31

10 3 0
                                    

Παρόν :

Alex:
Θα με αφήσεις να σου εξηγήσω ; Γιατί απλά έφυγα χωρίς λόγο και χωρίς αντίο ,δεν μπορούσα να σου πω αντίο δεν θα το άντεχα να σε χαιρετήσω και τι να σου έλεγα ότι είμαι μπλεγμένος με μια ομάδα η οποία δεν κάνει νόμιμα πράγματα και ο λόγος που μπήκα ήταν απλά για να ξεπληρώσω τα χρέη του πατέρα μου . Amelia ήξερες ότι ο πατέρας μου χρεοκοπησε και αφού αυτοκτόνησε γιατί δεν το άντεξε το μόνο που μου άφησε ήταν τα χρέη του και η κακή του φήμη. Μετά τον θάνατο του , ήρθαν και με βρήκαν κάποιοι στους οποίους ο πατέρας μου χρωστούσε γιατί είχε πάρει δάνειο μηπως και έσωζε την εταιρία του αλλά αντί αυτού φαληρησε και έτσι ήρθαν να πάρουν τα λεφτά τους πίσω εγώ τότε δεν είχα και πολλά στην άκρη έτσι το μόνο που μπορούσα να κάνω ήταν να μπω στην ομάδα τους να τους βοηθήσω μέχρι να τελειώσουν τα χρέη του πατέρα μου αλλά αμα μπλέξεις με αυτούς δεν ξεμπλέξεις έτσι ,έφυγα μόνος μου και νομίζω ότι έχουν χάσει τα ίχνη μου ,δεν μπορούσα να είμαι μαζί σου τότε έπρεπε να φύγω και τι να σου έλεγα ,τωρα κατάλαβες ; Δεν είχα την δύναμη να στα πω αλλά δεν αντέχω μακριά σου ,δεν πέρασε μέρα που να μην σε σκέφτομαι και να μην μου λείπεις,  σε θέλω amelia ,σε αγαπώ γαμωτο τι άλλο να κάνω για να στο αποδείξω...

Δεν χρειάζεται να κάνεις κάτι ,το μόνο που σου ζητάω είναι χρόνο δεν ξέρω κατά πόσο μπορώ να διαχειριστώ όλα αυτά θέλω χρόνο να σκεφτώ και να δω τι θα κάνω

Alex :
Αγάπη μου όσο χρόνο θέλεις έχεις , αρκεί να βρεις την δύναμη να με συγχωρέσεις και ας μην ήμαστε μαζι ξανά ,με νοιάζει να είσαι καλά και να βλέπω το χαμόγελο σου τίποτα άλλο δεν με νοιάζει

Μην με ξεχάσεις Where stories live. Discover now