𝐊𝐫𝐚𝐣: Tajlandia
𝐋𝐢𝐜𝐳𝐛𝐚 𝐨𝐝𝐜𝐢𝐧𝐤𝐨́𝐰: 10
𝐌𝐨𝐣𝐚 𝐨𝐜𝐞𝐧𝐚: 9/10Kolejna drama którą obejrzałam poprzez obsadę, po obejrzeniu „Unforgotten Night" miałam obsesję na punkcie Phusanu(a?) i próbowałam znaleźć wszystkie z nim dramy. Tak się złożyło że zagrał w jednej z tych które zamierzałam obejrzeć - czyli w „My Ride"
Pomijając kwestię aktorów, sama seria jest dość ciekawa, mimo tego że trochę przypomina mi wattpadowe historie. Bogaty i biedniejszy chłopak. Tak jak w większości, motyw zdrady, na szczęście nie ze strony głównego bohatera, a jego dziewczyny i ze strony chłopaka, drugiego.
W tym przypadku były trzy pary i akurat tu, denerwowały mnie, mam na myśli to że wszystko skupiało się wokół pary głównej, kiedy ja nie byłam zainteresowana nią najbardziej. Para o której mówię łącznie nie miała pewnie nawet jednego odcinka + nie wydarzyło się między nimi dość dużo.
Chciałabym zaznaczyć również że ta drama posiadała pobocznych bohaterów którzy przypadli mi do gustu, mam na myśli wujków i współpracowników Morka. Ich postacie zaciekawiły mnie ale i miały w BL jakąś rolę, bo niestety ale w większości tego co oglądałam bohaterowie poboczni są raz na 10 odcinków i w dodatku są jak npc.
Tutaj znowu jestem sprzeczna z opiniami ludzi, obsada może nie była mocno atrakcyjna ale nie można im niczego odmówić. Seria też nie była nudna, rozumiem że wiele osób woli gdy dzieje się dużo i czasem nie można nadążyć ale nie oszukujmy się, tu coś się działo, fakt że nie było to niewiadomo co a zwyczajne sytuacje z życia.
Okey, na teraz to wszystko! W następnych rozdziałach (jak znajdę czas i chęci) opiszę:
• En of love: Love Mechanics
• Ocean likes me
• Cherry blossoms after winter
• Color rush (1 i 2 sezon)
• Kissable lips (film)
• Minato Shoujiu Coin Laundry
• My beautiful man
• Life~love on the line
• Unforgotten night
• Love in the air (pod warunkiem że się skończy)
Opiszę jak obejrzę:
• Check out
• The eclipse
• Manner of death
• Pornographer (obawiam się że nie jestem gotowa psychicznie)
• The player
• Behind CutMożecie polecić jakieś inne ciekawe BL których tu nie widzicie!
~ 339 słów.