1.poglavlje

155 7 1
                                    

Lucy POV
"Casey ajde,zakasnit ćemo,trebale smo krenuti prije 5 minuta,ako se ne požuriš idem bez tebe".
"Čekaj Lucy,samo malo,još da stavim ruž i spremna sam".Zakolutala sam očima,nije mi jasno kako svi stignu,a ona uvijek kasni..ahh ona je posebna.
Za 15 minuta
"Evo gotova sam"-zavrištala je,veliki osmijeh joj se pojavio preko lica,drago mi je što je sretna,ja sam joj ove 2 godine bila samo teret,ali pokušavam proći preko toga i ustrajem da što brže krenem pjevati svoje pjesme i objaviti ih,jer znam da bi se moji roditelji ponosili i željeli da sam sretna.
...
"Lucy,juhuu,tebi govorim"-trznula sam se iznenada i vidjela Casey kako maše rukama ispred mene.
"Oprosti Casey,što si govorila?"
"Jooj,ti si propali slučaj,govorila sam kako nemožeš takva ići prvi dan u novu školu".
"Sada više i nije važno,jelda? Autobus je već prošao prije pola sata,a za 20 minuta nam počinje nastava,pa mislim da je vrijeme da krenemo."
"Jooj ti si takav pesimist Lucy,ok idemo"-onaj smješak sada se pretvorio u smuran pogled.
...
Došle smo na vrijeme,sva sreća,vidim da Casey lovi dah,jer sam ja više trčala nego hodala,ušle smo u školu,Casey već zna nekoliko cura i otišla je i sjela kod njih,a mene ostavila da se sama snalazim,baš joj hvala,toliko o prijateljici.
...
Osjetila sam snažan udarac i uskoro sam pala,super sad su mi i knjige na cijelom holu.I tada sam čula taj glas i vidjela te oči.
"Oprosti,nisam te vidio"-pružio mi je ruku da mi pomogne ustati,ali sam odbila i ustala sama,obrisala prašinu s hlača i krenula sakupljati knjige.Samo se nasmijao i kunem se da je to najslađi osmjeh koji sam u životu vidjela.Trgni se Lucy,šta ti je,prvi puta ga vidiš u životu.Kako sam bila zamišljena nisam primjetila da je i on krenuo sakupljati knjige,ostala je još samo jedna knjiga,kada sam posegnula da ju uzmem u tome trenutku je isto učinio i on.Ruke su nam se dotakle,nisam željela pogledati u njega,ali koliko se trudila nisam se mogla prisliliti da ga ne pogledam i on je pogledao mene,gledali smo se u oči minutu,njegove plave oči kao da su mi gledale u dušu,bila je to samo minuta,ali se činilo ko vječnost...Moje misli probio je njegov nježan glas: "Hey(osmjehnuo se),ja sam Lucas"...

Lucas POV
Udario sam u nekoga,ali kada sam vidio u koga nije mi bilo žao,možda zvuči smiješno,ali kada sam ju ugledao nisam mogao skinuti pogled s njenih tamno smeđih očiju,tako je lijepa.

Lucy POV
Drhtavim glasom,pomalo neugodno sam odgovorila da se zovem Lucy i ispričala se jer sam trebala ići.Kada sam ga zaobišla uhvatio me za ruku,pogledao me u oči i opet onaj njegov sladak osmjeh i glas: " Želim te upoznati Lucy".
Stajala sam zaleđena,nisam znala kako reagirati,srce mi je krenulo lupati,mislila sam da ce iskočiti,možeš ti to,samo diši: "Aamm"...Oh prokleto mucanje,uvijek mi se to dogodi kada sam uzbuđena :"Sigurna sam da ćemo se jednom upoznati,ali sada stvarno moram ići". Pobjegla sam brzim korakom i jednom se okrenula,još je uvijek tamo stajao i tada sam vidjela da maše i drži nešto,oh shit ostavila sam svoju bilježnicu s pjesmama,joj nesmije to vidjeti,brzo sam se vratila i zgrabila bilježnicu,osjetila sam njegove ruke na mojim leđima kada me pritisnuo k sebi.Podsmjehnuo se i šapnuo mi u uho: "Imaš predivne oči" ,gledala sam u njega još nekoliko sekundi,tada me pustio,namignuo mi i otišao.Laknulo mi. Još sam disala napeto i srce mi je lupalo ko ludo...Ajem,koliko je sati,zvonilo je već,kasnim 5 minuta.Ušla sam u učionicu,profesorica me pogledala strogo ispod naočala,i tako sam stajala nekoliko sekundi,pa sam shvatila da je red na meni da se predstavim.Nije bilo baš ugodno pred licima 30 učenika. Tada mi je profesorica pokazala moju klupu.Super,sjedim sama,klupe su male,samo za jednog učenika. Jedina dobra stvar u ovoj školi. Čula sam da netko šaputa moje ime,okrenula sam se i vidjela Casey kako se smije.Zamalo sam dobila srčani kada je dubok glas rekao: "Lucy znači,drago mi je,ja sam Nick." Činio se drag pa sam podijelila nekoliko rječi s njime.Nakon nastave saznala sam da je Casey već bila u akciji i "upecala" Nicka.Drago mi je zbog njih,Nick je tako drag,znam da nije lijepo od mene ali malo sam ljubomorna što nemogi naći takve dečke. Do sada sam imala 3 dečka i svi su ispali seronje. Tada sam pomislila na Lucasa,on je drugačiji,nešto ima u njemu,nešto posebno. Došli smo do kantine i sjeli zajedni,naravno Casey je sjela Nicku u krilo i barili su se 10 minuta,a ja cjelo vrijeme morala gledati,već je prošlo puno vremena,a oni još nisu stali sa izljevima ljubavi,već mi je pozlilo,tada mimje bilo dosta i izašla i krenula hodati prema parku. Nastava je gotova pa imam ostatak dana slobodno. Već je pao mrak kada sam stigla u park. Sjela sam na klupu,slušala glazbu i gledala mjesečinu. Tada sam u daljini primjetila nekoga. Mojih godina,bio je u mraku,ali vidla sam da je lijep,visok i jak. Pogledao je prema meni,njegove oči su se zasvijetlile,skočila sam s klupe,tada je samo nestao. Na putu kući sam cjelo vrijeme razmišljala o tome,došla sam kući,popila čaj,otuširala se i legla u krevet,ovo je bio dug dan. I uvjerena sam da mi se ono u parku samo učinlo,ali doimalo se tako stvarno.

Unexpected loveDonde viven las historias. Descúbrelo ahora