Obalenie PIS-u

2 0 0
                                    

Po wprowadzeniu nowych podatków przez tego chuja Kaczyńskiego Kmyl i Kardolus mieli największego wkurwa, że aż ciężko było im usiedzieć na dupie. Oni wiedzieli że jak tak dalej będzie to stracą wszystkie pieniądze z kwiaciarnią z burdelem z Wyspy Demokratycznej Republiki Timoru Wschodniego i wszelki dobytek z Eurowizji, wpadli na pewien plan, naoglądali się filmów akcji jak debile, ale komu się uda jak nie im. Tak więc zmontowali ekipe totalnych pojebów za kierowce wzięli nietypowego jednego z najbardziej rozpoznawalnych łysych ludzi na świecie znają go tylko osoby 18+... Vin Diesel, zaś żeby nie zmarnować jedynej dobrej okazji musieli przygarnąć jednego z najlepszych strzelców kogoś kto nikt go nie zatrzyma a do tego nadawał się Haaland. A na ochłode wzięli Roxie która zrobiła im wszystkim loda. Tak więc zaczął się ten wielki dzień cała Polska jeszcze nie wiedziała co się stanie za kilka minut, Kaczyński opowiada o jakiś pierdołach że podwyższy rachunki ile tylko się da ale jego nie doczekanie, Kmyl i Kardolus odwrócili uwagę wszystkich gości na sali jako iż byli popularni na cały świat każdy robił z nimi zdjęcia, autografy, loda i takie tam, Haaland ustawiony na pozycji czekający na sygnał, a gdy go usłyszał zaczął biec w stronę Kaczyńskiego wkurwiony leciał jak każda kurwa w najbogatszego gościa w kraju taranował wszystkich kto mu tylko stał na drodze kiedy był metr od celu zajebał mu takiego high kicka że nawet Bruce Lee wyjebało z grobu, Kaczyński leży bez głowy, stare baby płaczą bo nie dostaną 14 emerytury, cała Polska skacze z radości jakby obalili Komunizm bez Wałęsy. Tak więc druga część planu udana teraz trzecia-spierdolić Zaczęli uciekać wzdłuż ulicy gdzie mieli na nich czekać Roxie z przygotowanymi ustami i Vin w swoim Peugot'cie 208, problem był jeden, goniące ich stare baby. Wsiadli do auta lecz problemem było to że ten szrot jeździł 30km/h, Vin nigdy w życiu nie jechał z tak ekstremalną prędkością myślał że wyzionie ducha w samochodzie lecz nie poddał się bez walki gdyż najważniejsza była dla niego rodzina. Stare baby ich już doganiały Roxie robiła ostatniego lodzika z myślą że zaraz dostanie wpierdol od staruchów, lecz nagle widać że z nad przeciwka wyjeżdza czarny wóz a w nim Tomasz Hajto wyczekujący moment aż staruchy wejdą na pasy wjechał na pasy z impetem 250km/h tak ich rozjechał że zdobył nawet strike'a. Tak więc plan się udał Kmyl i Kardolus byli szczęśliwi że zatrzymają wszystkie pieniądze i że znów mogli wyruchać Roksane Węgiel, a po wszystkim udali się do domu dziecka aby charytatywnie wyzywać dzieciom rodziców.

O O O 4Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz