров!!! Чуя! Що з тобою!?
💬Чуя:А-Ацу....у-бий м-ене...
Це єдине що він зміг вичавити.
💬Ацу:Що!? Ні!
Тигр потягнувся до кишені своїх штанів та дістав із них маленький розкладний ножичок.
💬Ацу:Прощавай...- з цими словами тигр встромив того ножа собі прямо у серце. Стікаючи кров'ю він дивився на свого друга який досі продовжував його гамселити, але він не дивився на нього із ненавистю, він дивився із любов'ю у очах.
Через 10 хвилин Ацуши лежав у крові, такий холодний....блідий....з усмішкою на губах....та мертвий...
Після цього до Чуї прийшов здоровий глузд. Побачивши що він коїв він впав на коліна та закричав, обійнявши бездиханне холодне та тендітне тіло його друга.
💬Чуя:АЦУШИ!!! БЛАГАЮ! П-РОКИНСЯ!!!- вже задихаючись у власних сльозах кричав рижик.
У цю секунду із тіні Ацуши вийшов темний силует.
💬?>:Ти хочеш щоб він жив...?
💬Чуя:Х-то ти...!?
💬?>:Я той хто може його привести до життя, але ти маєш мені дати щось у замін.
💬Чуя:Що ти хочеш!? Все дам!
💬?>:Поцілунок, в знак кого що ми заключили договір.
💬Чуя:Це все!?
💬?>:Ага.
Не встиг незнайомець це сказати як Чуя притягнув його до себе та поцілував із язиком.
💬Чуя:Цього достатньо?
💬?>:Ого, я думав ти злякаєшся. Ну насправді я б ітак його врятував мені просто було нічим зайнятися.- після цих слів темна тінь нагнулася до холодного тіла Ацуши Накаджими та поцілувала його у губи з язиком.
Після чого біленький почав дихати.
💬?>:Гаразд, мені час.- темний силует зайшов у тінь тигрика.
💬Чуя:Ацуши!? Ти як!?
💬Ацу:Хаааа, шо це було!?
💬Чуя:Пробач мене благаю....- у Чуї скотилася сльоза.
💬Ацу:Чу.... запам'ятай я ніколи тебе не покину...навіть якщо всі від тебе відвернуться-я буду з тобою!
Теперішній час
💬Чуя:Пом'ятаю....пробач мене Ацу, і ще раз дякую Амі...
💬Амі:Не має за що!
💬Ацу:Чу, все нормально я ж сам встромив той ніж.
💬Аку:Який ще ніж!?
💬Чуя:Амі, покажи йому...
💬Амі:Буде зроблено сір.- плеснувши у долоні він зник. Через лічені секунди він знову з'явився.
💬Аку:Нічого собі....Ацу ти сам себе вбив...?
💬Ацу:Ага, та наразі все добре, залишився тільки не великий шрам. Аку, я тебе дуже сильно люблю, як хлопця, а тебе Чу я люблю як брата, Амі ти також мені як за брата тебе я також люблю!
💬Амі:Сніжико це так мило!
Ацуши побліднів у його очах читався страх.
💬Чуя:Сонце що таке!?
💬Аку:Телепню, ти як його назвав?
💬Амі:Ну сніжинкою.
💬Аку:А хто його ще так називав?
💬Чуя:Здається, Ізімо....дідько.
💬Амі:Ой, Ацу пробач будь ласочка....
💬Ацу:Та....ніч-ого все н-нормально...
💬Амі:Я просто не подумав!
💬Ацу:Та, нічого.
💬Чуя:Сонце ми тебе також любимо!
💬Амі:Ага, дуже-дуже!
💬Аку:Ну а я тебе люблю, ти тільки мій!
💬Чуя:Акутагава! Він не тільки твій, але і наш!
💬Аку:Ну я ж у тому сенсі що це я буду йому робити приємно.)
💬Амі:Уля-ля, зрозуміленько)))
💬Ацу:Кхм, проїхали. Давайте но один одному придумаємо крички?
💬Чуя:О, давайте.
💬Амі:Хихи, як цікаво)
💬Аку:Ага, але кожен має її узгодити з тим хто буде її носити.
💬Ацу:Окей, я перший. Чуя ти у мене будеш.....Чу!
💬Чуя:Мені підходить, але тільки тобі так можна, так стоп ти ж мене так вже кличеш.
💬Ацу:Ага, мені ну дуже це подобається. Такс, потім у нас Акутагава....хм, будеш....будеш Тага!
💬Аку:Гаразд, але тільки для тебе.
💬Ацу:Мг, звісно, тепер Аміши....ти будеш....Іши! Точно Іши!
💬Амі:Юху, у мене є кличка, тепер давайте но я. Чуя-Чуйка, Акутагава-Аку, Ацуши-Ацу.
💬Чуя:Ти мене так і кличеш, тому все чудово.
💬Ацу:Хихи, ти мене так і називав!)
💬Акутагава:Мене влаштовує.
💬Чуя:Гаразд тепер я. Ацуши-Ацу, Аміши-Амі, Акутагава-Аку.
💬Акутагава:Банально але нормально.
💬Ацу:Хихи
💬Амі:Все по старинці.)
💬Аку:Тепер я. Ацуши-Тигрик, Аміши-Амі, Чуя-Сан-Чуя.
💬Амі:Мене всі називають «Амі» крім Ацу.
💬Чуя:О до мене перестали відноситися як до старого діда.
💬Ацу:Я Тигрик....це так мило, яле пам'ятай нікому не розказуй про мою силу.
💬Аку:Звісно.🛐Продовження буде🛐
ВИ ЧИТАЄТЕ
Отрава в вині
Mystery / ThrillerМоя ідея полягає у розповіді про життя героїв. Придумую все на ходу😅, тому не судіть строго. Як ми всі зрозуміли Ацуши і Чуя друзі дитинства які познайомилися у 1 класі. Придумані нові персонажі(звісно мною). Забула попередити це звісно ж яой))). Д...