*Sihirli Değnek*

456 38 12
                                    

"İçimde bir sıkıntı var... Üzgün hissediyorum.Kendim için üzülüyorum. Ben çok kiloluyum..Aynaya bakmaya çekiniyorum. Sen, mağazada çok beğendiğin gömleğin bedenine olmaması nasıl hissettirir bilir misin? Ben bilirim..Hemde çok iyi bilirim. Önce çok büyük bir hayal kırıklığı yaşarsın, gömleğin kapanmayan düğmelerine bakarak kilolu olmana lanet edersin. Sonra yalanlarla teselli edersin kendini... "Fiyatı pahalıydı zaten bunun.." "O kadar da güzel değildi zaten..."
Bir kıyafeti denerken hiç dua ettin mi? Belki komik gelecek ama ben ettim.."Lütfen bedenime olsun, lütfen.." ve olmadı ve yine hüsran.

Birçok kusurum var benim. Bunlarla yaşamayı öğrendim fakat bu kusurlarım, parmağa batan küçük bir kıymık parçası gibi acı veriyor bana. Çıkaramadığım ama sürekli canımı yakan, varlığını her daim hissettiren bir kıymık parçası gibi..
Hergüne yeni umutlarla başlıyorum ama günün sonunda, elimde koca bir sıfır olduğunu görüyorum.Sihirli bir değneğe ihtiyacım var. Bir anda tüm kusurlarımı giderebilecek bir değneğe.."

Düşüncelerimden sonra bir cümle gördüm. Benim için söylenmişti sanki.

"Sihirli bir değneğin hayatını değiştirmesini bekleme, aradığın mucize aslında sensin.."

Bu cümleyi gördükten sonra birşeyi farkettim. Ben sadece kusurlardan ibaret değildim. Ufak tefekte olsa iyi yönlerimde vardı benim.
Gerçekten istediğim, kafama koyduğum şeyi yapabilmem gibi , başaracağıma inanarak attığım adımlarda başarıya ulaşabildiğim gibi..
Aslında benim ihtiyacım olan sihirli bir değnek değilmiş. Benim sadece daha fazla "inanca" ihtiyacım varmış. Kendime daha fazla inanmalıymışım..








Merhaba sevgili okurlarım.
Yine saçmaladığım bir bölümün sonuna geldik.
Duygu karmaşamı sizlerle paylaşmak istedim.
Belki sizde şuanki duygularınızı yazmak istersiniz. O zaman "yorum" da buluşalım dostlar..
Bazen hissettiklerini yazıya dökmek iyi geliyor. Tüm sıkıntınızı alıp götürüyor.
HOŞÇAKALIN ..!! ♥

The Şişman !Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin