Eğlenmek... Çoğu kişinin tek başına yapamayacağını düşündüğü ama yalnızken de bir o kadar eğlenmenin yolu vardır. Kendimize ayırdığımız zamanlar. Kendimizi dinleriz hep. Ben pek sevmem kendi kendime kalmayı. Can ile her an beraberiz. Levent... İkizim... Evlendi. 1 yaşında kızı var. Göz bebeğimiz Lavin. Nasıl düşkünüz birbirimize görmeniz gerek. Kesinlikle benim kızım olmalıymış. Her şeyi benimle aynı. Levent baş edememekle beraber sürekli bende kalmasından şikayetçiler. Evde olduğumu duyunca durmuyormuş. Levent'in ve eşi Beliz'in söylediğine göre eziyete başlıyormuş. Bugün de şirkete gelmiş. Toplantı odasının önünde ortalığı birbirine katıyor. Özür dileyerek çıktım odadan.
'' Pişt bebek ne yapıyorsun?'' Levent'ten almak için kollarımı uzattım. Sarı dalgalı bebeksi saçları, ela gözleriyle nasıl hayır denebilir ki. Kucağıma gelip boynuma sokulması o kadar tatlı ki. Kucağımda sakinleştirip birlikte toplantıya girdik.
'' Tekrardan özür dilerim. Küçük misafirimizle devam edeceğiz.'' Levent'de yanıma oturunca devam ettik. Toplantı boyunca Lavin'in sesi çıkmadan kucağımda durmasına Levent şaşkınlıkla baktı. Levent ile fikir ayrılıklarımız her ne kadar çoksa sevdiğimiz şeyler de bir o kadar çok. İkiz olmamız çok ilgi toplayan bir husus oldu her zaman şirkette. Nasıl tıpatıp benziyoruz? Tek yumurta ikiziyiz. Sadece göz renklerimiz farklı. Eşi Beliz o kadar tatlı ki. Anlaşabildiğim belki tek samimi kız arkadaşım. Lavin... Hepimizin gözdesi. Levent ve Beliz'i akşama çağırmam gerekiyor. Bu küçük hanım ayrılmak istemez benden.
'' Levent?''
''Efendim''
'' Akşam bana gelin yemeğe olur mu? Minik kuşuma patates yapmamız gereken konular varmış.''
"Olur, geliriz."Levent'ten;
Liva'm... İkizim, arkadaşım, her şeyim... Kız olduğu için annem ve babam hiçbir zaman destek olmadılar. Bu Liva'yı sevmedikleri için değildi. Yapmak istediklerine engel olmadılar. Deneme yanılma yoluyla öğrenmemizi istediler hep. Bu yüzden Liva benden daha gayretli oldu her zaman. 4 bölümü aynı anda birincilikle bitirdi. Beşinci bölüm olarak tıpı seçmişti. Son birkaç sınavı kaldı sadece. Annem ve babam istediği için okudu o bölümü de. Ama onlar ölünce bocaladı. Kendini toparlamak için iyice içine kapandı. Can, ben ve Beliz dışında kimseyle konuşmadı. Lavin... Liva'yı kendine getirdi. Birbirlerine aşırı düşkünler bu yüzden. Lavin'in Liva ilk halasına aşkı annesinin karnında başladı.
Akşam Liva'ya Beliz ile gittik. Liva'nın 2 tane yavru Sibirya kurdu köpeği ve 3 kedisi var. Lavin köpeklerden korkan bir bebek. Ama Liva'nın köpeklerine o korkuyu hissetmiyor. Liva kapıyı açtığında Lavin yerde köpeklerin arasında yatıyordu.
''Hoş geldiniz.'' gülümseyerek bakıyordu Liva bize.
''Hoş bulduk, hoş bulduk. Bu bebeğe ne oldu? Köpeklerden korkuyor bu.'' dedi Beliz içeriye girerken.
''Alıştırdım üçünü birbirine. Ama Lavin yoruldu uyudu aralarında. Yerinden oynatılınca uyandığı için kaldırmadım.''
Liva, kendini geliştirirken beni de kendine ortak etti. Onun sayesinde şu anki konumuma gelebildim. Tabii ki onun gibi beş tane üniversite bitirmedim. Ama bir sürü dil öğrendik. Şirketi her ne kadar ortak kurmuş olsak da en büyük adımı atan Liva oldu. Ben evli olduğum için kendini her zaman ön planda tuttu. Bu yüzden medya yüzü kendisi olduğu için tehlikede olan her zaman kendisi oluyor. Bu yüzden Mert'i sevdiğini belli etmiyor. Duygularını çalışırken veya Can, Beliz ve benimle konuşurken unutabiliyor. Bu yüzden durmaksızın çalışıyor.
Benim Beliz ile tanışmamı sağlayan Liva oldu. İlişkimizin yapı taşı kendisi. Beliz, Can ve Liva hukuk fakültesinden birlikte mezun oldular. Mezun olduktan sonra bizim aramızı yaptı. Tanıştıktan kısa bir süre sonra evlendik. Liva ile aynı siteye yerleştik evlendikten sonra. Liva'nın değişik şekilde ev hobisi var. Satılık bir ev görüyor ev sahipleriyle görüşüp hoşuna giderse alıyor. İçini dekore edip kiraya veriyor. Yanlış bilmiyorsam Mert'in şuan oturduğu ev Liva'nın. Ama Mert Can'ın evi olarak biliyor. Annem ve babam öldükten sonra tüm mal varlıklarını benim üstüme yaptırdı. Kendisine bir şey istemedi. İşler büyüdükçe ikimizin mal varlıklarını da büyüttü.
Hepimiz mutfağa geçtiğimizde Liva yemekleri koyarken, Lavin koşarak gelip yapıştı bacaklarına. Koala misali yapışıyorlar birbirlerine. Liva yemekleri koyup o oturduğunda Beliz ve bana döndü.
''Amcamlar gelecekmiş bana cumartesi günü Can'la. Gelmek ister misiniz? Lavin zaten bu eve alışık uyutursunuz burada onu.'' dedi.
'' Bakarız ya ona. Bir şey çıkmazsa geliriz.''
''Levent, ben şirketi sana devretmeyi planlıyorum. Sadece birkaç kişiyi alacağım.''
'' Yok artık. Dur artık yerinde.''
''İki yeri yönetmem çok zor olur. Biliyorsun ki hastane açılışı var mezuniyetimden sonra.''
'' Liva böyle olmaz. Her mal varlığını bana yapamazsın.''
'' Levent benim varlığımı bırakacak kimsem yok senden başka. Her gün beni öldürmek isteyen insanlarla yüz yüze geliyorum. Ayrıca sende yardımın olmasa bu kadar yükselemezdim.''
'' Bunu yapma artık. Tamam yönetirim ama senin üstünde olacak.''
'' Yarın akşam Güney Kore'ye uçuşum var Levent.''
'' Neden?''
'' Entertainment şirketinde imza işlerim var.''
'' Dönüşün ne zaman.''
''Cumartesi sabaha karşı döneceğim.''
Liva şirketlerini kurarken farkında olmadan dünyaya açıldı. Birçok insanla tanışmışlığı var. Özellikle ünlüler peşinde olunca düşmanı da çoğaldı. Şirketlerin büyük çoğunluğunda büyük paydalar Liva'da olunca birçok kişinin gözüne batıyor. Hırsından dolayı açıldı dünyaya. Bu Entertainment şirketi açma işi de bu yüzden. Birçok ünlü grubun onu tercih etme sebebi herhangi bir kalıba sokmaya çalışmamasından dolayı. Tek bir isteği var o da şirketin pik noktasından aşağıya düşmemesi. Nasıl bu kadar başarılı olabiliyor? Bunun cevabı karşısındaki kişiye her kim olursa olsun insan olarak bakıyor. Hata yapılırsa çıkışmıyor, uyarıyor ve tekrarlanmıyor hatalar. Böyle bir hakimiyeti ve iletişimi ben hiç görmedim.
Gidişlerdir insanları yıkıp bitiren. Kaç kez giderse gitsin gelsin başka ülkelere, gidişinde bir şeyler kopar içimden. Sanki başına bir şey gelecekmiş gibi. Gelişinde ise hep bir mutluluk... Şimdiki gidip gelmesi ise sanırım ayrılığımızın başlangıcı olacak...
--------
Keyifli Okumalar:)
Bu bölümde biraz değişiklik olsun istedim ama tekrara çok düştüm galiba...