**Çiçekli yol**

528 49 30
                                    

Merhaba benim biricik okurlarım.
Karşınızda savaşmak için geri dönen, bir adet şişman kızımız var. Kim mi?
Tabiki de ben hsgfjsj.
Bir okurum kitabımın sonlarına doğru saçmaladığımı-saçmalamaktan kastı çok çabuk pes etmem ve çaba göstermemem- söyledi.
Bu arada saçmalanmaz taranır. jshhsjsh Tamam bir daha yapmayacağım okumaya devam edin. jsgsjsh

Gerçekten çok haklı olduğunu gördüm. Çabuk pes ettiğimi biliyorum. Çok fazla üşengeç davranıyorum doğru. Hatta dünyadaki en üşengeç insan kim diye sorarsanız cevabı belli "TheSismanGirl".

Artık pes etmek yok!! Ciddiyim, pes etmeyeceğim. Ya yalan söylemiyorum gerçekten.. Tamam belki arada ederim ama arada. Jshshs
Tamam tamam vurmayın sadece bir şakaydı.
Bugün benim için çok önemli bir gün. Bugün gerçekten pes etmekten sıkıldığım bir gün. Bugün zayıflama isteğimin tavan yaptığı gün. Bugün tam dört kilo verdiğim gün. Evet canlarım doğru okudunuz. Ben dört kilo verdim çatlayın jshshsjdh.
Şuan benden mutlusu yoktur. Belkide vardır, amaaaan ne bileyim. Jshshs

Kahkaha atmak istiyorum...

"Bu dört kiloyu nasıl verdin?" diye soracak olursanız merak etmeyin hemen yazıyorum.

Bir buçuk, iki aydır yediklerime çok dikkat etmeye başladım. Ekmekten kaçıyordum, karbonhidrattan uzak durmaya çalışıyordum. Özelliklede abur cuburlardan. -kendimi sigara bırakma reklamlarındaki adamlar gibi hissettim jdhdgsg- Aşırıya kaçtığım günlerde olmadı değil. Ama yinede kendimi hep frenlemeye çalıştım. Bu konuda birazcık başarılı oldum sanırım.. Mesela önceden tepeleme iki tabak makarnayı rahatça yiyordum. Şimdi bunu bir tabağa indirgedim. Gittikçede azaltıyorum ve onun için çabalıyorum. Bazı akşamları yemek yemiyordum. Bu gerçekten benim için çok acı verici ve zordu. Ama sabretmeye çalıştım. Midemin yanmasından ve guruldamasından dolayı geceleri uyumaktada çok zorluk çektim. Ama yavaş yavaş bünyem alışacaktı, alışmalıydı.
Benim yaptığımda buydu. Midemi az besine alıştırmak. Yemekleri birden kesemeyeceğimi biliyordum bende azar azar kıstım.

Birde kendime psikolojik baskı uyguladım. Karnım mı gurulduyor? O zaman aklımdan şunlar geçiyordu;

"Ay çok acıktım ne yesem acaba? Dolapta da hiçbir şey yok. Omlet falan mı yapsam? Amaan kim uğraşacak onunla? Ay canımda çiğ köfte çekti. Paramda var alsam mı? Amaan kim gidecek şimdi çiğ köfteciye? -üşengeç olmanın faydaları vol1 jshshsj- Hem zaten o kadar da aç değilim, sonra yerim ya boşver.." gibi ve daha fazla düşüncelerle kendimi aç olmadığıma inandırıyordum.

Babam "Herşey beyinde bitiyor." demişti. Bu söz gerçekten doğru. Bende buna inanarak, beynimi aç olmadığıma ikna ediyordum. Sizede tavsiye ediyorum dobişkolarım.♥

"Hiçbir zafere çiçekli yoldan gidilmez"

Nerde gördüm bilmiyorum ama bu cümleyi sizinle paylaşmak istedim.

Bizimde zayıflayabilmemiz için bir takım zorluklardan geçmemiz gerekiyor.
Hayatta zorluklardan ibaret değil mi zaten?
Başarmak için önümüzdeki engelleri aşmamız gerekiyor.
Bizim engelimizde kilolu olmak. Ama sadece bir engel ve ben bu engelin üstünden atlayıp başarıya ulaşacağımıza inanıyorum, tüm kalbimle...

~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~


Umarım saçmalamamışımdır =).
Okuduktan sonra oy verirseniz çooooooook ama çoooooo...k mutlu olurum.=)
Sizi seviyorum The Şişman ailesi ♥♥♥♥♥...
Sizde beni seviyor musunuz hı ?? Jshshsj



The Şişman !Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin