17

30 6 0
                                    

Jungkook ve Taehyung'un ilişkileri düşündüklerinden çok daha iyi gidiyordu. Birbirlerinin ruh ikizi gibilerdi ve bundan da gayet memnunlardı.

Flört aşamasını geçmiş manit olmuşlardı. Jungkook zaten flört adamı değildi direkt aşkımlı cicmli konuşmak istemiş bunu o günde belli etmişti.

Yoongi ve Jimin'in ilişkisi tam tersiydi. Yoongi sevdiği biri olduğunu söylediği günden beri Jimin ona mesafeli davranmış Sooyung'un da doldurmasıyla kendisinin asla bulunamaz Hint kumaşı olduğuna ikna olmuştu.

Jimin telefonu kapatıp karşındaki binaya şöyle bir baktı. Kendi şirketinin iki katıydı resmen.

"Sakin ol jimin sen yaparsın unutma sen Park Jiminsin"

Kendini gazlayıp binaya girdi. Bugün mükemmel bir iş yapacaktı yani her zaman ki gibi.

Şirket çalışanları jimin'i yoongi'nin olduğu çalışma odasına götürmüştü.

"Selam"

Jimin gergince selam vermiş yoongi den cevap gecikmemiş hemen elini sıkmıştı.

"Selam, geç otur istersen"

Jimin gösterilen yere oturmuş gerginliğini gidermek için sohbet etmeye çalışmıştı gerçi işe yaramıştı da

"Bu oda senin mi?"

Sorduğu sorunun mallığımına göz devirip devam etti.

"Yani hobi ve Jungkook'un eşyaları yok gibi geldi senin tarzına benzer"

Yoongi başıyla onaylayıp tebessüm etti.

"Hepimizin ayrı odası var, ilk ben rica ettim. Dediğin gibi onların tarzları fazla değişikti rahat edemiyordum"

"Anladım"

Yoongi daha fazla beklemek istemediği için işe koyulmayı teklif etmiş jiminde kabul etmişti.

İkisinin ayrı ayrı yazdığı sözler, müziği ritimle buluşup kaydedilmesiyle mükemmel bir iş birliği ortaya çıkmıştı. Beklenildiği gibi.

"Şarkının bu kadar güzel olacağını tahmin etmemiştim Jimin"

Jimin kendinden emin bir şekilde sırıtıp gururla kendini gösterdi.

"İşin ucunda ben varım Min Yoongi tabi ki güzel olacak"

Yoongi Jimin in bu halini tatlı bulmuş ama kahkaha atmaktan da geri duramamıştı.

"Acıktın mı? İstersen yemek sipariş edebilirim"

Jimin kolunda fazlasıyla pahalı olduğu belli olan saate bir göz atmış yoongi'nin teklifini kabul etmişti.

Yoongi jimin'in ve kendisinin istediği yemekleri sipariş etmiş güzelce karınlarını doyurmuşlardı.

Yoongi başta ne kadar Jimin'e uyuz olsa da sonradan çok sevmişti.

"Bugün iyi iş çıkardık"

Jimin çantasını sırtına takıp yoongi'yi onaylamıştı. Şarkının gerçekten baya ses getireceğini ikisi de biliyordu.

Yoongi normalde asla yapmayacağı şeyleri yapmaya and içmişti bugün resmen jimin'i uğurlamaya çıkmıştı.

"Gerçekten gerek yoktu, ben kendim giderdim"

Yoongi kafasını sallamış Jimin'in beline elini yerleştirmişti.

"Biliyorum jimin giderdin, arkadaşımı uğurlamak ist-"

Sözünü kesen yoongi'ye seslenen şu üç dört aydır kalbini hızlı şekilde attıran kız olmuştu.

"Yoongi seni bay Kang çağırıyor "

Jimin'in kıza asla bir kötü niyeti ya da farklı duyguları yoktu sadece kıskançlık vardı o kadar ve kızında suçu olmadığını biliyordu.

"Çok mu acil miş?"

Jimin gözlerini kahve saçlı kızdan çekip yoongi'ye odaklandı.

"Ben gitsem iyi olur hyung ,seninde işin var zaten"

"Kusura bakma jimin"

Jimin telaşla elini sallamış sorun olmadığını belli etmek istemişti.

"Hadi git hyung"

Yoongi karşısında ki sarışın çocuğu onaylayıp aşık olduğu ya da aşık olduğunu sandığı kızla uzaklaşmışlardı.

Jimin derin bir iç çekmiş yanyana gülüşerek uzaklaşan ikiliye bakmış hemen ordan uzaklaşmıştı.

                    ✧༺♥༻✧

Tae:
Bence de söylememeliydin SOO

Yollu Joy:
Yahu ben nereden bileyim oğlanın
Gay olduğunu 😔
Herkeste gay bu devirde

Tae:
Eee kızım elini hızlı tutacaktın

Yollu Joy:
Ayyy sinir oldum valla

Enayi:
Ne oluyor gençler 👻

Tae:
Sooyung eunwoo ile program çekecekmiş

Enayi:
Eee ne güzel işte

Tae:
Sözleşme imzalamaya gittiklerinde sooyung oğlana çok yakışıklısın takılalım mı demiş

Yollu Joy:
Takılak mı dedim 😠
Takılalım mı değil 😡

Tae:
Ne fark eder 😒
Neyse eunwoo da ben gayim demiş

Enayi:
E bu da belliydi

Yollu Joy:
Yahu ben direkt yatağa atayım seni demedim ki kahve falan içelim dedim

Enayi:
Kahve içince çocuk düz mü olacak

Yollu Joy:
Evet

Tae:
İyice kafayı yedi buda

Enayi:
Tanrım sen bu salak kıza beyin ver

Tae:
Amen 🙏

Enayi:
Neyse benim olmayan aşk hayatımı boşverin de senin iş ne oldu

Tae:
Ben mi ?
Biz gayet iyiyiz ya yarın çekim var

Yollu Joy:
Seni sormadım ibne herif 😡
Sarı çiçeğimi sordum🥺

Enayi:
Şarkıyı kaydettik

Tae:
Eee

Enayi:
Yemek yedik falan öyle pek birşey olmadı

Yollu Joy:
Niye olmadı

Enayi:
Sevdiği varya

Yollu Joy:
Seri katil tutup kızı ortadan kaldırak mı?

Tae:
Olur
Ölüsünü de denize atarız

Yollu Joy:
Güzel fikir lan 🤝

Tae:
😔🧠🙏

Enayi:
Öyle işte iki gün sonra da klip çekeriz

Yollu Joy:
Geleyim mi bende

Enayi:
Gelde
Gelip ne yapacan

Tae:
Destek olacak derdim de bizim kızda kaostan çok ne var

Yollu Joy:
Seni yoongi'nin kucağına iteler muck muck yaparım ✊

Enayi:
Hani mesafeli davranmam gerekiyordu

Yollu Joy:
Davran 🤷🏻‍♀️

Enayi:
Çelişiyorsun kendinle

Yollu Joy:
Senin soğuk yapmanla kaderin sizi bir araya getirmesinin ne yanlışı var 😙

Tae:
Siktir

Enayi:
Siktir Soo olmaz

Yollu Joy:
Hadi bana eyvallah 🙋🏻‍♀️

     

                     ✧༺♥༻✧

Min:
Galiba ben aşık oldum...

Angels Lullaby Taekook ~Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin