Sooyung aklında kurduğu planı gerçekleştirmek için gün sayıyordu resmen ve o gün gelmişti sonunda. Jimin ve yoongi'nin mv çekimine destek olmak için gideceklerdi. Siyah gömleğini sevinçle üzerine geçirip kot pantolonunu giydi uzun zamandır bu anı beklediği yüzünden belli olan Sooyung'a Taehyung göz devirip acele etmesini söylemeden de edemedi.
İki gün jimin'in ailesinde beraber kalmışlar dertleşip, maç izlemişlerdi, Taehyung hariç o bileklik ve kolye yapmıştı.
"Dün Jimin in babasına dediğine inanamıyorum "
Sooyung omuz silkip arka koltukta yerini aldı. Ne kadar ön koltuk için savaş vermek istesede jungkook ve Taehyung yanyana otursun istedi bir o kadar da vefakâr bir arkadaştı.
"Babasına ne dedi ki?"
Taehyung jungkook'un kendileri için aldığı sudan bir yudum alarak konuştu.
"Bay Park, jimin'in sizce de evlenme yaşı gelmedi mi?"
Sooyung öne eğilerek jungkook'a kendini açıklama gereği duydu
"Bunda birşey yok ki, ne var evlenme yaşı geldiyse "
Jungkook Sooyung'a hak vermiş sevgilisinin abarttığını düşünmüştü taki, cümlenin devamı gelene kadar
"Ben onu mu diyorum! Devamı nasıldı sooyung?"
Sooyung derin nefes alarak koltuğuna sindi
"Size belki gelin getiremez ama damat getirebilir"
Jungkook yol boyunca kahkahalara boğulmuş, sooyung yanlış yapmadığında diretmiş lakin suçlu olduğunu da bildiğini göstermişti az buçuk çoğu zaman kabul etmemşti.
Sonunda gelmişlerdi sete. Arabadan hızla inen sooyung arkadaşlarının seslenmesine kulak asmamış hemen kollarını Jimin'in boynuna dolamıştı.
"Tamam Sooyung dur boğulacağım artık"
Heyecanını sonuna kadar belli eden kız son kez arkadaşının yanağını öpüp geri çekilmiş aynı yöntemi yoongi'ye uygulamıştı bu sefer tabi daha az can yakıcı şekilde.
"Gelmenize sevindim"
Jungkook kolunu kendinden büyük abisinin omzuna atıp onu kınamış bir şekilde baktı
"Ayıp oluyor ama hyung biz her zaman senin yanındayız"
Yoongi ne kadar hep beraber olduklarını bilse de karşısında ki fısır fısır konuşan üçlü kadar olmadıklarını biliyordu.
Yanlış anlaşılmasın onları kıskanmıyordu sadece belirtmek istemişti o kadar.
Hoseok elinde tuttuğu içecekleri arkadaşlarına ikram etmiş mv çekimi yapan arkadaşlarını izleyip yorumlamaya geçmişlerdi.
"Bence birazcık tarihi katmaları gerek"
Taehyung içeceğinden bir yudum alıp hoseok'u destekledi.
"Bence de "
"Bence böyle daha iyi oldu ikisini karıştırmak saçma olurdu"
Sooyung anında jungkook'un tarafını tutup hoseok'un koluna girdi.
"Seninle işim var gel bir yere gideceğiz"
"Niye ki?"
"Boşver niyesini gel sen"
Hoseok Sooyung'u onaylamış hemen dediğini yapmıştı. Olacaklardan habersiz kurbanlık koyun gibi yanına yer almıştı
✧༺♥༻✧