3. Bölüm

1K 31 46
                                    

Terk edilmiş bir alan gibiydi ve havalı duruyordu. Çok güzel zaman geçirdim. Taş parçaladım. Ve bir balık sürüsü buldum. Küçük bir gölde. Kaan ortalarına küçük bir taş atınca suyun içinden kocaman bir yengeç çıktı ve koşmaya çalışırken yanda suçsuz bir şekilde duran Ömer'e çarpıp sanki cinsel bir pozisyondaymışız gibi üstüne düştüm. Sonra yavaşça kalkıp Ömer'i de kaldırdım. Çok özür diledikten sonra Emre'ye ne kadar yalvarsam da koymaması için en az 200tl istedi. Haydi oradan, diyerek uzaklaştım.

Y: Ömer cidden kusura bakma, son zamanlarda cidden çok utanç verici şeyler yapıyorum ve çok sakarlaştım v-
Ö: YN kendin hakkında kötü hissetme.
Y: ...
Ö: Ciddi söylüyorum. Rahatsız olmuyorum diyorum, özür dilemene cidden gerek yok. Şakasız, ciddi bir şekilde bu durumdan rahatsız değilim. İnsanlık hali, sakarlıklar böyle hatalar.
Y: Teşekkürler Ömer :)
Ö: Seni olduğun gibi sevmeyen kimseyle arkadaşlık kurma.
Y: :)...

Emreler biz bu konuşmayı yaparken televizyon parçalıyormuş. Allahtan son birkaç vuruşu kaçırmadık. Çok eğlenceli ve güzel bir deneyimdi. Arabada yine Ömer'in kucağına oturup eve geri döndüm.

E: YN, burası senin evin değil mi? Artık gidebilirsin sen de. Yarın konuşuruz.
Ö: YN ben yine geleyim mi sana?
Y: Gel istiyorsan. Sorun olmaz!
Ö: Arkadaşlar o zaman ben de iniyorum artık. Yarın görüşürüz.
H: OOoooOOoOoOıOoooO
M: Shipledim ben yalnız
Y: Hadi ordan hadi hadi siz işinize biz işimize kolay gelsin.
K: Hadi Allah'a emanet olun :)

Biz Ömerle beraber eve döndük ve Ömer ceketini çıkardığında onu yere düşürdüğüm zaman kollarını ve sırtını kanattığımı fark ettim.

Y: Ömer kanatmışım seni! Niye söylemiyorsun?
Ö: Eğlencenizi bozmak istemedim. Şimdi evdeyiz işte buz falan koyarız.
Y: Batikon süreceğim şimdi ama dikkat et yanabilir.
*Batikonu alıp gelirsin
*Batikonu bastırıp yaraya sürerim
Ö: YN tamam... Biraz daha elini hafifletsen?
Y: Anca böyle oluyor bu. Diğer kolun?
*Tekrar bastırırım
Ö: YN~~ Tamam yetti bana bu kadar.
Y: Ehem...Tişörtünü çıkar sırtını da yapmam lazım.
Ö: * Tişörtünü gözünün önünde çıkarır ve kaslı vicudunu görürsün
Y: Ehem... hazır mısın yapıyorum şimdi.
Ö: Hazır değ- Mmgh~~ YN tamam hafif y.. yap.
*Kafasıyla yukarı doğru iç çeker
Y: *Utanıp kızarmıştır
Ö: Bitti mi?
Y: Son bir yer.
Ö: Hmm peki ta--- ımmhhhh~~
Y: Tamam acına son veriyorum deminden beri çok şikayet ettin. Şu an daha iyi görünüyorsun!
Ö: YN bir daha bana zorla öyle sesler çıkarttırırsan yemin ederim o sesleri ellerimle tutar seninle beraber camdan aşağı atarım.
Y: Ben beğendim şahsen.. ;)
Ö: *kızarıp gözlerini devirir
Y: Eee şimdi ne yapalım?
Ö: Bilmem, çok geçe kalmadan yarım saate uyuyalım. Yarın okul var malum.
Y: Haklısın yavaştan hazırlanıyorum ben.

Yukarı gidip kıyafetlerimi aldım ve Ömer gelmeden hemen giyinmeye çalıştım. Maalesef tam başarmış sayılmam. Üstümü tam giyerken Ömer odama girdi ve sütyenimi gördü. Allahtan iç çamaşırımı görmedi, sorun olmadı

Ö: YN bugün sence nerde u-
Y: Ömer giyiniyordum kapıyı... kapar mısın?
Ö: Evet çok çok çok pardon normalde banyoda giyiniyordun diye kapıyı tıklatmadan girdim cidden özür diler-
Y: Ömer sorun değil cidden, bu görüntüyü denize gidersek yine göreceksin, abartılacak bir şey değil olur böyle hatalar.

Ömer kapıyı tekrar açtı ve üstümde tişört görünce rahatladı. Kıpkırmızı görünüyordu ve bir yandan sinirli bir şekilde sırıtıyordu.

Y: Neye sırıtıyon yine?
Ö: Seni utandırdım diye kendime kızıyorum, sinirim bozuldu.
Y: Sen rahatsız değilsen ben de değilim.
*Sarılırsınız
Ö: YN garip olmazsa bir şey sorabilir miyim?
Y: Sor
Ö: Kalbin neden bu kadar hızlı atıyor?

İşte şimdi sıçtım, kendime bir doğuştan gelen bir özellik mi desem yoksa daha demin olanları mı bahane etsem ya da aşkımı şimdi itiraf etse- yok imkanı yok beni daha sevmiyor. En iyisi daha demin olan olayları bahane etmem.

Y: Daha demin bir anda odaya girdin ya öyle çat diye sesten korktum o yüzden, yoksa toparlanır şimdi.
Ö: Bir şeyin yok değil mi?
Y: Hayır hayır hastalığım olsa ilk size söylerdim.
Ö: Çok hızlı atıyordu da o yüzden.
Y: Ben yatıyorum artık...
Ö: Sen yat ben de elimi yüzümü yıkayıp geliyorum.

Yattım ve düşündüm, neredeyse yakalanıyordum. İyi ki anlık bahane düşünebiliyorum. Şimdi yavaş yavaş uyuma vakti.

Sabah uyandığımda belimde bir el hissettim. Baktığım zaman fark ettim ki Ömer uyurken elini benim belime koymuş... Yavaşça elini tutup altına yastık koydum kendi yerime. Kalkıp kokopops ile kahvaltı ettim ve Ömer'e de güzel bir kahvaltı hazırladım. Sevince üşenemiyorum ne yapayım ben de. Okula gitmemize az kalınca Ömer'i uyandırdım ve giyinip kahvaltı etti. Sonra tanıştığımız yer olan otobüse bindik.

-Tımarhane Grubu-

Y: Biz geliyoz yavaş yavaş
E: Dün naptınız lan sizin evde ;Dd
Y: Ulan sen de bi
K: Harbi naptınız o kadar saat?
M: Oğlum biz napıyosak onu yapmışlardır işte?
Y: Bu mal Ömer ben onu düşürdüğümde bazı yerlerini kanatmış oralara batikon falan sürdüm
(Rica ederim Ömer biliyorum harika bir arkadaşım)
Ö: Çıkardığım seslere de sırıtıp duruyodun amk nerde destekçi arkadaşlık
H: YANLIŞ MI GÖRDÜM BU MESAJI WLJSLWKSŞ
E: THE ROCK BAKIŞI ATTIM WLSKŞWÖDŞ
K: Kanka biraz sus oldu 🤨🤨🤨
M: şwksşwksşwksşwiğwosüs
E: Bunlar cevap vermiyo herhalde geldiler okula
H: Ya da 😈😈😈
Ö: Nah

Herkes çevrimdışı oldu ve biz de okula vardık.

Y: Ömer illa anlatmak zorunda mıydın piçliklerimi :D
Ö: Başkasının belki ilerde hayatını kurtardım, bilemezsin ;)
Y: Siz de çok yeteneklisiniz işinizde beyefendi...
Ö: *kızarır ve sırıtır

E: Oooooo hoşgeldiniz çocuklar!
H: Ömer noldu yine şu kızarmış ifade var yüzünde
Ö: YN ile dün olanların konusu açıldı ve işinizde yeteneklisiniz beyefendi, dedi...
Y: Arada öyle küçük yavşamalar herkese yapıyorum siper alın
K: İki dk bekleyin Sena arıyo açmam lazım.
M: Bu da Senayla oluyor bak demedi demeyin sonra burda bırakayım bu iddiamı.
H: YN sen Sena'yı görmedin değil mi?
Y: O kim? Kaan'ın sevgilisi mi?
E: Kardeş yavaş azcık, sevgili değiller ama biz olacaklar diye düşünüyoruz ve bence siz ikiniz çok iyi anlaşırsınız.
Y: E bugün Emrelerin evine gidip Sena'yı da davet edelim o zaman, nasıl fikir?
E: Benim ev arkadaşlarıma her zaman açık. Bizim dersimiz başlıyor şimdi. Sizinkine daha kaç saat var. Siz takılın buralarda olur mu?
Ö: Bir yere gittiğimiz yok, bizi bulamazsanız kafelere bakın.
Y: Evet oturup bir şeyler yiyip içiyoruz.
H: Tamam hadi siz gidin.

Kalanların onların arkalarından konuşmaları

H: Hadi siz kahve için aşk kuşları :D.
E: Öyle demeyin ya ben çok yakıştırıyorum bu ikisini
K: Lan hadi ders başlıyo derste konuşuruz.

-Tımarhane Grubu-

K: Kankişkoşlarım nabıyonuz?
E: Kanka bu dersi silsinler lütfen kafayı yedim.
Y: Ömerle geziniyoz biz buralarda otururuz şimdi bi yere ezikler ;)))
Ö: Biri bana bişi mi dedi lan?
Ö: YN demiş sıkıntı yok yanlış alarm
K: Ne o ben Ömer desem sinirleniyon mu?
Ö: 🤬🤬🤬
E: Kaan akşam senayı da çağır bizim evde buluşuyoz.
K: Senayı çalmayın ulan benden.
Ö: YN de tanışmak istiyomuş o yüzden biz de sanki çok meraklıyız senin Sena'na :D
K: Sizden korkulur yani

Zaman geçer

(1083 kelime)

Porcay X YNHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin