5

61 18 0
                                    

tae:
Bugün lansman var
Gelecekmisiniz

Yollu Joy:
Sorman hata bence

Enayi:
Çıktım bile yola
Soo seni alayım mı?

Yollu Joy:
Evet 😝

tae:
Umarım güzel sonuçlar alırız

Yollu Joy:
Adamda ki derde bak
Kafaya takma oyunculuğun güzel
Fanlarında çok tutar bu dizi

Enayi:
Evt
Hem jungkook'un da
Fanları deli abi mükemmel reyting alırsınz

tae:
Umarım

Yollu Joy:
Bu arada tae
👉👈

tae:
Efendim Soo 😕

Yollu Joy:
Seojon ve seokjin ile beni
Ne zaman tanıştıracaksın

Enayi:
Başladı yene

tae:
Ne zaman istersin

Yollu Joy:
Hemen şimdi
Anında lansmana falan gitmesekte olur

tae:
Dizi benim ya hani
Ben mecburen gideceğim

Yollu Joy:
Jimin gitsin senin yerine
Gerçi biraz kısa kalır ama olsun

Enayi:
Ağzına sıçarım senin
Dolu dolu hemde

Yollu Joy:
ıyyyyyyy
Ööğğğğ
Sonra sıç şuan aşklarım daha önemli

tae:
Ama Jin yurt dışında, seojun da
Dizi setinde müsait değiller

Yollu Joy:
O zaman ne diye
Ne zaman istersin dedin
Pislik
Duygularımla nasıl oynarsın benim

tae:
İyi de oynamadım ki

Yollu Joy:
Oynadın işte yalancı
Pezevenk

Enayi:
Soo geldim hadi

Yollu Joy:
Geldim jimini

                    ✧༺♥༻✧
Jimin dediği gibi Sooyung'u almaya gelmiş hiç vakit kaybetmeden hızla en yakın arkadaşına destek olmaya gitmişlerdi. Çocukluklarından beri beraber olan bu üçlü birbirinin arkasını toplamada mükemmellerdi.

Taehyung ve Jungkook yan yana durmuş kameralara poz verirken sooyung ve Jimin geldiklerini belli edercesine ellerinde tuttukları çiçek buketini sallamaya başladılar.

Jungkook bu ikilinin hallerine şaşkınca bakarken taehyung eliyle gelmelerini işaret etti. Jungkook'a da hak verin çünkü bu iki deli ünlü şarkıcılardı ama şu iki günde tanıdığı kadarıyla kafaları kontaktı biraz.

Sooyung çiçeği taehyung'a vermiş hemen ardında boynuna sarılmıştı arkadaşı ne kadar ünlü bir oyuncu olsa da hala sanki ilk deneyimi gibi heyecan sarıyordu kalbini.

Jimin Sooyung'u itekleyip kocaman sarıldı arkadaşına

"Tebrikler taetae"

Taehyung ikiliye bakıp olabildiğince genişçe gülümsemiş, kendine bile itiraf edemediği eskimiş duyguları gizlemeye çalışmıştı.

İlk başta rolü kabul etmeyecekti. Fanları belki gay rolünde diye ona tepkilerde bulunur diye.

Ama bir gece üçlü tekrar içtiğinde dibine kadar sarhoş olan  sooyung "hayat senin başkaları için kendinden feragat etme artık, kendin ol boşver kim neder diye düşünme " demesiyle teklifi kabul etmişti.

Belki Sooyung o gün dediğini hatırlamaya bilir ama Taehyung hayatına bir nebze de olsun ışık tutan sözleri unutamıyordu.

Üçlü birbirine sarıldıktan sonra sooyung elinde bulunan bir diğer büketi jungkook'a uzatıp genişçe gülümsemişti.

Yolda jimin ile biraz atışmış jungkook'a da çiçek almaları gerektiği fikrini diretmişti.

"Tebrikler jungkookie~"

Jungkook arkadaşları dışında bugün başka çiçek alamayacağını düşünüyordu ama karşısında yarım ağız sırıtan kız onu şaşırtmış ve mahcup etmişti.

"Teşekkürler Sooyung"

Sooyung başını önemli değil dercesine sallamış fotoğraf çekinmek istemişti. Fazla fazla çekinip imzalarını alacaktı belki ilerde fakirlerde parası kalmazsa bunları yüksek meblağa satmayı planlanmıştı.

Beraber çokça fotoğraf çekinmişlerdi. Yoongi jimin ile yanyana geldiğinde istemsizce eli götüne gidiyor kaşlarını çatmasına engel olamıyordu. Karşında bulunan sarışın bebeğe benzeyen herif nerdeyse ayak üstü sikecekti kendisini. Hem yoongi kendisinin uke değil same olduğunu düşünüyordu.

"Yemeğe gidelim ve kutlama yapalım ne dersiniz?"

Hoseok'un sunduğu teklifi sooyung anında onaylamış bir kolunu Taehyung'a bir diğerini ise jungkook'a geçirmişti.

"Bence harika olur hem birbirimizi tanımış oluruz"

Jiminde en yakın sinsi arkadaşını onaylamıştı hem işine gelirdi de hoşlandığı adamı yakından tanıyacaktı.

"Seni tanıdık zaten sarı kafa gözü götte aklı sikte olan birisin"

Jimin sevdiği adamdan duyduğu şeye ne kadar kızsa da haklıydı da bir o kadar çünkü kendisine şaplak atmıştı.

"Yanlışlığına oldu dedim ya sana"

Yoongi gözünü devirmiş jimine laf sokmaya devam etmişti ve belli ki gün içinde daha çok rezil edecekti küçük jimin'i

"Hadi şaplak yanlışlığına oldu, peki götüme ve bana ettiğin laf"

Jimin omuz silkmişti ayak üstü hangi yalanı uyduracağını şaşırıyordu artık. Karşısında ki adam resmen alfa gibiydi ezilip duruyordu.

"Eee ne yapayım götün güzelse"

Jimin in umursamadan kurduğu cümle herkesin gülmesine neden olmuş ortamın daha da ısınmasını sağlamıştı.

Taehyung zaten herşeye uyum sağlayan bir insan olduğu için ses etmemiş arkadaşlarının peşine düşmüştü.

Hoseok'un öve öve bitiremediği restoranta gelmiş herkes ne isterse sipariş vermişti.

Jimin hem aşık olduğu adam hemde fanı olduğu için yaptığı utanç verici hallerini bir kenara bırakıp imza istemişti.

Hoseok onu kurmamış hemen imzalamış jungkook'ta fanları olduğu için çokça teşekkür etmişti. Yoongi mi o biraz uğraştırmış jimin'in dolan gözlerini görünce pişman olmuştu.

Karşısındaki çocuğun bu kadar duygusal olduğunu bilmiyordu ama bir taraftan da hoşuna gitmişti onun için ağlaması galiba yoongi'nin içinde sadist bir kişiliği vardı.

Sooyung ne kadar jungkook'un sevgilisi olduğunu bilse de yalan ya da gerçek orası tartışılır çünkü jungkook'a pek güvenmemişti sanki birşey saklıyor gibi hissediyordu.

Taehyung'a aşık edecekti ve kendi planını uygulamaya başlamıştı bile. Taehyung ile yan yana oturtuyor, durmadan taehyung'u övüyordu.

Olayın ilginç yanı ise jungkookta pür dikkat dinliyordu karşısında oturan kızı. Herkes biran da birbiriyle anlaşmaya başlamıştı ve bu hoşlarına da gidiyordu.

Sooyung'un planı belki hemen işe yaramamış olabilir ama jungkook Taehyung'a biraz daha samimi davranmaya başlamıştı.

Angels Lullaby Taekook ~Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin