Evet arkadaslar bu kitabı yazmaktan vazgececektim. Guzel olmadi diye dusundum. Pek begenide almiyo dedim. Sonra dedim ki kendime sacmalama ve devam et. Her zaman yaptgn gibi pes etme dedim. Her ne olursa olsun yazacagm cunku bu kendimi iyi hissetmemi sagliyo. Burada size icimi dokunce rahtliyorum. Burada yazi yazrken kendime guvenim geliyor sanirim. Sacmalamaktan korkmadan yaziyorum. Ben kendimi yalnz hissettigim icin yaziyorum. Burda beni dikkate alanlari gorunce cok mutlu oluyorum. Sirf bu mutluluk icin bile yazilir be:) Bu karari almamda bir kisinin mesaji destek verdi bana ona cok tesekkur ederim beni kendime ketirdin iyiki varsn..
Gelelim asl konumuzaa
Eveet zayflamakk.. Ramazan geldi hatta ortalarndayz coğu kisi ramazanda zayfladklarini soyluyorlar ama ben kilo aliyorum malesef. Ve yine aldm tabiki cidden iyice yuvarlaklasiyorum ya. Gecen bi fotograf cekiniyim dedim aman allahm yuzum resmen top gibi ..
İgrendim kendimden o derece.Dedim ben napmisim kendime boyle. Artk fotograf cekinmekten utanir oldum. Kilom yuzunden en sevdigim seyleri yapamiyorum. Biyere yetismek icin rahatca kosamiyorum mesela cunku heryerim longır longr sallaniyo ve insanlarn bu goruntuyu görmelerine uzuluyorum, gozlerine yazk yani. Ben yine bole umutsuz umutsuz takilirken televizyonda zayflayan insanlari gosteren bir kanal buldum. Hazr yanimdada kimse yokken rahat rahat izlerim dusuncesiyle actm iyice sesini, elime kagıt kalem aldm ve izlemeye başladım. Kadn kaç kiloydu tam hatrlayamiyorum ama eski resmini gosterdiler baya bi kiloluydu 100 felandı heralde. Sonra bu kadn bir sene boyunca guzel bi diyet ve spor yaparak 64 e mi ne dusmus ama dedigim gibi kilosunu tam hatrlayamıyorum. Yanindaki doktor ise hersey kafada bitiyor, guzelce bi karara varp onu sonuna kadar uygulamalisiniz dedi ve bunun bu kadar zor olmadigindan bahsetti. Hayatimizdan bazi seyleri cikarmamz gerekiyor. Biraz fedakarlk yapmamz gerekiyor. Ben dayanamiyorum deyip hemen pes etmememiz gerekiyor. Dayanacaksn! Zayflamak istiyosan dayanacaksn cunku baska bi secenek yok. Hersey kendiliginden ayagina gelmez biraz caba gostereceksn. Sonucunda zatn istedigin seyi elde edeceksin. Biliyorum bunu uygulamak zor cunku vucudumuzda alisti artk surekli birseyler yemeye buyuzden birden kesemiyoruz yemek yemeyi. Yavas yavaskucuk bir adimla baslamalyz. Kendimizi alstiralm ilk once.Hep boyle boyle azim verici seyler yaziyorum ama sonra tartiya cikiyorum kilo almisim. Kendimi yemek yerken kaybediyorum cunku. Ahh ahhh birgun suraya iste basardmm artk 55 kiloyum yazmak istiyorum. Acaba birgun zayf olabilecekmiyim? Yazariniz cook efkarli cook. Zaten yaz da geldi ben yine pibubi yani pijama,buzdolabi,bilgisayar uclusu yapıp asosyalliğin dibine vuruyorum. Harika bi hayatım var gerçekten. Neyse bunada şükür diyelim. İşte böylee yine kısa ve saçma yazmla günü kapatiyorum. Kendinize cok iyi bakn a dostlarr.
İyi ramazanlaarrr :))
Ha ayrica lutfen okuduktan sonra oy da verin lutfen lutfen lutfenn. :) tamam susuyorum artk oruc basima vurdu sanirim iyice sacmaliyorum.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
The Şişman !
Teen FictionBu bir hikaye degil sadece kilo vermeye calışan bi kızn yaşadıgı zorlukları ve hissettiklerinden bahsesicegm. Aynı zamanda sizden onun icin tavsiyeler isteyecegim . Bu kitap hem onun için hemde onun gibiler için . Zayflamak isteyenler için. Burda bi...