Third chapter ~ „Bed dance"

201 19 0
                                    

•·Jimin·•
2018.06.12.
„Ágytánc"

-Jimin?-dugta be a fejét az ajtómon.

-Oh, csak felkeltél! Azt hittem estig aludni fogsz.-pattantam ki az ágyból, majd hozzászaladtam.

-Meglepetésem van számodra.-nyújtotta felém a kezét egy meleg mosollyal az arcán.

-Mi az?-kíváncsiskodtam.

-Meglepiii!-vigyorgott.

Boldogan csúsztattam apró kezemet az ő puha tenyereibe. Imádtam azonat a kezeket, és azt amikor hozzám értek.

Az esetek többségében....

-Most hová viszel?-nevettem fel halkan amikor kezeivel eltakarta a szemeimet.

-Ne kíváncsiskodj! Meglepetés lesz!-csókolt a nyakamba, mire kirázott a hideg.-Hm, csaknem egy érzékeny pontunkat találtam meg? Hm?-dörmögte a fülembe mély hangjával.

-Lehet.-sóhajtottam.

-Vigyázz lépcső.-tért vissza a vezetésére.

-Hol?-estem kétségbe.

-Most emeld a lábad!-mondta közel a fülemhez.

-Nem találom a lépcsőfokot!-hisztiztem.-Egyáltalán felfele vagy lefele megyünk?

-Felfele...felfele.-morogta csábosan a fülembe, miközben lábfejét az enyém alá tette és így segített megtalálni a lépcsőfokot.

-Köszi.-köszöntem meg bizonytalanul, hisz a többi lépcsőfokot még meg kell találnom.

-Baby! Baby vigyázz nem fogod elérni!-figyelmeztetett, de túl későn.

A lábammal a levegőbe „léptem", s majdnem hátraestem, mivel elveszítettem az egyensúlyomat.

-Majdnem leestem...-motyogtam, mikor kinyitottam a szememet.

Éppen, hogy meg tudott tartani a karjaiban. Arcunk közel volt egymáshoz. Lehelete, s hosszú fekete tincse csiklandozta arcomat. Szinte fülig pirultam.

-Majdnem leestél baby...-mosolygott, majd behunyta a szemeit, ajkait az enyémekre nyomta.

Túl idilli pillanat volt, hogy ne csókoljak vissza. Imádtam a váratlanul ért szenvedélyes csókokat.

-Hát, majdnem.-kuncogtam fel halkan a csók előtti mondatára visszatérve.

-Hahhj...ilyenkor annyira kívánatos vagy!-pillantott le ismét ajkaimra, amik elnyíltak egymástól.

-Miért is indultunk eredetileg?-kapaszkodtam a vállába, majd visszahelyeztem magam álló pozícióba.

-Azt még mindig úgy hívják, hogy meglepetés.-mosolyodott el szélesen szemeit megforgatva.

-Akkor menjünk tovább. Túl türelmetlen vagyok, hogy ne tudjam meg!-kezeit megfogva helyeztem azt a szemeim elé.

-Biztos, hogy nem esel le ismét?

-Miről beszélsz? Az előbb sem estem le!-lépkedtem gyorsan felfele.

Alig bírta tartani velem a tempót. Amikor nem volt több lépcsőfok, akkor is léptem egyet, így majdnem orra buktam, de megmentőm hátam mögött volt és elkapott.

-Ha akadna rá lehetőséged a mennyországba is felmennél a testvéreidhez!-kuncogott, s magam előtt láttam amint megrázta a fejét.

-Nem is voltak testvéreim!

-Az angyalok a testvéreid baby. Azok a nagy fehér szérnyú angyalok. Ez a Föld túl rossz hely neked! Egy ilyen kis angyalkát mint te, bárki bánthat, s még bűntudata sem lesz a gonosz népnek!

Erre nem tudtam mit válaszolni. Erre a lelki beszédre szerintem senki sem tudna válaszolni.

Mintha saját magát mutatta volna be. Tudta volna talán, hogy mit akar velem?

-Menjünk tovább az ajándékod felé!

Egy szobába vezetett, ahol halk, mégis gyönyörű lassú zene szólt. Bezárta az egyik kezével az ajtót, majd háromig számolt és feltárta előttem is a gyönyörű szobát.

 Bezárta az egyik kezével az ajtót, majd háromig számolt és feltárta előttem is a gyönyörű szobát

¡Ay! Esta imagen no sigue nuestras pautas de contenido. Para continuar la publicación, intente quitarla o subir otra.

-Tetszik?-kérdezte.

-Nagyon!-fojtottam vissza a könnyeim.

-Neked csináltam, igazából kettőnknek, de érted.

-Jézusom Jungkook, te megvesztél?-borultam ki kissé, miközben könnyes szemekkel néztem alaposan körbe a szobában.

-Természetesen.-ölelt át hátulról.-Teljesen megőrjítettél baby.-dörmögte a fülembe.-Mondd Jimin, velem töltenéd ezt az éjszakát?

-Még szép!-fordultam meg ölelésében, és hozzá bújtam a mellkasához.

-Remélem, minden éjszakát velem töltessz a hátralévőid közül...-hajolt a fülemhez.

Kezeit a derekamra tette, s el kezdett ringatózni velem a halk zenére, ami nagyon is passzolt a mostani lelkiállapotunkhoz. Fűtött volt és szenvedélyes.

Nincs olyan zene a világon, amelyikre újból képes lennék veled táncolni!

Egyre közelebb kerültünk az ágyhoz. Jungkook felkézzel lesöpörte a hatalmas rózsacsokrot, ami az ágyon pihent, s gyengéden lelökött a puha ágyra.

-Életed legszebb estéje vette kezdetét...baby...-morogta a nyakamba, mielőtt újból rátapadt
volna fehér bőrömre.

Bárcsak megfulladnál, mikor újból kiejted a baby szót. Teljes szívemből gyűlöllet Jeon Jeongguk!






BROKEN BOY(S) | JIKOOKDonde viven las historias. Descúbrelo ahora