Umarım hikaye istediğiniz gibi gidiyordur. Bazı küçük küçük romantik anılar olacak ama bu hikayede smut yok. Öpüşme falan olabilir ama smut kadar ileriye gitmiyor. İyi eğlenceler ╰(*'︶'*)╯♡
YN anlatıyor
Hürkan'ın evine geldiğimizde herkes bize hoşgeldin dedi ve video çekmeye başladılar. Ömer çekmiyordu fakat Emre ve Hürkan video çekiyordu. Gelirken beni çektiler ve herkese merhabalarımı ulaştırdılar. Yaptıkları her espiri çok komikti ve cidden çok eğlendim. Okey oynadık, tavla oynadık, video izledik, sohbet muhabbet ettik. Çok eğlenmiştim. En sonunda Emre hep Hürkan ile beraber kalıyordu ama diğerleri eve gitti. En son beraber eve gittik ve dışarı çıktığımda evime 10-15dk yürüme mesafesi olduğunu fark ettim. Ömer kafası karışmış görünüyordu.
Y: Ömer? Noldu, neye kafan karıştı?
Ö: Evim çok uzakta kalıyor ve bu saatte otobüs bulmam da çok zor.
Y: Burası benim evime yakınmış onu fark ettim, gel bizim eve gidelim orada koltuğumda falan yer var.
Ö: Cidden mi? YN cidden hiç gerek y-
Y: Ömer kim olsa bunu yapardı. Hadi naz yapma gel.Kolundan tutup koşmaya başladım ki Emreye camdan görüşürüz demeyi unuttuğumu fark ettim. Yukarı bakınca malum kamerayı gördüm. Kameraya nah çekince gülme seslerini arkamda bırakarak Ömer'i bu sefer elinden tutup evime kadar koşturttum.
Ö: YN... Aşırı.. Yoruldum...
Y: Hemen şu önümüzdeki yer. Hadi giriyoruz.Apartmanda benim katıma çıktık ve evime girdik. Porçay hemen salona koşup koltuğa oturdu.
Ö: YN, seni bizim ekibin grubuna ekliyorum.
Y: Ekle ekle, iyi olur. Elma ister misin?
Ö: At bakalım tutabilecek miyim ;DElmayı attım ve tuttu. Evi turlamaya başladı. Çizim odamı görünce aşırı şaşırdı. Nefesi kesildi gibi oldu. Odanın her tarafında yaptığım çizimler vardı ve bir sürü materyal bulunuyordu.
Ö: Bu odayı çok güzel düşünmüşsün. Çok güzel duruyor.
Y: Teşekkür ederim...
Ö: Yarın derslere gitmeden evde duralım mı? Yarın birbirimizi tanıma dersleri olacak sadece.
Y: Kimseyi tanımama gerek yok zaten, sen varsın.
Ö: (//////////)
Y: Yarın seninle beraber çizim yaparız. Zevkle yardım ederim.
Ö: Çok teşekkürler.. Ben nerede uyuyabilirim?
Y: Benim yatağım bayağı büyük. İstiyorsan benim yanımda uyuyabilirsin ya da koltukta uyuyabilirsin.
Ö: Hangisinde daha rahat ederim?
Y: Muhtemelen benim yanımda. Yatağım oldukça büyük. İkimiz de yayıla yayıla uyuyabiliriz.
Ö: Ben seninle uyuyorum o zaman. Pijama olarak ne giysem?
Y: Bende erkek reyonundan kıyafetler var onlardan giyebilirsin. Ben tuvalette giyiniyorum.Kıyafetlerimi alıp gittim. Giyinip Ömer hakkında düşündüm. Diğer arkadaşlarında olmayan bir çekicilik vardı onda ama neydi anlayamamıştım. Onu gördüğümde kalbim yerinden çıkıyordu. Sakin konuşabiliyorum ama içimde asla öyle bir his yok. Ne zaman bana sırıtsa içimde fırtına kopuyor... 2 gündür tanıdığım çocuğa aşık olduğuma inanmıyorum...
Ö: YN? Çok uzun süredir ordasın, iyi misin?
Y: Ee..Evet iyiyim! Dalmışım da.
Ö: Endişelendim. Daha benim uykum yok, içki falan var mı?
Y: Bira var, kabul mü yakışıklı beyefendi?
Ö: Kabuldür güzel hanfendi ;DÖmerle beraber mutfağa gittik ve içmeye başladık.
Ömer anlatıyor
YN ile içki içmek istedik, belli ki uzun süredir içmiyordu veya içme limitini bilmiyordu çünkü çok sarhoştu... Kendimi onun bu haline gülümserken buldum. Koltukta oturuyordum ki kucağıma atlayıp oturdu. Çok garip hissediyordum. Daha önce hiç heyecanlanmadığım kadar heyecanlanmıştım. Kollarını boynuma doladı ve bana öyle baktı. Neler olduğumu anlayamadığım için sadece şaşkın bir şekilde baktım... Sonrasinda ise kafasını omzuma koyup vicudunu iyice bana yaklaştırdı ve vicudunun alt kısmını bana sürtmeye başladı. Sarhoştu ve istemeden biriyle bir şeyler yaşamasını istemiyordum. İşler ileri gitmeden yavaşça tuvalete gittim ve bir süre sonra çıkıp YN'yi yatağına yatırıp ben de aşağıda telefonuma baktım, Emre'nin storysinde YN'nin kolumdan tutup koşturduğu videoyu storysine atmış ve herkes yazınca sevgili değiller şaka bir videoydu sadece ekibin yeni üyesi diye açıklama yazmış. Acaba YN ile sevgil- Ömer! Sadece daha deminki hareketinden dolayı böyle düşünüyorsun.
