3

275 38 10
                                    

•

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.







'selam... sana nasıl hitap etmem gerektiğini bilmiyorum. o yüzden mektup arkadaşım diyeceğim çünkü sen de mektubunu öyle bitirmişsin. ancak olur da başka bir kelime kullanmamı istersen sonraki mektubunda belirt olur mu?

sonraki mektup demişken... demişsin ya hiç fark etmediğin varlığımla yaşamaya devam ederim diye, öyle olsun istemiyorum. açık olacağım; seni tanımıyorum ve bazı kaygılarım var. beni kandırdığın, bir iddiaya alet ettiğin ya da benimle eğlendiğine dair. seni hiç tanımadığım için böyle düşünmemin yersiz olmadığını bildiğini umuyor ve zamanla beni, olayın aslının böyle olmadığına, hislerinin gerçekliğine inandırıracağını düşünüyorum.

ha bir de şunu söyleyeyim, yazdığın şeylerin sapıkça olduğunu düşünmedim. bundan fazlasıyla korkuyordun sanırım, içini rahatlatayım. çok, çok güzel şeyler yazmışsın. birinin hayatında böylesine yer edindiğimi bilmiyordum. yazdıklarından etkilenmemek imkansızdı açıkçası, yerimde bir başkası olsaydı da tüm bunlar kalbini sızlatırdı eminim. ama dürüst olmak gerekirse yerimde bir başkasının olmamasına, kalbinin beni seçmesine sevindim. seni tanımak istiyorum. tanıdıkça sana daha çok kapılıp yüzünü görmek ve sevgilin olmak mı isterim yoksa konuşmayı bırakmak mı isterim şimdilik buna bir cevabım yok, gelecek gösterecek bunu. ama olası ihtimalleri düşünüp durmak da istemiyorum, akışına bırakacağım sanırım.

senden görüp kitap okumaya başladım demişsin. hangi kitapları okudun ve haklarında ne düşündün merak ettim. sonraki mektubunda bundan bahsetmek istersin belki. hem biraz da kendini anlatırsın. ilk mektubunda hep benden bahsetmişsin, çok da güzel bahsetmişsin ama ben artık seni tanımak istiyorum. bana olan aşkın dışında -bu cümleyi kurmak çok zor benim için çünkü hiç tanımadığım ve şu an için hislerine karşılık veremediğim birinin karşısına geçip hadsizce 'bana olan aşkın' demek ayıp geliyor- nasıl birisin, nelerden hoşlanırsın? anlatmak istersen dinlerim mektup arkadaşım :)

ah! tam sormayı unutup bitirecektim mektubu! soundcloud hesabının bana ait olduğunu nasıl anlamış olabilirsin ki? en yakınlarımdan başka kimse bilmiyor.

evet, söylemek istediklerim şimdilik bu kadar. mektubumu dediğin gibi dolabıma koyacağım, umarım bana yakalanmadan alabilirsin!'

-namjoon

young love || namkookHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin