Back to the hospital

111 15 2
                                    

Ким Джунмьон се събуди от звука на алармата. Той ненавиждаше този звук.

Мразеше да става рано, но дългът зовеше. След кратката си отпуска в Сеул, Джунмьон трябваше да се върне на работа в болницата.

Работата като главен лекар не беше от най-лесните, но Ким я обичаше. Той бе силно уважаван от колегите си и имаше много опит, въпреки че беше едва на 27 години. В болницата бе известен с прякора Сухо.

Сухо стана от голямото си удобно легло и се запъти към банята. След като взе душ и се облече, се качи в колата и потегли.

Още от малък, Ким си е мечтаеше да се занимава с медицина. Но никога не бе предполагал, че ще постъпи като лекар в психиатрична клиника.

******

-Добро утро, докторе!- поздрави една от сестрите.

-Добро утро, Айрийн!- отвърна Сухо, поемайки папката с документи, която сестрата му подаде- Как беше положението, докато отсъствах?

-О, всичко беше наред.....но имахме малко проблеми с пациент номер 3407.

При тези думи, Сухо застина на място.

-Проблеми ли? Какви проблеми по-точно?

-Отказа да си пие хапчетата, наложи се да вземем мерки.

-За Бога, Айрийн, мисля, че бях достатъчно ясен. Лухан е моя грижа.

-Но....

-Казах ви. Ако стане прекалено агресивен, го оставяте и не го пипате, докато не се върна.

-Не можех да го оставя така. А и не забравяйте, че ние останалите също сме квалифицирани медицински лица и си знаем работата.- подразни се момичето.

-Осъзнаваш ли колко е опасен?

-Известно ми е....

Сухо подбели очи.

-О, я стига, Джунмьон!- извика Айрийн- Той е просто момче с проблеми, не е чудовище. Не драматизирай толкова. Много шаваше, когато му давахме хапчето и се наложи да го приспим, това е.

-Как е той сега?

-Мисля, че е добре.

-Ще отида да го проверя. Искам да се уверя, че всичко е наред.

*******************************

МЕДИЦИНСКИ КАРТОН

№ 3407

Име:Лу Хан

Ops! Esta imagem não segue nossas diretrizes de conteúdo. Para continuar a publicação, tente removê-la ou carregar outra.

Име:Лу Хан

Възраст: 21 години

Цвят на косата:  Кестенява

Състояние: Социопат- Такъв човек притежава клинична неспособност да се пригоди и адаптира в човешката среда. В отношенията си с други хора той създава конфликтни ситуации и не се поучава от грешки или неприятни преживявания. Не проявява лоялност дори към близките си.

Биполярен-Биполярното разстройство води до сериозни промени в настроението и енергичността, които могат да окажат неблагоприятно влияние върху личния, семейния и професионалния живот

Страда от: Психоза

Ниво на опасност:
Силно агресивен;
Непредвидим


~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

A\N: Хей, здравейте всички !😊
Това е първата ми история и вероятно се досещате, че нямам много опит в писането.

Вдъхновена е от „The Mental Hospital" на @sehunaddictsuho
и някои сцени са преведени от там.

Надявам се да ви хареса! Ако е така, не забравяйте да гласувате.

💖B💖Y💖E

Psychopathic  /   {Hunhan}  /  [BG Fanfic]Onde histórias criam vida. Descubra agora