6. Bölüm

949 21 15
                                    

Arkadaşlar baya uzun süredir yazmıyodum evet lütfen linçlemeyin 😔😔. Geçerli sebebim falan da yok yani unuttum kusura bakmayın ama max 2 bölüm daha yazıp Emre fanfic yazmak istiyorum..
Neyse size iyi eğlenceler

Y/N'nin açısı

Tımarhane Grubu

E: Dangalaklar kalktınız mı?
...
E: KALKIIINNNN
*7268272 tane mesaj*
Y: Kalktık bee sakin
Ö: Uyandım (zorla)
Y: Sege ömer odanı basmaya geliyom

Whatsapp'tan çıkar

Kalkıp telefonu bıraktıktan sonra Ömer'in odasına gittim.

Y: Ömeeer kalk giyin yavaş yavaş buluşcaz eskişehire gitcez
Ö: Bi de o var değil mi... Neyse tamam giyiniyom şimdi, sen de giyin sonra kahvaltı hazırlayalım.
Y: Tamam hadi sen bir şeyler seç kendine.

Kendi odama gidip rahat kıyafetler giydim. Aşağı inerken Ömer de odasından çıktı ve kahvaltımızı yapıp son hazırlıklarımızı da yaptığımızdan emin olup evden çıktık. Otobüsle Hürkan'ın evinin oraya gittik ve gruptakilerle buluştuk..

E: Ooo aşk kuşları gelmiş agaaaa!!
*Herkes selamlaşır
H: Emre bana da böyle bulur musun bana da lazım ya. Hayata biz izlemeye gelmişiz çok sıkıldım.
E: Senin de zamanın elbet gelecektir evlat.
H: Tamam Sensei.
Y: Ee ne bekliyoruz? Gelin arabaya binelim.

Yine klasik ben Ömer'in kucağına oturdum ve arabada espiri yaptık, arkada uno oynayıp vlog çektik, okuldakiler hakkında konuştuk derken Eskişehir'e vardık.

Y: Hürkan sen buraya bi videonda gelmiştin sanki?
H: Arkadaşlar arkadaş grubumuzda bile fanlarım var daha ne bekliyorsunuz ya.
Ö: Sege kanka o benim fanım taam mı??
H: Taam kankaaaaa en ünlü sensin tamam >:(
Y: Yaaa benim için kavga etmeyin :((((.

Böyle boş konuşmaya devam ederken Eskişehiri arabayla gezdik. Hürkan daha önce buraya geldiği için bildiği yerleri anlattı bize. Çok bildiği yok ta, denedi şansını en azından. Gözümü Sena ve Kaan'a çevirdiğimde çok yakın duruyorlardı çok yakınlardı. Onların adına mutlu oldum. Ömer'in elleri bacaklarımın üstündeydi, ben de kendi ellerimi onun ellerinin üstüne koyup arkama yaslandım ve Ömer çenesini boynuma koydu ve yol boyunca öyle gittik. Ömer ile yakınlaşmanın verdiği mutluluk ile beraber Eskişehir çok daha eğlenceliydi çünkü artık Ömer'e istediğim gibi sarılıp aynı zamanda onu öpebilirdim. Bana kalsa 7/24 sarılırım ama biraz abartı olurdu sanki...

Ömer'in açısı

Y/N ile sevgili olsak bile içimdeki kelebekler bana rahat vermiyordu ve bana sarılmasında bile en az eskisi kadar utanıp kızarıyordum. Eskişehirde çok fazla bana sarıldığı için kalbimin küt küt atmasından şehrin kendisine odaklanamadım. Asla Y/N'den ayrılmak istemiyorum hep yanımda kalsın istiyorum. Umarım o da böyle hissediyordur.

E: Arkadaşlar güneş batmaya başladı, bir otel mi bulsak?
H: Herkes etrafına baksın güzel görünen otel görürseniz orda kalalım.

Bir süre otel baktık ve Sena güzel görünümlü bir tane görünce arabayı park edip orada odalar tuttuk.

YN'nin açısı

Otele girdikten sonra toplam 3 tane oda tuttuk;

Sena ile Kaan'a bir tane,
Ömer ile bana bir tane,
Hürkan, Emre ve Mert'e bir tane oda tuttuk.

Neymiş, aşk kuşları bir odada kalsın ki bizi rahatsız etmesinmiş. Yemiyoruz ki biz de bu sap üçlüyü. Neyse, Ömer ile aynı odada kalacak olmak yine beni heyecanlandırdı.

