Ten rozdział piszę żeby w trakcie nie było żadnych niedomówień.
Gdyby ktoś nie czytał opisu: w książce znajdziecie mnóstwo spojlerów, tak na prawdę będzie się ona opierać właśnie na podsumowywaniu sytuacji więc jeśli zamierzacie coś dopiero obejrzeć a nie chcecie wiedzieć co się tam dzieje, pomijajcie.
Książka jest pisana na podstawie moich własnych odczuć, możecie się z czymś nie zgadzać ale nie musicie wypominać mi że to nie prawda, każdy interpretuje wszystko inaczej. Ofc, jeśli zobaczycie coś co zupełnie nie ma związku z daną dramą, piszcie, mogę mylić fakty gdyż oglądałam dość sporo BL, mimo wszystko dopilnuję by nie było tu żadnych błędów.
Jeśli macie taką ochotę, możecie pisać własne interpretacje w komentarzach, z chęcią poczytam jak inni odnoszą się do danej sytuacji.
Kiedy skończą mi się już dramy do opisywania, musicie czekać, niestety pisanie zajmuje długo, a oglądanie jeszcze dłużej, obowiązki niczego nie ułatwiają.
Pomysł na książkę nie jest zapożyczony od nikogo, nie widziałam jeszcze takiej. Po prostu chciałam coś zrobić z faktem że obejrzałam dość dużo i chciałam podzielić się moimi refleksjami.
!Wszystko znajdziecie na asianblpoland
Edt. Szukając tej książki znalazłam coś niemalże identycznego, mimo wszystko mam nadzieję że nikt się nie przyczepi ponieważ mój styl pisania jest inny + najprawdopodobniej opisuję inne dramy.
Na razie to wszystko! Miłego czytania <33