5.poglavlje

77 4 4
                                    

-Nesvijesno sam zaspala,a kada sam se probudila njega nije bilo. Ali nisam dugo spavala,film još traje. Ali njega nema. Ustala sam,prvo sam pogledala u kuhinju,nema ga. Pa u kupaonicu,nema ga. Krenula sam na kat,nema ga. Ok,šta se ovdje događa? Vratila sam se u dnevni boravak da ugasim film i tada je pao neki papir. Napokon neki trag: "Lucy,oprosti što sam otišao,zaspala si,a nisam te želio buditi. Nick mi je javio da se dogodilo neko sranje u školi,i vezano je uz njega pa sam morao otići." -Aha,opet Nick,on stvarno voli nas prekidati. A to neko sranje,pitam se što je bilo. Uzela sam mobitel,pogledala na sat,sada je odmor i Casey je sigurno u kantini. Nazvala sam je. Prvo se nije javila,pa sam ponovo nazvala,Casey se inače javi odmah. Čula sam da se javila,ali je samo tišina,pa sam ja progovorila:"Casey?",opet tišina, "Casey,odgovori,šta ti je,šta je bilo s Nickom,šta se dogodilo u školi?"-nikada u životu nisam bila ovoliko zbunjena.
"Ovaj,neznam kako da ti kažem,ma nije važno...nije baš Nick zapravo,samo te branio..."-što? Zašto je on mene branio? Bože,šta se događa!??
"Casey,reci šta je bilo,jel je tko u nevolji zbog mene? Kako sam ja umiješana? Pa nisam danas ni bila u školi. I zašto je Jake morao doći?"-povisila sam glas.
"Nick je nazvao Jakea da mu pomogne."
"To znam Casey,ali da mu pomogne oko čega?"
"Neznam,malo je neugodno."-inače ne upotrebljavam proste rječi na glas,ali sada sam već na rubu živaca i dosta mi je: "Jebe mi se Casey ako je neugodno,kome je neugodno i zašto? Reci mi sve!!!"
"Oh...ok,pa...vidiš. Hmm..."
"Casey"-upozorila sam je.
"Lucas je danas došao u školu i krenuo pričati,hvaliti se svima kako ste vas dvoje spavali jučer,kako si ga molila za još i....rekao je kako je on taj koji je uzeo tvoju nevinost."-sve je to na brzinu izrekla.
"Molim??? Kako može reči takva sranja,što je njemu?"
"Ima još..."-kaže Casey,samo sam šutjela i dala joj tako do znanja da nastavi.
"Kada je to Nick čuo poludio je,gurnuo je i udario Lucasa i zatim nazvao Jakea,a kada je Jake došao,neznam uopće kako je tako jak,odvukao je Lucasa iz škole nekamo,samo su nestali,curo neznam šta se dogodilo,ali znam da te Jake neizmjerno voli."
Samo sam prekinula,vidjela sam njegov pogled kada je ljut,kao da je neka zvijer a ne čovjek. Oči mu poprime crvenu boju,što ako nešto napravi Lucasu? Mislim,neka ga ubi,to i ja želim. Ali bojim se za Jakea,nakraju će on ispaštati. I to sve zbog mene. Nemogu to dopustiti. Pokušala sam ga najmanje 5 puta nazvati,ali ne javlja se. I cijelo to vrijeme ja hodam simo,tamo po sobi,nemam pojma kamo ga je mogao odvesti.

Jake POV

Uletio sam u školu,primio Lucasa i odvukao ga u park. U ovo doba dana tamo sada nema nikoga. Bacio sam ga na pod. Lucasu je već krvarila usna,to je učinio Nick. I drago mi je. Ali Lucas se smijao. Zblobno. Smijao se? Čemu?
"Koji je tvoj problem debilu? Koji kurac želiš od Lucy? Otiđi onoj svojoj kurvici i pričaj s njom kako ste se jebali. Šta ti ono jučer nije bilo dosta? Šta stvarno želiš umrijeti?-osjetim kako mi krv divlja.
"Hahahhaha,šta je? Ti misliš da bi me mogao ubiti? Ahhahah,jedino me možeš ubiti od smijeha hahaha. Lucy nije ništa posebna znaš? Ista je kao i sve one droljice u školi. Nisam ti ja kriv što tebi nije dala."-i nastavlja se smijati.
"Ne seri,dobro znaš što se jučer dogodilo i da ona nebi nikada s tobom spavala..."-pokušao je ustati,ali čim se podigao udario sam ga nogom u trbuh. Ostao je bez daha,ali se i dalje nastavio smijati.
"Ja znam šta se dogodilo,ali nitko drugi nezna,i svi će povjerovati u moju priču. I tko si ti da mi nešto govoriš? Samo si se pojavio,nitko nezna ništa o tebi. Od svih se makivaš kada ti se približe,ali uporno trčiš za Lucy."
"Ja nju volim,ti to ne razumiješ jer si arogantni seronja,nešto ozbiljno će to se dogoditi ako me ne poslušaš i makneš se od nje."
"Pronaći ću ja sve o tebi i tvome bratu. Znam da nešto krijete i vjeruj mi saznat ću vaše tajne."
Osjetim kako mi oči postaju crvene,neka vidi,sada je samo Lucy važna. Približio sam mu se,uneso mu se u lice,napokon je problijedio kada mimje vidio oči i tada sam rekao:"Neželiš se zajebavati samnom,vjeruj mi."-udario sam ga još jednom snažnije nego do sada i otišao.

Unexpected loveWhere stories live. Discover now