Słowem wstępu

176 17 5
                                    

Cześć, 

Dziś rozpoczniemy sobie przygodę w historią, która pojawiła się jako pomysł jakiś czas temu. Bardzo długo była tylko szkicem w notatniku i zamierzałam ją dodać dużo później. Jednak im czas leciał (a czas tu ma znaczenie istotne) tym bardziej myślałam nad tym, czy jednak nie przełamać się i nie wrzucić szybciej. Julia zdecydowanie popchnęła do działania. 

Historia ta nie będzie długa, bo zaledwie jednotomowa, ale stanie się czymś w rodzaju pamiętnika. Chciałabym, zwłaszcza tutaj, mieć z wami interakcje, bo będziemy sobie rozmawiać na temat prozy życia, najogólniej mówiąc. Będzie dużo rozmyślań i troszkę podumamy nad sensem niektórych spraw. 

Nie będzie to kolorowa podróż, znaczy się, postaram się, by w pewnych momentach była, mimo wszystko. Jednak temat poruszany w niej będzie dość ciężki. Porozmawiamy sobie o przemijaniu i o tym dlaczego warto podejmować czasem ryzykowne decyzje, gdy nie mamy nic do stracenia. 

Ta historia nie jest prawdziwa. Nie istnieje ani Valeria ani Nico, ale oddałam bohaterom całe swoje serce. Pozwoliłam im podejmować własne decyzję. Niektóre trudne. 

Daję im szansę. 

To od nich zależy jak ją wykorzystają. 

***

I jeszcze playlista do słuchania, którą będę aktualizować co jakiś czas 

***

James Bay - Us

BIRDY + RHODES - Let It All Go

Jason Walker - ECHO

Ross Copperman - Holding on and Letting Go

Ross Copperman - Hunger

Fleurie - Hurricane

Fleurie - Breathe

Ben Cocks - So Cold

Lana Del Rey - Dark Paradise

Lana Del Rey - Young and Beautiful

RUELLE - I Get To Love You

Ruelle - Where We Come Alive

Lana Del Rey - Summertime Sadness


Zdążyć przed wschodem ( zawieszona)Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz