bölüm üç - seungmin

1.3K 93 128
                                    

üzerinde hissettiği kıpırdanmalar ve yüzünde hissettiği salyalarla gözlerini açarken minik bir kıkırtı bırakmıştı odaya seungmin uykulu haliyle. pomeranian cinsi köpeği acıkmış olmalı ki her sabah yaptığı gibi üzerine çıkmış ve yine yüzünü yalamaya başlamıştı.

"emzik, acıktın mı güzel kızım? hm?"

beyaz tüylü küçük köpeğinin tüylerini okşayarak öpmüş ve sakince doğrulmuştu yattığı yerden. köpeğini yataktan yere indirerek banyosunda elini yüzünü yıkamış, havlayıp ayakları etrafında dolanan köpeğinin de mama ve su kabını doldurmuştu.

emzik iştahla mamasını yemeye başlarken seungmin köpeğinin yanına eğilmiş ve onun yumuşak tüylerini okşarken iç çekmişti. evde yine yalnızdı ve haftasonu olduğu için de lia noona'sı da olmayacaktı birlikte kahvaltı yapabilmek için.

her zaman olduğu gibi yine sakince kaderini kabullenirken odasına geçti üzerini değiştirmek için. felix ve jisung'un hediyesi olan feminen tarzdaki ipek pijamalarını çıkarmış ve uzun bol bi tişörtle şortunu geçirmişti üzerine. evde zaten tek olduğu için istediği gibi giyinebilirdi seungmin.

yatağının yanındaki duvardaki taylor swift posterine bakmış ve gülümseyerek 'günaydın mama' dedikten sonra telefonunu eline almıştı.

playlistinden mamasının betty şarkısının live versiyonunu çalarken felix ve jisung ile olduğu grubuna da günaydın mesajını göndermişti. eğer kızları olmasaydı, dünyadaki en yalnız insan falan sanabilirdi kendisini seungmin.

aşağıya mutfaklarına inerek kendisine basit bir sandviç hazırlamaya başlamıştı. hala çalmakta olan betty şarkısına eşlik ederken yine içini çekmişti. mutfağın ortasında duran koca yemek masasında tek başına kahvaltı yapmak her zaman canını sıkardı onun. eğer haftaiçi olsaydı yine yardımcıları olan lia noonasından kendisiyle birlikte yemesini rica edebilirdi ama yine yalnızdı.

kahvaltılıkları masaya dizdikten sonra lebtobunu getirerek yeni başladığı dizisinin bölümünü açmış, diğer yandan da felix ve jisung'un twitterlarında paylaştıkları yeni fotoğraflarını layklamıştı. onlar ne kadar seungmin'den de nsfw hesabı açmasını isteseler de seungmin halinden oldukça memnundu. o toplarda işi olmadığını çok iyi biliyordu.

twitterda dolanmayı bıraktıktan sonra gelen bildirimle kaşlarını çatmış ve hızla bildirime tıklamıştı.

'@seo.changbin adlı kullanıcı hikayesine yeni bir ekleme yaptı'

okulundaki fizik öğretmeninin spor salonundan paylaştığı hikayeye iç çekerek bakarken sandviçinden bi ısırık almıştı. neden bilmiyordu ama o adamı ilk gördüğünde kendini her şeyden koruyup kollayarak bir bebek gibi seveceğini hissetmişti. ne kadar bu durumun etik dışı olduğunu bilse de seungmin öğretmeninden vazgeçemiyordu. onun o kaslı kolları arasında tüm dünyadan uzaklaşmak istiyordu.

dakikalar boyunca fotoğrafı izledikten sonra en sonunda telefonunu sakince bırakarak dizisine dönmüş ve kahvaltısını bitirmişti. kahvaltısı bitmesine rağmen öylece dizisini izlemeye devam ederken kapının çalmasıyla ayaklanmış ve kimin geldiğine bakmıştı.

"hoş geldin miri teyze"

kapıda elindeki kutuyla dikilen komşusu gülümseyerek elindeki kutuyu seungmin'e uzatmıştı.

"güzel oğlum, kurabiye yapmıştım sana da getirdim"

seungmin gülümseyerek kutuyu yaşlı komşusundan almış ve teşekkür edip içeri buyurmasına rağmen komşusu rahatsızlık vermek istemeyerek evine geçmişti. seungmin ise komşusunun arkasından tekrar gülümseyerek kapıyı kapamış ve kurabiyelerden birini ağzına atmıştı. hep küçüklüğünde yaptıkları gibiydi.

FVN!Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin