İyi bayramlarr :):)

689 44 6
                                    

Merbaha arkadaşlar geç oldu biraz ama sonunda yazabildim. Ayrıca bayramınız kutlu olsun. Umarım o sarmalardan, böreklerden, şekerlerden çok yememişsinizdir. Ben az yedim. Tabi böreklerden biraz fazla kaçırmış olabilirim ama birazcık ya azıcık. :D Bugun biraz mağazalarda dolaştık. Beğendiğim hiçbirşey üzerime olmuyo. :( Hep tulum giymek istemişimdir ama bu televizyon gibi totomla malesef giyemiyorum. Herneyse canımı daha fazla sıkmak istemiyorum. Şimdi birde size birşey söyliyeceğim. Artık burda zayıflama konusunda başarılı olmuş kişilerin hikayelerinden de söz edeceğim. Hem bu hikayeler bize daha cok azim verir. Bundan sonraki bölümden itibaren paylaşmaya başlayacağım.
Evettt konumuza gelelimmm..
Simdi bugünkü ilk madde spor ile ilgili olacak.

Eğer spor salonuna gidecek imkanınız yoksa ve spor aletide alamıyorsanız size çok güzel bir önerim var.
Dans edin. Kilolu olmama rağmen benim bel kıvrımım var. Bunu dansa borçluyum. Hayatta en sevdiğim şeydir dans etmek. En sevdiğiniz grubun videosunu açın ve o dansı öğrenmeye çalışın bu size fazlasıyla kalori yaktıracaktır. Zaten en cok kalori yaktıranlar arasındadır dans etmek. Sonraa..

İp atlayın. Bu gerçekten işe yarıyo. Mesela benim hocam bana bir seferde 500-600 ip atlama veriyordu. Vıcığım çıkıyordu ama bayağ bi kalori yakıyordum. Alın ipinizi tenha bir yer bulun ve atlayın.

Mekik çekin. Karın bölgesi için gerçekten birebir.

İnternetten spor videoları açın ve aynı hareketleri uygulayın. Arama motoruna şöyle yazabilirsiniz;
●Karın eriten hareketler nelerdir?
○ Kalça eriten haraketler nelerdir?
● Evde plates videoları vs.

Kilo vermedeki en etkin sey benimicin plates yapmak oldu. Karnımın büyük ölçüde giittiğini söyliyebilirim. O yüzden hafife almayın. Büyük bir ciddiyetle yapın. Spor yaparken arka fonda teşvik edici, azim verici müzikler çalsın ve çevrenizdekilerin yaptığı kırıcı eleştirileri düşünün ki dahada hırslanasınız.

Kısa bir bölüm oldu özür dilerim. Bir dahaki bölüm daha uzun olacak inşallah :)

Canım sıkılıyor yaa. Yaz tatilinde evde oturmaktan bıktım. İzmire gitme durumum var ama babam izin vermiyor. :(:( Artık bende tatil yapmak istiyorum. Ömrüm boyunca hiç tatile gitmedim. Deniz görmek istiyorum beeennn !

İsyeeeaaaaannnnn !

Neyse ya yine isyanlara bağladm. En iyisi susuyum artık. Gidiyimde biraz anneme yardım ediyim dövecek yoksa beni. Hadii HOŞÇAKALINN !!!
♥♥♥♥♥♥♥♥♥ SİZİ SEVİYORUM THE ŞİŞMAN AİLESİİ ♥♥♥♥♥♥♥♥♥

The Şişman !Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin