Hoşumuza giden her gördüğümüz şeyi istiyoruz. Ama çaba sarf etmeden olsun istiyoruz. Ama çabalarımız bizi bir yerlere getiriyor. İşimizde , eğitim hayatımızda geldiğimiz konumlar çabalarımızdan ibaret. Hayatın bize verdiklerinden ibaretiz her çabamıza rağmen. Hayat bu kadar acımasızken insanların acımasız olmasına şaşırmamak gerek.4 yıl boyunca onun haberi olmadan sevdim. Yıprandım. Acı çektim. Tek destekçim Can. Her ne kadar Mert ile arkadaş olsa da objektif bakış açısı olan birisi. Aynı okullardan mezun olmamıza rağmen ben hiçbir arkadaş ortamına girmedim. Duygularımı dışa vuramadığım gibi kendimi yiyip bitiren birisiyim. Uzaktan Mert'i izlemek işkence olacağı için sadece dersten derse koşardım. Bu yüzden dört bölümden aynı anda birincilikle mezun oldum. Tabi bunu sadece ben biliyorum. Bu işi kurarken donanımlı olmam gerekiyordu. Bunu da benden başkası yapamazdı. Tek başıma kalkıştığım bu işte kendi çabalarım sayesinde bir yerlere gelmeliydim. Olası bir tehlikeyi minimumda tutmak her zaman avantajım oldu. Aşk için her şeyi yapılabilir. Ama kendimizden taviz vermeden.
Annem ve babam en başından beri yapamayacağıma , bu işi batıracağıma o kadar eminlerdi ki... Can ve ikizim Levent... En büyük destekçilerim oldular. Evet ikizim var. Birbirimizin kopyasıyız her yönden. En büyük şanslarımdandır kendisi. Mert'e iş teklifini götüren Can ve Levent. Mert benim bu şirketin sahibi olduğumu halen bilmiyor. Aslında şirketin sahibinin ben olduğumu Can ve Levent'ten başka kimse bilmiyor. Tam yetkili çalışan olarak biliniyorum. Bunu zamanı gelince bilmesi gerekenler öğrenecekler. Sadece bilmeleri gerekenleri...