Merhaba ;
Ben Dolunay Derim AZBAY bugün neden yazmak istedim bilmiyorum . Beni tanımak istiyorsanız eğer gelin görelim şaşalı hayatımı. Ne sıradan şımarık bir kızım demi her isteği gerçekleşmiş şımarığin tekiyim ben . Herkes beni bu yüzden terketti doğum günüm de çünkü ben şımarığın teki empati yoksunu bir zengin İŞ ADAMI Merzat AZBAYIN kızıyım . Babasının kızı . ADALET MUHAFIZI 'yım çünkü babam zengin...
Ne mutluyum şu dünya da ne mutsuz . Üzülemiyorum , sevinemiyorum hislerim çalınmış gibi. Varoluş sebebim yok olmuş gibi gitsem uzaklaşamıyorum yok olsam olamıyorum. Şarkılar bile ruh halimi anlatamıyor . Sanki onların da duyguları alınmış gibi. Ne var gibi ne yok gibi dünya.
Her şeyini kaybet ama hep ayakta kal ,güçlü dur ,asla vazgeçme...
Artık çok sıkıldım artık güçsüz olmak istiyorum. Bir günde tüm hayatım battı, yok oldu . Ailem ,arkadaşlarım, akrabalarım, SEVGİLİM.... meğer her şeyin yalan olduğu gerçek insanı sadece kandırıyormuş mutlu yapmıyormuş sadece aldatıyormuş ...
Benim yalanları öğrenmem 1 mesajla başladı . Barlas'ın ölüm öncesi mesajıyla, mahzenin ortaya çıkışıyla , babamı Barlas'ın gözünden tanıyışımla . Ben bugün 18 yaşına giriyorum aşağıda öyle güzel bir parti var ki anlatılmaz yaşanır. Masal gibi . Ama ben artık bu masalın iyi kalpli prensesi değilim ben artık masalın kötü karakteri bir cadıyım. Bugün benim cadı olmaya giriş günüm .
Yaş 18.
Daha pastamı bile kesmeden ... Odama giren koca koca suçlu dosyaları hepsi cezalandırılmış. Barlas'ın kaçmaya çalıştığı dünyaya kraliçe olarak giriş yaptım.Ben adaletin KRALİÇESİ.
Babasının GÜLÜ.
Ben ADALETİN BEKÇİSİ DOLUNAY DERİM AZBAY.Bu aileyi ben seçmedim. Kimse ailesini kendisi seçemez her şey kader ama gideceğin yolu seçmek senin elinde değil mi ? Ama benim için öyle değildi işte. Bu babayı ben seçmedim bu hayatı ben seçmedim hepsi ben doğmadan planlanmıştı ben sadece rolüm gereği büyüdüm. Şimdi ölüm tarihimin bile yazılı olduğu belgeyi imzalamam gerekiyor ve bunu bana yapan kişi Barlas 'ın sevgilisi , babamın karısı., benim cici annem Balım ÖZTÜRK ...
Ben sadece belirlenmiş olan hayatımı yaşamakla görevliyim.
Ne Gökbay 'ın gerçekleri.
Ne babamın sahtelikleri artık kimse umrumda değil.Yaşamana bak DERİM yaşamana bak çünkü artık hiçbir şey eskisi gibi olmayacak çünkü sen artık bir AZBAY 'sın gerçek bir AZBAY .
Ya sonunu göreceksin ya da sonlarını yazacaksın.
Fakat onların atladığı tek bir nokta var ben bir AZBAY 'ım son yazdırmak bana göre değil son yazmak bana göre.
Size sonlarını nasıl yazdığımı göstermeye geldim .DOLUNAY DERİM AZBAY...
D.D.A.
_______________________________________________________________
Çok okunması dileğiyle....🧡
ŞİMDİ OKUDUĞUN
KARANLIK YOL +18
Teen Fiction30 Ekim 2023 Ben Dolunay Derim 18 yaşına yeni girdim ama keşke girmeseydim. İnandığım ,güvendiğim , sevildiğimi sandığım her şey bir yalandan aldatmacadan ibaretmiş. Ben beni kandıran insanlara güvenmiştim. Artık beni seven bana güvenen kişilerle y...