Lokma sayacı..

943 70 27
                                    

Zayıflamak için yeni bir adım daha atıyorum. Artk günlük ne yediysem not ediyorum..
Neyden kaç lokma yediğimi hesaplıyorum. Daha yeni uygulamaya başlamama rağmen işe yarıyor gibi. Ne yönden mi? Yazarken ne kadar çok şey yediğimin farkına varıyorum ve lokmalarımı azaltmaya çalışıyorum.Sizede tavsiye ederim.

Şimdi kilo vermek için yapmamız gereken 10 kuraldan bahsedeceğim sizlere..

♡♡♥1♥♡♡
Sabahları mutlaka erken kalkın.

♡♡♥2♥♡♡
Güne ılık, limonlu su ile başlayın.

♡♡♥3♥♡♡
Günde 2 litre sıcak su ve bitki çayı için.

♡♡♥4♥♡♡
Asla ara öğünleri atlamayın.

♡♡♥5♥♡♡
GUnde 30-60 dakika yürüyüş yada egzersiz yapın.

♡♡♥6♥♡♡
Yemekleri daima yavaş yavaş konsantre olarak,küçük lokmalar halinde ve uzun uzun çigneyerek yiyin.

♡♡♥7♥♡♡
Akşam çok geç ve ağır yemeyin. Dolu mideyle yatağa girmeyin.

♡♡♥8♥♡♡
Kendinize bir beden küçük elbise alın ve hedefiniz o elbisenin içine girmek olsun. Her sabah o bir beden küçük elbisenin içine girmeye çalışın.

♡♡♥9♥♡♡
Her sabah duştan önce iç çamaşırlarınızla tartılın ve aynada kendinizi inceleyip fazla kilolarınıza konsantre olun.

♡♡♥10♥♡♡
Gün içinde 25-30 kez burundan nefes alın, birkaç saniye tutun sonra da yavaşça ağzınızdan verin. Hergün iyice oksijen aldığınızdan emin olun.

Arkadaşlar kilo verirken yağ yakmaya odaklanmalıyız.
Bunun için yağ yakıcı besinlerin bir listesini yapalım..

"Aşağıda metabolizmayı hızlandırarak daha fazla kalori yakılmasını sağlayan besinlerin listesini bulabilirsiniz. Ancak bu listede bulunan bazı gıdalar herkesin tüketmesi için uygun olmayabilir. Örneğin yağ yakan yiyecekler listesinde ilk sıralarda gelen " acı kırmızıbiber" mide rahatsızlığı bulunanlara önerilmemektedir. Sizin sağlık koşullarınıza en uygun beslenme programı için bir uzmana danışabilirsiniz. "

○○●1●○○
KIRMIZI BİBER ; Arnavut biberi olarak da bilinen kırmızı acı bibermetabolizmayı hızlandıran " capsaicin" adlı bileşeni içerir. Ayrıca kalp atışlarını hızlandırır ve damarlardaki kötü yağın temizlenmesine yardımcı olur.

○○●2●○○
ZENCEFİL ; Zencefil kan damarlarının genişlemesini, kan akışının artmasını ve metabolizmanın hızlanmasını sağlar.

○○●3●○○
SÜT; Kalsiyum bakımından zengin olan süt ( yağsız ve az yağlı) metabolizmayı tetikler. GünlUk olarak alınması önerilen kalsiyum miktarı 1.200-1.300 mg'dır.

○○●4●○○
ZEYTİNYAĞI; Yağın yakılmasına ve atılmasına yardımcı olurken kandaki kötü kolesterol seviyesinin düşmesini sağlar.

○○●5●○○
PORTAKAL,GREYFURT; Yağın daha kolay çözülmesini ve vücuttan daha hızlı atılmasını sağlar.

○○●6●○○
YEŞİL ÇAY ;Yeşil çayda bulunan "EGCG" bileşeni sinir sisteminin ve beynin daha çok çalışmasını sağlar ve dinlenir halde yakılan kaloriyi arttırır.

○○●7●○○
YUMURTA; B12 bakımından zengin olan yumurta yağın çözülmesini sağlar ve metabolizma hızını arttırır.

○○●8●○○
SOMON; Somon ve omega3 iceren diğer balıklar vücutta kalori yakılmasından sorumlu "leptin" hormonu seviyesini yükseltir.

○○●9●○○
SARIMSAK; Antioksidan olan sarımsak insülin seviyesini düzenleyerek tokluk hissinin daha uzun sürmesin sağlar.

○○●10●○○
YULAF; Yulaf ve besin lifi bakımından zengin diğer yiyecekler kan şekerinin belli bir düzeyde kalmasını sağlar ve şeker düşmesi nedeniyle öğünler arasında yaşanabilecek aşırı açlık hissini engeller.

○○●11●○○
KETEN TOHUMU; Balıkta olduğu gibi, omega yağ asitleri bakımından zengin olan keten tohumu yağ yakımını hızlandırır ve yağın vücutta depolanmasını önler.

○○●12●○○
CEVİZ; Ceviz iyi bir omega3 kaynağıdır. Öğünler arasında 2,3 ceviz yemek diyetinize katkıda bulunabilir.

○○●13●○○
SOYA FASÜLYESİ; Protein bakımından zengin soya fasülyesi düşük kalorilidir ve iştahı keserek gün içinde daha az kalori almanıza yardımcı olur.

○○●14●○○
BAL; Diyet yaparken tatlı ihtiyacınızi organik bal ile gidermek ayni zamanda kilo vermenize yardimci olabilir.

○○●15●○○
SİRKE; Sirkenin metabolizmayı hızlandırıp yağ yakma gibi bir özelliği yok ancak açlık hissini azaltır.


Yeni bir bölümde görüşmek üzere, umarım faydalı olabilmişimdir.

Heeeeey oy vermeyi unutmaaaaa =) =)

Hoşçakalınn.

The Şişman !Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin