•·Jimin·•
2023.02.4.
„Vallomás"FIGYELEM!⚠️
A rész egyesek számára felkavaró eseményeket tartalmaz!-Mutatkozzon be! Minden személyes adatot mondjon el, majd a történteket!
-Park Jimin vagyok, 1995 október 13-án születtem Buszánban. Anyámat Park Harinnak, apámat Park Jaesungnak hívták, amíg éltek.
-Hogyan haltak meg a szülei?
-Anyám tizenhárom késszúrással végezte ki apámat 2001 április 23-án. Ezután egy 70 kilógrammos gázpalackot nyitott meg a hálószobájában. Bezárta az ajtót, esélye sem volt túlélni.
-Ön ekkor hol volt? Mit csinált? Ki hívta a rendőrséget?
-Otthon voltam. 6 éves voltam, anyám szigorú volt...
-Ne sírjon, mondja...!
-Éppen a koreai himnuszt magoltam a szobámban amikor meghallottam a földszintől jövő veszekedést. Lementem, hogy megnézzem mi történek. Anyám apám lábain ült, és egy csontvágó késsel szurkálta apám felsőtestét.
-Mit tett ön ezután? Kérem, ne sírjon, nyugodjon meg!
-Anyám rám nézett. Megijedtem, de a sokktól nem bírtam megmozdulni. Odajött hozzám, megsimogatta a hajam, majd azt mondta: „Mindent miattad tettem! A te jövődért tettem ezt!" Ezután bezárkózott a hálószobájába, ahol később öngyilkos lett. Hívtam a rendőrséget, akik gyorsan megérkeztek, és rátörték anyámra az ajtót. Az ágyban feküdt a hátán, összekulcsolt kezekkel, akár egy halott a koporsóban.
-Mi történt ezután önnel?
-A rokonaimnak nem kellettem...Az állam kezére kerültem. Egy kis szegény árvaházba kerültem. Rögtön elvethettem azt, hogy egy jó iskolába járhatok. Átirattak egy szegény iskolába. Anyámék pénzét a bankból az állam lefoglalta, ahogyan a házunkat is. Nem volt végrendeletük...
-Meséljen kicsit az árvaházból való kikerülés utáni életéről!
-Miután kikerültem, kaptam egy minimális pénzt, hogy eltartsam magam. Senki sem fogadott örökbe, így 18 évesen elbocsátottak. Egy kisboltban dolgoztam árufeltöltőként.
-Mi hozta a változást az életébe?
-Egy éjjel hazafele tartva megtámadtak. Ez volt 2016 novemberében. Egy sikátorba rángatott, ahol megerőszakolt.
-Ki volt ő?
-Ha lehetne, a végén mondanám el.
-Természetesen, folytassa! Tessék itt egy zsebkendő törölje meg a szemét! Mi történt azután, hogy megerőszakolta?
- Teljesen magam alá kerültem. Már könnyedén tett velem azt amit akart. Bekötötte a számat, majd egy plédbe tekerte a testemet. Összetörte a telefonomat, elkobozta a kevéske pénzemet, majd bedobott az autója csomagtartójába.
-Hová vitte? Tessék, még egy zsebkendő.
-Köszönöm... Elvitt a lakásába. Bedobott egy üres szobába. Ott pedig két napig éheztetett. Végül megjelent, és rákényszerített, hogy megfürödjek, és felöltözzek.
-Miért tette?
-Én lettem a személyes, saját babája. Azt tett velem amit akart. Elérte fél év alatt, hogy beleszeressek. Nagyon sokat kedveskedett nekem. Ételeket vett nekem, volt olyan, hogy randikra vitt. Megbízott bennem. Hitte, hogy nem fogok elszökni. Nem tettem volna, hiszen szerettem őt...
-Hogyan fajult idáig a helyzet?
-Rajtakaptam egy másik férfivel a közös ágyunkban...
-Tudja a férfi nevét?
-Kim Taehyung.
-Shin ügynök! Hozzon zsebkendőt, kifogytam belőlük. Köszönöm! Tessék Jimin, ne sírjon...
-Nem volt jogom hisztizni. Nem voltunk együtt, mégis megtettem. Túl messzire hajítottam a sulykot...túl sokat és rosszat vágtam hozzá.
-Mit tett önnel?
-Megvert. Eltörte 16 csontomat. Ezek után brutális módszerekkel, kegyetlenül többször is megerőszakolt. Ezekután megkínzott, majd magamra hagyott a kezdetleges üres szobában.
-Hogyan került ide?
-Visszament Taehyunghoz. Bár mozdulni nehezen tudtam, de már magam sem tudom, hogyan de megszöktem. Talán a kapuőrök megsajnáltak és azért engedtek el. Kórházba szállítottak az utcán sétálók. 3 hónapot töltöttem ott. Megvárta amíg meggyógyuok, majd a páromnak adta ki magát és visszavitt. Újból megerőszakolt, majd kidobott az utcára. Onnan jöttem ide.
-Hogyan gondolja, keresni fogja még önt?
-Biztos vagyok benne.
-Mondjon el mindent amit arról a férfiról tud!
-Magas, izmos combjai és karjai vannak. Sötétbarna haja, ami kissé hosszabb mint a megszokott.
-Esetleg személyes infót?
-1997...
-Hogy hívják?
-Jeon Jungkook....
-Tessék abbahagyni a sírást! Hahhj...Shin ügynök, kísérje Park Jimint a pszichiátriára...
-Jöjjön Jimin...
-Jeon Jungkook...
-Főnök, elájult!
-Ne törődjön vele! Vigyék egy „életbiztos" szobába!
-Igenis!
BẠN ĐANG ĐỌC
BROKEN BOY(S) | JIKOOK
Lãng mạnFINISHED STORY! ⚠️FIGYELEM!⚠️ A könyv egyesek számára felkavaró eseményeket tartalmaz! !A történetben előfordulnak a valóságtól eltérő események! -trágár szavak -testi bántalmazás -fogvatartás 2022.12.11~2022.12.11.