4

18 6 0
                                    

SeA's POV

Сайна байна уу. Gentlewoman зоогийн газрын менежер байна. Та ярилцлагандаа тэнцсэн байна. Маргаашнаас ажилдаа ороорой.

Тэгэхээр би тэнцчихэж. Ингээд ажилд орчихлоо гэж үү ?

ДРР ~ ДРР ~ ДРР

Ажилд орсноо мэдэн баярлаж байхад ээж залгаж байна.

- Байна уу

: Яагаад дуудлагыг минь авахгүй байгаа юм?

- Завгүй байсан юм.

: Дандаа завгүй гэх юм. Ер нь юу хийгээд яваад байгаа юм?

- Би хичээлээ л хийж байгаа шүү дээ. Та битгий санаа зов.

: Арай ажил хийгээд байгаа юм биш биз?

- Үгүй ээ. Яалаа гэж ажил хийх юм?

: Хэрвээ ажил хийж байгаа бол эртхэн шиг больсон чинь дээр шүү. Үгүй бол чи юу болохыг мэдэж байгаа гэж хэлээд тасаллаа.

Ингэнэ гэдгийг нь мэдэж байсан юм. Хэрэв миний цагийн ажлын тухай мэдэх юм бол юу болохыг төсөөлөшгүй нь.

Сургууль руу уруу царайлан орвол  Со Хи намайг хүлээгээд байж байв.

" Сонбэ "

" Өө Со Хи " 

" Таны царай их цонхигор байх чинь. Өчигдрийн явдлаас болоо юу? Зүгээр дээ. Ажилд ороогүй нь таньд харин ч ашигтай байх. " 

Хэдийгээр бид найзлаад багагүй хугацаа өнгөрсөн ч одоохондоо ажилд орсноо Со Хид хэлээд хэрэггүй байх.

●○●○●

Gentlewoman зоогийн газар гэх нэртэй газрын урд ирээд амьсгаа аван дотогш орлоо.

Би үнэхээр ажилж чадах болов уу?

- СэА ашгүй чи ирлээ. Өчигдөр үнэхээр янзтай байсан шүү. Алив бусадтайгаа чамайг танилцуулъя гэж менежер хэлэн намайг дагуулан нэг өрөө рүү явлаа.

Менежер " Энэ ажилчдын амралтын өрөө байгаа юм. "

Менежер " Энэ хүн бол өнөөдрөөс манайд ажиллах Юн СэА. Шинэ хүн болохоор сайн туслаарай. " гэж хэлээд намайг ажилчидтай танилцууллаа. Тэд нартай танилцан зогсож байтал хаалга онгойн нэг залуу орж ирлээ. Сайн харвал өчигдрийн залуу байв.

Хүлээгээрэй тэр энд юу хийж байгаа билээ?


Secret Alliance Where stories live. Discover now