Y: Bavulunu çıkarttın mı?
Ö: Evet açtım bavulumu. Saat 19:30'da akşam yemeği başlıyormuş, 1 saatimiz var fakat otel galiba bize göre biraz şık bir otel.
Y: Benim yanımda şık kıyafet var. Tiyatroya falan gideriz diye almıştım ama giyerim yani şimdi.
Ö: Benim var yanımda, ne olur ne olmaz diye aldım ben de. Gel onları giydikten sonra ortama mafya gibi girelim :D.
Y: Görevi kabul ediyorum!!!

1 saat boyunca hazırlanıp şık kıyafetlerle içeri girdik. Meğer Sena ve Kaan da aynı düşünmüş. Mert, Hürkan ve Mert günlük kıyafetler ile öylesine gelivermişler.

H: Oğlum cumhurbaşkanı kalmıyor otelde, neyin çabasını gösterdiniz şu görünüşe :0 ??
E: Valla ben sizin yanınızda böyle durmaya utandım.
M: Abilerim ablalarım, izniniz varsa yorum yapayım???

Güldükten sonra cevap verdik.

Y: Valla biz gelirken şuranın şıklığını görünce uygun giyinelim dedik. Siz zahmete girmemişsiniz görüyorum.
S: Gelin hadi yemek yiyelim, ağaç olduk vallahi.

Geçip siparişlerimizi verdik ve sohbet ede ede yemeğimizi yedik. Kalkınca da dışarı çıkıp otelin oraları gezdik ve en büyük oda bizim Ömer ile paylaştığımız oda olduğu için herkesi orada topladık.
Beraber minibar'da olan içecekleri bitirip vloglar çektik ve yine her konudan sohbet muabbet ettik.

Y: Emre bak sana güzel gelişmelerim var.
E: Hadi bakalım nolmuş görelim şimdi..
Y: Şu senin sevdiğin kız Layla var ya..?
E: Allahım, lütfen onunla tanıştım de.
Y: Evet. Tanıştım ve senden bahsettim çok havalı çocuk dedim, mühendislik bölümünde olduğunu biliyormuş ve seni daha önce fark etmiş. Konuşup muhabbet etmek pek iyi olur dedi.
E: YAŞASIINN!
Y: Haftaiçi getireyim kızı sana olur mu?
E: Tamam!!

Muhabbete devam ettik ve herkes yavaş yavaş dağıldı.

Y: Ömer, nasılsın??
Ö: İyiyim ama sana küçük kötü haberlerim var.
Y: Aa, nolmuş?
Ö: Sosyal medyada sevgili olduğumuzu öğrenen takipçilerim sana hep hakaret etmişler yorumlarda. Moderatörlerim falan siliyor yorumları ama çok fazla yorum geliyor, sanırım ilişkimiz kötü bir anlamda viral olmuş.
Y: Bu muydu Allah aşkına. Sosyal medyadan bizi yargılayan insanlar önemsiz. Telefonunu kapattığın zaman kayboluyorlar, gerçek hayatta laf etmeye cesaret edemiyorlar. Sen kendini üzme :)
Ö: Seni üzecekler diye korkuyorum Y/N. Sen benim için çok ama çok değerlisin. Tanışalı uzun süre olmadı biliyorum fakat ben seni çok seviyorum..
Y: Ömerrrr..! Ben de seni çok seviyorum :))

Ömer yataktan kalkıp ayakta olan bana doğru geldi ve sarıldı. Beni bıraktığı zaman ben de ona doğru gittim ve üstüne doğru yürüdüm. Refleks olarak geri gidip yatağa oturarak düştü ve o üstündeki şık kıyafetlerin üstündeki kravatından tutup onu öptüm. Her zamanki gibi vicudu çok sıcaktı ve kızardığını yamağında hissedebiliyordum bile. Ömer benim için çok değerliydi. Gerçekten bunu düşünüyordum.

Ömer'in açısı

Sevgili olmamıza rağmen anlık öpmesi ve beni öperken benim kadar tereddüt etmemesi hoşuma gitmişti. Beni öpmeye yaklaşırken yavaş yavaş yaklaştı ve benim de karşılık vermemi bekleyip devam ettiği için benim isteğimin de olduğuna emin olmak istediğini anlamıştım. Hayatımda hissetmediğim duygular hissettiriyordu o bana.

Romantik anımız sona erdikten sonra uyumaya gittik. Gün boyunca yorulmuştuk ve güzel bir uyku almalıydık.

// Arkadaşlar hikayeyi bitirme kararı almıştım fakat bu hikayeyi yazarken çok zevk aldığımı fark ettim, aynı zamanda siz de bitmemesini istediniz ben de okurlarımı hayal kırıklığına uğratmak istemedim :)
Sık sık bölüm yüklemeye çalışırım, hepinize iyi günlerrr <333

Porcay X YNHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin