💬Ацу:Ну що ж ходімо до мене у кімнату за речима та вбивати Рікамі.- підстибуючи сказав Ацуши.
💬Амі:Ви йдіть а я допоможу тітці поприбирати на кухні.- сказав Аміші прибираючи зі столу.
💬Хіто:Дуже дякую Амі, любий.- сказала тітка Ацуши виходячи з своєї кімнати.
Накахара, Рюноске та Накаджима піднялися на другий поверх та зайши у двері зліва. Першим зайшой Ацуши та пішов щось шукати у великій коробці, а його гості розглядали кімнатку. Вона була досить маленькою з старим ремонтом та пошарпаним сірим ліжком. У кутку біля малесенького віконця, а точніше його відсутності (вікон там не було, вони замуровані руками Рікамі) стояв маленький столик який здавалося тримався на повітрі, також там було три підписані коробки.
Перша коробка: Одяг.
Друга коробка: Іграшки.
Третя коробка: Аптечка.
Проте велика коробка у якій рився Накаджима не була ппідписана.
💬Аку:Тигрику, ти не проти якщо я подивлюся вміст коробок?- у стані шоку перебував Акутагава, оскільки він не вважав це місце придатним для життя.
💬Чуя:Краще не потрібно.- з великим розпачом від того шо це місце не змінилося відповів Чуя.
💬Аку:Чого?- здивувся він.
💬Ацу:Чу, він ж не звичайна людина а мафіозі, думаю що його психіка задатна це втримати.- сказав тигрик який продовжував щось шукати у тій самій великій коробці.
💬Чуя:Тц, гаразд. Тільки я тоді подивлюся з ним, можливо тут щось таки змінилося.
💬Ацу:Не думаю, у цю кімнату не заходили приблизно років п'ять. Тимпаче у рікамі є інша кімната для своїх брудних справ.- стиснув зуби Накаджима.
На що Акутагава мовчки підійшов до коробки з написом "Одяг". Там справді був одяг, проте....він був або грязний або в крові або зовсім не для дітей, такий як на приклад стрінги, жіночі трусики або костюм покоївки, проте у нього була тільки передня частина, тобто заду була одня велика суцільна дира на всю спину та дупу.(я не знаю як це пояснити 😅)
💬Аку:Ти це носив будучи дитиною...?- шоковано запитав чорноволосий принц.
💬Ацу:Ага, як бачиш одяг грязний, тільки костюм покоївки чистий, Рікамі його переодично прав щоб я так би мовити пах м'ятою та мандаринами коли буду лягати під нього.- нервово усміхався Ацуши.
На що Акктагава заскрипів зубами та пішов до коробки "Аптечка", проте медикаментів там було мало з дебільшого там були тільки лубриканти(змазка), якись крем для інтимних місць та заспокійливе з снодійним.
Поки Акутагава розглядав шокуючі його речі, Чуя ліг на ліжко яке дуже огидно скрипіло.
💬Ацу:Чу, краще не лягай туди, воно брудне та у спермі цього виродка.- сичав Накаджима.
💬Чуя:То він прям тут тебе....- підриваючись з ліжка ошелешено запитав рижик.
💬Ацу:Ага.- продовжував щось шукати він.
💬Аку:Тигрику....що це...?
💬Ацу:Здається там стоять лубриканти, крем для зняття болю та заліковування ран та снодійне або заспокійливе.
💬Аку:Скільки тобі було....? Коли це почалося скільки тобі було...?- ніби не совїм язиком говорив чорнявий.
💬Ацу:Здається 8 чи 9. Приблизно так, проте не переживай подробиць я не пом'ятаю через заспокійливі препарати які він у мене сував пачками.
💬Аку:Я.....я мав з'явитися в твому житті раніше...- докоряв собі Акутагава.
💬Чуя:Я був у його житті раніше, проте я нічого не знав, переїзд Ацуши до мене був моєю ідеєю після того як я дізнався про це все та побував тут у перше.
💬Ацу:Давайте не будемо про погане, я знайшов те що мені потрібно.- сказав Накаджима показавши своїм друзям великий, гострий ніж та пістолет.
💬Аку:А можна я ще загляну у коробку з іграшками....?- збентежено запитав чорноволосий принц.
💬Ацу:Хех, думаю не варто...- загадково відповів Накаджима.
💬Чуя:Доречі навіть я не знаю що там.- знизив плечима рижик.
💬Аку:Можна тоді ми з Чуєю разом подивимися?- вже більш нагло запитав Рюноске.
💬Ацу:Гаразд дивіться, проте до мене жодних питань на цей рахунок.
На що Чуя та Акутагава кивнули та разом пішли до коробки. Відкривши коробку Чуя прийшов до висновку що він сам прикінчить Рікамі а Акутагава відріжить йому його член та запихає в глотку. Напевне всіх цікавить, що ж вони таке там побачили? Відповідь проста, там й справді були іграшки, проте....вони буди зовсім не для дітей....це були іграшки для дорослих забав: плетка, наручники, якась груба мотузка, ризинові члени різних розмірів, вібратори та купу всього іншого в цьому плані.
💬Чуя:Ацу...ти....- та йому не дали договорити.
💬Ацу:Я ж казав, ніяких запитань.- наказним тоном сказав він.
💬Аку:Ну що ходімо...?- тримаючи гнів, обіду та бажання розпитати про все свого тигрика з надією що все не так я він подумав, запитав чорноволосий.
💬Ацу:Мгм, ходімо вбивати Рікамі. Хто хоче мені у цьому допомогти? Проте ні, я вам не дозволю.- швидко мопіняв свою думку Ацуши.
💬Аку:Що? Але чому?- обурився Рюноске який заледве тримав свою жагу до крові Рікамі.
💬Чуя:Він не хоче щоб ми бруднили руки...- сумно відповів Накахара.
💬Аку:Що? Але я ж вбивав купу раз!- відмовив Рюноске.
💬Ацу:Я не хочу щоб ні ти Тага ні ти Чу були вбивцями, адже це заклеймить важе життя до його кінця....- засумував білявий.
💬Аку:Гаразд, проте я ж можу уже з мертвого тіла відрізати якусь кінцівку так?- поцікавився Акутагава.
💬Чуя:Звісно, я зроблю те саме!- весело відповів рижоволосий.
На що Акутагава ухмильнувся та вийшов із кімнати, за ним вийшов Чуя а за ними з великим ножем та чорним пістолетом вийшов й власник "кімнати", проте тяжко назвати це місце кімнатою.
Зійшовши на перший поверх хлопці сіли на диван у гостьовій кімнаті та стали чикати на Рікамі. На той час Хіто та Аміши витягнули та приготували мішки з хлоркую які з собою приніс Ацуши. Що ж все готово, залишиломя почикати доки та гнида вирішить пришкандибати у п'яному виді додому.
ВИ ЧИТАЄТЕ
Отрава в вині
Mystery / ThrillerМоя ідея полягає у розповіді про життя героїв. Придумую все на ходу😅, тому не судіть строго. Як ми всі зрозуміли Ацуши і Чуя друзі дитинства які познайомилися у 1 класі. Придумані нові персонажі(звісно мною). Забула попередити це звісно ж яой))). Д...