Лухан не спа добре. Чувството, което съквартиранта му го накара да изпита предната вечер бе необяснимо за тъмнокосия младеж. Сякаш за пръв път в живота си някой го накара да се страхува. Но защо? Как изобщо го направи?
Хан никога не се беше подчинявал на останалите. Като дете винаги правеше пакости и често създаваше проблеми на родителите си. Когато го диагностицираха с психоза, той стана опасен за обществото и за себе си . Държеше се арогантно към докторите и изключително агресивно към другите пациенти. Наръгването на Бекхьон с молив бе нищо , сравнено с другите му креативни начини за тормоз.
Но този път.... Този път бе различно . Нещо в Сехун го предупреждаваше да стои на страна, но в същото време този страх го привличаше, копнееше за още, желаеше още....
Отварянето на вратата разреди мислите му.
- Хей, ставайте , Ишинг е! Време е за закуска! Ще дойдеш ли да хапнеш, Хун?- прошепна психиатъра.
Сехун кимна и стана от леглото. Лухан го последва. Тримата вървяха по коридора, когато по-младия погледна Лу право в очите и му се усмихна . Той не знаеше как да реагира. Усети как пребледня , но Сехун нямаше как да види това.
Когато влязоха в закусвалнята , Лу продължаваше да се взира в чернокосия. Наблюдаваше всяко негово действие.
Помещението не бе голямо. Болницата делеше пациентите на групи, и само определена група се хранеше в тази стая . Имаше охранители, които наблюдаваха за нередности, но обикновено по време на хранене, беше най- спокойно.
Всеки ден на пациентите се предлагаше разнообразна и богата на полезни вещества храна. На всеки се полагаше по порция, която да си вземе от бар-плота , след което да занесе до масата и да си я изяде.
Лухан наблюдаваше как Сехун се отправя към бар-плота . Беше му интересен факта, че за сляп човек, той се справя перфектно . Сякаш виждаше съвсем ясно.
Хун тръгна към една маса, на която възнамеряваше да седне, носейки табла с храна в ръцете си. Изведнъж , някой положи крак пред него, препречвайки пътя му. Сехун се спъна и строполи на земята .
Тази гледка изуми Лухан. Той почувства необичайно съжаление към младото момче. Чудеше се как ли ще реагира той . Започна да си представя как заплаква горчиво и побягва към изхода от срам. Или пък как се оплаква на скъпоценния си Ишинг ,че някой го е спънал.
Хун продължаваше да лежи по лице на пода , с разсипана храна около себе си.
- Удобен ли е пода , смешнико? - присмя се някой.
Именно това бе човекът, който го спъна. Името му бе Ким Джонгде . Той обожаваше да се занася с новите попълнения и виждаше Сехун като перфектната мишена. Всички , около Джонгдето умираха от смях , докато чернокосия не се изправи....
- К-как можа......КАК МОЖА ДА ГО НАПРАВИШ , ШИБАНО КОПЕЛЕ?- изкрещя Сехун и сграбчи шегаджията за гушата.
Изведнъж усети как някой го хваща за рамото. Обърна се рязко, но се успокои , когато чу гласа на Лухан:
– Сехун, недей. -
По- големия поведе Сехун към бар плота и поиска нова порция за него. След това го положи да седне до него на масата. Хранеха се, потънали в тишина , сякаш нищо не се бе случило преди малко .
YOU ARE READING
Psychopathic / {Hunhan} / [BG Fanfic]
Fanfiction„-Понякога ми се иска да съм нормален. Да не живея в постоянен страх, че той е някъде там и иска да ме нарани. Аз, го усещам, Минсок, появява се при мен вечер и ми говори. -Сехун, той е само в главата ти. -Не, не е, напълно реален е. Кара ме да прав...