7. Bölüm

99 3 1
                                    

Arkadaşlar Allah için beni linçlemeyin ve evet farkındayım aşırı az bölüm yüklüyorum. Bi bahane de uydurmak istemem boşuna yalan söyleyemem :D Hep unutuyorum aklımdan çıkıyo öyle bi aklıma gelince yazıyorum ama fark ettiyseniz bölümler genellikle 900-1000 kelime arası o yüzden bence beni affedersiniz ;) İyi eğlencelerr!

Sabah kalktığımda çok yorgundum, kalktığım zaman Ömer daha uyanmamıştı. Kahvaltıyı hazırlayıp sürpriz yapmak istedim. Sofra hazır hale gelince Ömer'i ona yavaşça dokunarak uyandırdım. Yeni uyandığı için yüzü tombiş tombiş duruyordu ve çok tatlıydı. Beraber kahvaltımızı yaptık ve otel lobisinde diğerleriyle toplanmak için hazırlandık. Aşağıya biraz erken indiğimiz için biraz sohbet ettik, sonrasımda herkes yavaş yavaş gelmeye başladı zaten. Her zaman olduğu gibi Hürkan'ın arabasına bindik ve zaman geçirmek için yerleşim yerine uzak bir alan bulmak istedik. İstediğimiz gibi kudurmak için.

E: Hürkan dur, burası nedir lan?

Karşımızda terk edildiği belli bir otel duruyordu ve etrafı yosunlarla kaplanmıştı.

Y: Çüş!! Bu şeyin içinden en büyük korkum çıkacak olursa bile girmek istiyorum!
Ö: Çok estetik duruyor ya. Merve instagram için çoktan fotoğraflarını çekiyor değil mi?
Mrv: İş başındayım!!

(Bu arada Mert ile Merve'yi karıştırmayın diye böyle yazdım, Mert yine tek harf kalıyor ama Merve'yi Mrv diye uzun yazıyorum)

H: Tamam şuraya koyuverdim arabayı. Hadi inin çünkü burayı acilen araştırmam lazım.

Arabadan indik ve oteli beraber gezmeye başladık. İster istemez gruplara dağıldığımızı fark edince ben de tek kalan Ömer'in yanına gittim.

Ö: Sen de olmasan ben ne yaparım..?
Y: Canım hiç lafı mı oluurr?
Y: Gel, şurası boş duruyor biz oraları gezelim, güzel bir şey bulurlarsa bize haber verirler.
Ö: Y/N, orası biraz eemmm... karanlık ve tenha değil mi?
Y: Telefon flashı açarız diye düşünmüştüm, senin için sorun varsa başka yer gezeriz kocaman bir yer burası.
Ö: Yok tamam, gel.
Y: İçine sinmedi farkındayım, hemen bakıp çıkacağız söz.
Ö: Sorun yok.

Beraber o otelin arkasında kalmış alana girdik ve etrafa bakmaya başladık.

Y: Çok kötü kokuyor ya...
Ö: Y/N ikimiz de zehirlenmeden hemen bakıp çıkalım buralardan.
Y: Tamam, pek bir şey yok zaten burada. Sadece yosunlarla dolu. Gel çıkalım!

Beraber olduğumuz kapalı alanın dışına çıktık ve güzelce nefes aldık. Sonrasında otelin kenarlarına gidip oraları gezmeye başladık.

Ö: Burada bize bir şey olsa kimse bizi göremez he.
Y: Burası bir lise falan olsaydı, kesin çiftler gelip burda öpüşürlerdi. Tam dizilerde herkesin böyle gelip yiyiştiği yere benziyor.
Ö: Aklın direkt oralara gidiyor yani? ;)
Y: Yok öyle tanıdık geldi sadece...
Ö: Bi baksana.

Neye bakacağımı merak etmiştim ama Ömer'in tepkisini beklemediğim için yanaklarımda sıcaklığı hissedebiliyordum, arkamı dönük başka şeylere bakıyor tavrındaydım.

Ömer omzumdan tutup beni kendine doğru döndürdü, çenemden tutarak dudaklarımı kendine yaklaştırdı ve beni öpmeye başladı.

Hiç beklemiyordum fakat öpüşmeye başladık, o benim dudağımı ısırdıkça ben de onun dudağını ısırıyordum. Artık öpüşmeden çıkıp yiyişmeye girmişti bu. Ellerimden birini Ömer'in tişörtünün içine soktum. Öpüşürken gülümsediğini hissettim ve belimden tutup yine beni kendine çekti, geçen 1 dakikada ilk başladığımızdan beri kendi kendime ondan ne kadar uzaklaştığımı fark ettirdi. Odanın içindeki merdiven benzeri yere oturdu ve ben de onun üstüne doğru gittim.

Y: Ömer?
Ö: Hmhm?
Y: Nefessiz kalıyorsun, nefes al.
Ö: Hmmm.

Sanırım bu tamam demekti. Yaptığımız işe bir süre devam ettikten sonra bıraktık ve üstümüzü başımızı toparlayıp aşağı geri döndük.

E: Y/N abla böyle tenha yerde dudak şişirici lipstick nereden buldun?? :D
K: Ömer'e de denetmişsin galiba??

Ömer ile birbirimize baktık ve ikimizin de birbirimizin mor dudaklarına dikkat etmediğimizi fark ettik.

S: Çiftimiz streslendi galiba bir tık?
M

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Jun 12 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

Porcay X YNHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin