Powrót do Szkoły

7 0 0
                                    

Kiedy nadszedł ten jeden z najgorszych dni w wrześniu mieli ochotę się zajebać, wyobrażali już sobie te wszystkie płaczące depresyjne i nieprzespane noce przez nauczycieli gdyż zazdrościli im takiej sławy i każdej dziwki no ale cóż tak już bywa. Główni bohaterowie zaczynają pierwsze lekcje, Kardolusa w dupie szczypało jak znowu zaczął widywać na lekcjach swoją znienawidzoną nauczycielkę matematyki Kraus. Zaś za to Kmyl musiał zapierdalać na nowych praktykach gdyż stare porzucił ponieważ działy się tam jakieś dziwne akcje i był szczęśliwy że już nie będzie musiał widywać tej pojebanej baby od opinii którą po opuszczeniu tego miejsca zmienił z pięciu gwiazdek na jedną ale ciii... Nie chcieli tak poszli więc do nowego dyrektora i zaczęli z nim negocjować proponowali szkole darmowe ich występy muzyczne w zamian za zdanie roku szkolnego na co dyrektor że ich pojebało i kazał im wypierdalać na lekcje. Oni nie mogli pozwolić aby ktoś się tak do nich odzywał więc Kmyl zdjął rękawiczkę i zdzielił nią dyrektora wyzywali go od głupich głupków i wyzwali go na pojedynek który wygrali ponieważ dyrektor nawet do nich nie podszedł poprzez informatyczny smród Kardolusa, dyrektor musiał uznać ich wyższość i zaliczył im cały rok szkolny.

O O O 4Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz