Okunma bok gibi ama yapacak birşey yok 😔 yemin ederim şu okuyan dokuz on kişi için yazmaya devam ediyorum ki onları yüz üstü bırakmamak için lütfen vote ve yorum yapmayı unutmayın iyi okumalar
tae:
Ne zaman geleceksiniz ?Yollu Joy:
Gelme dedin yaEnayi:
O yüzden sooyung ile Hürrem Sultan'ı izliyoruz 💅🏻tae:
Çıkın gelin lanYollu Joy:
Gelme dedin ya ibne herif 😡tae:
Sanki her dediğimi yapıyormuş gibi
Gelme dedin ya yazıyor şıllık çık gel
Beni jungkook ile yanlız bırakmayınEnayi:
Niye lan seni yatağa atacakmış ya
Kalın işte yanlıztae:
Belanı siktirme adamın tipi bile değilim çıkın gelin
Kapı çaldı
Geç kalmayın
GelinÇevrimdışı...
Yollu Joy:
E bu gittiEnayi :
Boşver şunu izleyelim öyle giderizYollu Joy:
Tamam 😭✧༺♥༻✧
Taehyung kalbinin hızlanmasını es geçip kapıya yönelmişti. Ne kadar jungkook'a hala birşeyler hissetsede artık sınırını çizecekti.
Artık kendini mal yerine koymayacak değerini bilecekti. Derin nefes alıp kapıyı açmış jungkook'u karşılamıştı.
"Geç içeri "
Jungkook elinde tuttuğu küçük poşeti Taehyung'a uzatıp ön dişleri görününceye kadar gülümsemiş taehyung gerek yoktu adlı küçük konuşma yapmış ama sonunda poşeti almıştı.
Jungkook salona geçmiş hemen uygun bulduğu yere çökmüştü.
"Birşeyler içer misin?"
Taehyung ne kadar su, kola ya da daha sıradan birşey ister diye düşündüyse de jungkook tersini yapıp kırmızı şarap istemişti.
Jungkook ise sanki yıllardır bu evdeymiş gibi rahat davranıyor her yere bakmadan edemiyordu vazonun altıda dahil.
Taehyung şarap bardaklarını masaya koyup jungkook'a döndü hızla bitirecekti bugünü yoksa karşısında duran yakışıklı adama daha fazla bakarsa kesinlikle kucağına oturup en dehşet verici hayallerini yaşatacaktı.
"Peki en çok ne de zorlanıyorsun? İki ya da üç gün sonra çekimler başlıyor biliyorsun şimdiden çözelim bu problemi?"
Jungkook Taehyung'a biraz daha yaklaşıp sesini alçatmıştı ama bilmediği şey ise Taehyung'un bundan fazlaca etkilenmesiydi.
"Öpüşme"
"Ne!"
Jungkook elini ensesine götürüp hafifçe kaşıdı .
"Şöyle tepki vermesen, utanıyorum"
Taehyung iyileşmiş gözlerini kısıp eski tatlı haline dönmüştü.
"Hiç öpüşmedin mi?"
Jungkook iki elini biranda sallamış yanlış anlaşılmayı çözmek istemişti.
"Hey öpüştüm tabi ki ama , bir erkekle ilk olacak ve ben aşırı derecede çekiniyorum"
Taehyung onun ilki olacaktı tamam belki ilk öpücük olmayacaktı ama sonuçta erkek olduğu için ilkti ve Jungkook ona gelmişti.
"Normal öpücük olarak düşüne bilirsin aslında"
"Olayda bu düşünemem Taehyung"
Jungkook heyecandan ne dediğini bilmiyordu. Dün grupta saçmalamıştı ve çok pişmandı. Hyungları biranda sen Taehyung'u mu seviyorsun deyince inkar etmiş üstüne üstlük tipi olmadığını söylemişti.
Oysa ki şu son zamanlarda fark ettiği şey yanına en güzel Taehyung'un yakışacağıydı.
Pişmandı ve birazcık ona yürümek istiyordu bir adım atması gerekiyordu.
"O yüzden yardım et dedim, sonuçta dizide seninle öpüşeceğiz önceden yapsak sorun olmaz her halde"
Jungkook içten içe Taehyung un kabul etmesini istiyordu. Onun yumuşak dudaklarının tadına bakması gerekiyordu hemde bugün
Taehyung önünde bulunan kırmızı şarabı biranda içmiş jungkook'a dönmüştü.
"Hadi yapalım o zaman "
Jungkook şaşkın gözlerle Taehyung'a bakarken, taehyung günah benden gitti dercesine kendisinden biraz daha beyaz tenli olan çocuğun kazağından tutup dudaklarını birleştirdi.
Taehyung ani yaptığı hareketten dolayı dudaklarını asla kıpırdatmıyor jungkooktan hamle bekliyordu.
Jungkook ise şarabın ekşimsi tadı ağzında hissettiğinde yeni yeni herşeyi kavramış kumral saçlı çocuğun yaptığı atağa cevap vermek istercesine karşında ki esmer tenli çocuğun alt dudağını emip hemen ardından çekiştirmişti.
Jungkook şarabını içmeden sarhoş olmuştu bile ve bunu karşında ki esmer çocuk yapmıştı ona...
Taehyung jungkook'un atağına karşı tepkisiz kalmamış o da üst dudağını emmeye başlamıştı.
Bu böyle devam ederken jungkook Taehyung'un ince belinden tutup kucağına oturtup dilini ağzına yolladı.
Hoşuna gitmişti kendisinden zayıf olan bu çocuğu sarıp sarmalamak.
Jungkook farkında olmadan Taehyung'u kendisine bastırıyor Taehyung ise anın verdiği hazla ya da hep hayalini kurduğu anın şokuyla jungkook'un bacağında kayıp erkekliğine sertçe oturmuş ikisinden de yüksek bir inleme çıkmıştı.
Dudaklarını ayıran ilk Taehyung olmuş nefes nefese kaldığı belli olurcasına soluklanmış jungkook'un sırıtmasına neden olmuştu.
Jungkook alnını Taehyung un alnına yaslamış kıkırdamıştı.
"Seninle bu anın tadını almayı hep hayal etmiştim"
Taehyung kapamış olduğu gözlerini yavaşça açıp jungkook'un gözlerine sabitledi
hep mi demişti o düşündü biran yanlış duymamıştı değil mi?
"H-hep mi?"
Jungkook daha fazla uzatmak istemediğini belli edercesine kafasını sallamıştı.
"Sanırım Senden hoşlanıyorum"
Taehyung istemsizce kaşlarını çatmıştı ama onunda elinde değildi ki bu
"Akşam senin tipin olmadığı mı söylemiştin unuttun mu?"
Jungkook üç dakika önce ayrıldığı dudaklara özlem duyduğunu belli edercesine ard arda esmerin dudaklarına öpücükler bırakmıştı
"Yalan söyledim "
Bunu söylerken hem omuzun silkmiş hemde muzipçe gülümsemişti.
Taehyung alt dudağını ısırıp jungkook'un dudağının altında bulunan beni öpmüş gülümsemişti
"Galiba bende senden hoşlanıyorum"
Jungkook duyduğu şeyle biranda tekrar dudaklarını taehyung'un dolgun dudakları ile bulusturmuştu.
Bu öpücük ne kadar tutkulu olmasını istesenizde olamamıştı çünkü kapının önünde herşeye sahit olan iki yakın arkadaş biranda çığlık atmış ilginin odağı olmuştu bile .
Taehyung kapının önünde elinde poşetleri düşürmüş olan arkadaşlarını görür görmez kafasını jungkook'un boynuna gömmüştü.
Onlara ne kadar kızmak istese de buna hakkı yoktu çünkü onları o çağırmıştı buraya kendi evine.
Kendi yediği boktan dolayı başkasını suçlayamazdı...
"Amen tanrım sooyung, şakamız gerçek oldu"