Victor Hwang Hyunjin
Anne, babası ve kız kardeşini trafik kazasında kaybetti.
İkizi ile yaşıyor.
İkizi ile birlikte minik bir ayakkabı dükkanı işletiyor.
Dansçı.
10 yıldır Rusya'da yaşıyor.
Babası Rus annesi Koreli.
Kalp hastası.
Kardeşi dışında ona kimse Korece adını kullanmıyor.
22 yaşında.Kim Seungmin
Ailesi yok, büyük annesi ve büyük babası büyüttü.
İşitme ve konuşma engelli.
3 yıldır Rusya'da yaşıyor.
Büyük babasından kalma bir çiçekçi dükkanı işletiyor.
Rusya'ya ameliyat olmak için geldi, 3 yıldır hem çalışıyor hem de ameliyat için para biriktiriyor.
22 yaşında.Léo Hwang Felix
Hyunjin'in ikizi
Beraber ayakkabı dükkanı işletiyor ayrıca Seungmin'in çiçekçi dükkanında da çalışıyor, arkadaşlar.
Léo ismini kullanıyor.
22 yaşında.Anya Hwang Yeji
Léo ve Victor'un ölen kız kardeşi.
Konuşma engelliydi.
17 yaşındaydı öldüğünde.Anladığınız üzere hyunlix ikiz ve birbirleri dışında kimse onlara Korece isimleri ile seslenmiyor.
Minik bir mahallede yaşıyorlar ve dükkanları da evlerine yakın, küçük bir evde kalıyorlar.
Seungmin ise duymak ve konuşmak için ameliyat olması gerekiyor ve bu pahalı bir ameliyat olduğu için dedesinden kalma eski küçük bir çiçekçi dükkanını işletiyor 3 yıl boyunca.
Hyunjin ve Felix Yeji'den dolayı işaret dili biliyorlar. Yeji öldü, kurguda bulunmayacak ama biraz da olsa bahsedeceğim için onu da tanıtmak istedim.
Arkadaşlar Hyunjin kazadan sonra kalp hastası oldu, ( böyle bir şey mümkün mü bilmiyorum ama kurgu işte sorgulamayın KDLDLSLSLSLD) kaza da 3 yıl önce oldu, yani ikizler 19 yaşındayken.
Konuşmaların çoğu altı çizili olacak bunun anlamı
Rusça konuşuyorlar.Medyadaki şarkıları dinleyerek okuyun ayrıca sözleri de bulunacak isteyenler ona da bakabilir :)
Yakında ilk bölümü yayınlayacağım fakat yavaş yb paylaşımı olacak çünkü bu fici yazmakta gerçekten zorlanıyorum🥺
Umarım beni anlarsınız ve beklemede kalın ❤️❤️görüşmek üzereee 💜
ŞİMDİ OKUDUĞUN
vecera, hyunmin
Fanfiction❝ Ben Victor Hwang Hyunjin, bir manolya kokulu genç adama işte bu ruhsuz Kasım akşamlarında aşık olmuştum.❞ - вечера - Rauf&Faik вечера [ Mini fic ]