*Після того як всі вони по колу поцілувалися Ацуши почав збиратися на роботу*
[Через 25 хвилин]
💭Ацу:Так ну що ж, я прийняв душ та переодягнувся в чистий одяг ще перекушу і на роботу можна.💭
*Тигр пішов на кухню щоб перекусити чимось*
*Зайшовши туди він побачив що Чуя готує обід*
💬Ацу:О, Чу а на мене приготуєш?~
💬Чуя:Дзузьки тобі, хавку я тільки собі готую!
💬Ацу:Ну Чу. Так стоп це ж моя кухня та мої продукти._.
💬Чуя:Ой бля, приготую я тобі, не ной.
💬Ацу:Дуже дякую, а де Амі?
💬Чуя:Пішов в магазин за тортиком.
💬Ацу:За тортиком? А що сьогодні якесь свято?
💬Чуя:Ацу ти серйозно?
💬Ацу:Ну я серйозно не знаю яке сьогодні свято....
💬Чуя:Ех, в тебе ж день народження сьогодні!
💬Ацу:Ну і це хіба свято?
💬Чуя:Дурненький Цу, звичайно ж свято, у цей день народився сенц мого життя, мій самий найкращий друг, мені практично брат у подарунок.
💬Ацу:А? У тебе є брат?
💬Чуя:Ну Ацуши!
💬Ацу:Гаразд, гаразд, я зрозумів що дні народження це круто.
*Накахара усміхнувся та дістав 3 тарілки*
💬Чуя:Доречі ми збираємося відсвяткувати твій день народження. Сьогодні в 7 я тебе чикаю з роботи, ми поїмо тортика і підемо у бар.
💬Ацу:Ех, наскільки я зрозумів вибору у мене не має(
*Риженьки насипав макаронів з сосисками у 1 тарілку*
💬Чуя:Так точно сір, і доречі ми з Амі ж для тебе стараємося, а ти....
*Ацуши підійшов до Чуї та обняв його*
💬Ацу:Я розумію, я....дуже вдячний вам обом.
*Накахара усміхнувся та обняв Накаджиму у відповідь*
💬Ацу:А і доречі Чуя....ти дуже смішний у фартусі( ꈍᴗꈍ).
*Накахара накидав їжі і у 2 тарілку*
💬Чуя:Ммм, Ацуши як ти умудрився вимкнути інстинкт самозбереження?)
*Тигр відстрибнув від риженького і побіг у кімнату*
💭Чуя:Хах завжди тікає, хоть і знає що я його не чіпну.💭
*Тим часом вже 3 трілки були наповнені макаронами з сосисками*
💬Чуя:Дурненький іди їж і на роботу! --- крикнув Чуя м'ягким голосом.
💬Ацу:Зараз тільки Амі дочикаюсь! --- тихо але так щоб почув Чуя відповів Накаджима.
{Через 3 хвилини}
*У двері зайшов Накахіма з величезними пакетами*
*До нього підбіг Ацуши*
💬Ацу:Амі а що це?
💬Амі:Ну продукти, а ще у тебе ж сьогодні день народження і тому ми з Чуєю написали список що купити на подарунки.
💬Чуя:Дурні їжа стине! А холодна не смачна!
🗯️Ацу і Амі:МИ ВЖЕ БІЖЕМО!🗯️
💬Ацу:Такс, у мене на їжу є около 10 хвилин, а потім ще 20 хвилин топати до роботи(
💬Чуя:Так, стоп, Амі ж може тебе перенести до штабу ОДА(Озброєне Детективне Агентство).
💬Ацу:Точно, Амі допоможеш?
💬Амі:Звичайно, все для того щоб ти нормально поїв.
*Ацу спробував перший шматочок їжі*
💬Ацу:Мм, Чу це хоч і прості макарони але вони такі смачні)))
💬Чуя:Я дуже радий)
*Тигр розплакався*
💬Чуя:Агов, Цу що з тобою!?
💬Амі:Сонечко, Ацуши не плач...
💬Ацу:Все добре....просто...заради мене так ще ніхто не старався як ви.... --- мовив крізь слози біловолосий.
💬Амі:Ей не переживаюй, ми завжди будемо з тобою:).
💬Чуя:Ми тут всі між собою мов брати.
*Від цих слів у Амі також потекли сльози*
💬Чуя:Агов, Амі а ти чого ривеш?
💬Амі:Я й повірити не міг що колись у мене будуть такі друзі....я вас так сильно люблю(ෆ╹ .̮ ╹ෆ)....
💬Ацу:І ми тебе любимо(~ ̄³ ̄)~.
💬Чуя:Так точно♡.
*Вони троє обійнялися*
[Після того як всі доїли]
💬Ацу:Ну щож мені час на роботу(
💬Чуя:А чого це ти, так сумно кажеш про роботу, ти ж її так хотів що аж померти встиг.
💬Ацу:Та просто зараз прийдеться придумувати як ж я воскрес, тай про ханагакі розказувати.
💬Амі:Це тоді коли ти в 13 помер від того що тебе Іріко вбив?
💬Чуя:Ага, але перед тим він був хворий ханагакі бо любив Іріко і почав за ним бігати, тому він його і вбив.
💬Амі:А, ясно. Ну тоді Ацу підемо я тебе перенесу на роботу.
💬Ацу:Агась, папа Чуйка(ӦvӦ).
💬Чуя:Покедово♡.
💬Амі:Покі, але я шас повернуся.
[Амі перенс Ацу на роботу]
💬Амі:Папа)
💬Ацу:Покі~
*Накахіма перенісся назад в дім Ацуши*
💭Ацу:Ну що ж, ось я знову тут.💭
*Зайшовши в штаб, та піднявшись на 2 поверх, хлопця зустрів Кунікіда-Сан*
💬Кунікі:А? Шкет!? Ти що воскрес!?
💬Ацу:А ну...💭треба щось придумати.💭...так! Знайомий....друг..так друг воскресив своєю....особливою силою!
💬Кунікі:Дивно...потім розкажеш в подробицях а то я зайнятий.
💬Ацу:Ага, добре...я пішов працювати.
💬Кунікі:Ага, папка з завданням у тебе на робочому столі.
💬Ацу:Добре, бувайте.💭Мені в першей же робочий день дали завдання....та ще в мій день народження...який ж я визучий...💭
💬Кунікі:Ага, давай.
*Тигр зайшов в головну кімнату ОДА, там на нього чикав Дазай-Сан з шефом*
💬Ацу:А...ееее...доброго дня! --- сказав Накаджима низько вклонивши голову.
💬?:Давай без формальностей.
💬Ацу:А, ну добре.
💬?:Присідай поговоремо.
💬Дазай:Ацуши, яка ж не повага, а мені поклін?~
💬Ацу:А ой так звісно. --- біловолосий знову низько вклонився.
💬?:Дазай досить гратися.
💬Дазай:Добре-добре, не буду.
*Тигр сів на диван навпроти Дазая і шефа*
💬Фуку:Ітак, мене звати Фукудзава Юкічі і я головний в штабі ОДА.
💬Ацу:Приємно познайомитися, я Ацуши Накаджима.
💬Дазай:Ну чорт, як ж тут скучноооо~
💬Фуку:Осаму, годі, посиди хоть 10 хвилин спокійно.
💬Дазай:Ех, пробачте(
💬Фуку:Наскільки мені відомо, Ацуши, у тебе не має особливої сили, зате ти добре володієш рукопашним боєм, правильно?
💬Ацу:Так, особливої сили я не маю, але я вже не впевнений що добре володію рукопашним боєм, оскільки я програв Дазай-Сану....
💬Дазай:Наоборот, хоч по мені і не було видно але якби ми побилися хотя б ще хвилин 5 то я б програв.
💬Ацу:Так, але всеодно програв саме я, а програш залишається програшем.
💬Фуку:Тут ти Ацуши, правий, але Дазай тебе мені відрекомендував, саме тому я буду дуже радий якщо ти вступиш у наші ряди.
💬Ацу:Ну так, я ж для того і прийшов сюди.
💬Фуку:Гаразд, тоді розкажи про себе Дазаю, а мені потрбіно відійти по справах. Бувайте.
*Юкічі встав і вийшов з кімнати*
💬Ацу:До побачення.
💬Дазай:Ну що ж розкажи но мені про ханагакі, ти ж говорив що ти нею хворів.
💬Ацу:А? Так на той момент мені було 13 і я до втрати свідомості любив одну людину, але вона не проявляла до мене жодної цікавості. Тому я почав за нею стежити та ходити по її стопам, і дізнався що ця людина вже має пару. Тоді моє серце заболіло, було тяжно дихати, я відчував різку біль по всій області з ораганами. Через декілька днів я перший раз відкашлянув комок крові з листям твоянди. Так як у мене не було батьків а з тіткою та дядьком я був у поганих стосунках то знав про це тільки Чуя. І я знав що від цього можна вилікуватися тільки якщо тебе полюбить та людина через яку ти хворієш. Ось і все.
💬Дазай:Але тоді як ти вилікувався? А ні стоп, ти ж казав що помер?
💬Ацу:Так але я не хочу про це говорити....
💬Дазай:Гаразд, тоді за роботу. --- сказавши це Осаму вийшов з кімнати та пішов по справам.
*Ацуши пішов до свого робочого столу і взяв папку з написом "Шкет твоє перше завдання, не провали його"
*Біловолосий розгорнув папку*Від автора:<Ех, це була сама найдовше глава, 1225 слів:)>
🛐Продовження буде🛐
ВИ ЧИТАЄТЕ
Отрава в вині
Mystery / ThrillerМоя ідея полягає у розповіді про життя героїв. Придумую все на ходу😅, тому не судіть строго. Як ми всі зрозуміли Ацуши і Чуя друзі дитинства які познайомилися у 1 класі. Придумані нові персонажі(звісно мною). Забула попередити це звісно ж яой))). Д...