Biraz daha öyle oturup YN'nin yanına yattım. Uyumam biraz zamanımı aldı ama sonra uyumuşum.
YN anlatıyor
Sabah uyandığımda çok yorgundum. İçki içtiğimizi hatırlayıp sarhoş olduğumu anladım. Saat 11 olmuştu, gidip Ömeri uyandıracaktım ki uyurken ne kadar yakışıklı göründüğünü fark ettim. Sonra yavaşça uyandırdım ve kahvaltıya davet ettim. Kahvaltı yaparken sordum:
Y: Ömer, dün sarhoşken saçma sapan hareketler yaptım mı?
Ö: Biraz utanç verici. Anlatmam çok zor olur.
Y: Ömer ben yaptıysam bilmeye hakkım yok mu? Lütfeennnn...??
Ö: Tamam ama bana kızma. Bir şey yapmadım ama yine de söylüyorum.
Y: Ben sarhoştum sana kızmam, hadi anlatttt!!
Ö: Ben otururken kucağıma doğru atlayıp ellerini göğüs kısmıma koydun kafanı bana yaslayıp bazı yerlerini bana sürttün, anın şokuyla hemen kalkamadım ama kendime gelince kalkıp tuvalete gittim.
Y: (///////////)
Ö: YN, hadi ama. Sarhoştun sen, senin suçun değil.
Y: Bir daha sarhoş olmayacağıma yemin etmek istiyorum şu an... Çok özür dilerim.
Ö: Sorun değil, kendinde değildin. Bana çizim yapmayı öğretmeye başlar mısın?
Y: Önden gidin Ömer Bey ;)Ömer önden gitti ve odayı biraz inceledi sanırım. Ben de o sırada sofrayı kaldırdım. Sarhoşken yaptıklarıma inanamıyorum. Utançtan yerin dibine girecektim neredeyse. Ömerimn yanına gidip fırçayı eline tutturdum ve arkasından ellerini tutarak kendi çizim tarzımla bir skeç çizdirdim. Boyama kısmına geçtik.
Y: Ömer odaklı mısın?
Ö: Eee... Evet odaklıyım çok hem de.
Y: Ne dikkatini dağıttı? :D
Ö: Nefesin boynuma vuruyor da, gıdıklıyor biraz o yüzden. Sırıttığımı da fark etmişsindir...
Y: Ehm.. *kafanı geri doğru çekersin
Ö: Geri çekmene gerek yok. Rahatsız oldum demedim... ;)
Y: *sırıtırsınBöyle bir tepki vermesi hoşuma gitmişti. Sanki arada ikimizin arasında bir yakınlaşma hissi oluyordu ama arkadaştık. Ama Ömerin beni arkadaş olarak gördüğüne eminim ve bu yüzden onu da suçlamıyorum zaten. Çizimi boyama kısmına gelirsek, gayet güzel bir resim ortaya çıkardık. Ömer yerine ben yaptım sanki biraz ama Ömer kendinden gayet memnundu. İnstagrama ikimiz beraber bir story attı ve bildirimler yağıyordu. Bazı hesabımı bulan manyaklar "Sevgili misiniz?" yazmıştı bu yüzden Ömer "Sevgili değiliz çok yakın bir arkadaşım." şeklinde bir açıklama yaptı fakat tiktok editlerle dolmuştu bile. Gizli hesabımdan hepsini izledim ve hoşuma gitmiyor değildi. İlerki zamanlarda daha çok videolarımız çıkarsa daha çok edit yapılacağına eminim. Bir sonraki gün yine haftasonuydu, bu yüzden tüm ekiple beraber bir araba gezintisine çıktık.
E: Eskiden 5 kişi sıkışırdık da, biri birinin kucağına oturmak zorunda şimdi.
H, K, M: KESİNLİKLE YN!
Y: Kaan senin kucağına otursam en az garip karşılayacak sensin değil mi?
K: Orasını bilmem ama garip karşılamam, sonuçta çok eski arkadaşımsın.
Ö: Benimkine de oturabilirsin. Ben de garip karşılamıyorum. *sırıtır
Y: Eeh... E tamam o zaman, şimdilik acıyı Ömer çeksin. Bir dahakine Kaan çeker olur mu?Ömerin kucağına oturunca saçlarımla oynamaya başladı.
Ö: YN, kucağıma oturmanın acı olduğunu kim söyledi?
Y: Ne?
Ö: Kucağıma oturman benim için acı bir olay değil diyorum.
Y: ...Ömer ellerini benim bacaklarıma koydu ve video başladı.
Y: Ömer videodayız, ellerini çekmiyor musun?
Ö: Sevgili değiliz diye açıklama yaptım zaten. Boşver bizi shipleyenler küçük yaş takipçilerim...
Y: Sen nasıl diyorsan.E: Bugün Hürkan abimizin tofaşında araba gezisine çıktık :D Artık arkadaş grubumuz 6 kişiden oluştuğu için oturan kurbanımızı YN, üstüne oturulan kurban olarak da Ömer'i seçtik! Ömer düşüncelerini alalım.
Ö: Güçlü bacaklarım asla zarar görmedi ve gayet iyi durumdayım ;)
E: Ömer abimiz diyor ki YN'yi kucağıma almaktan zevk alıy-
Ö: ULAN YÜRÜ GİTBütün kamyon benimle beraber gülme krizine girdi ve araba boyunca video çekmeye devam ettik.
(1143 kelime)
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Porcay X YN
FanfictionHikaye yazmakta hala amatörüm küçük küçük yanlışları görmezden gelin lütfen :) Hikayede öpüşme vb. olaylar var çok hassas iseniz okumanız tavsiye edilmez ‼️ İyi okumalar