(1)abi ne yaşıyorsunuz amk

606 31 135
                                    

"LAN ABİ UYANSANA KAC SAATTİR DANA GİBİ YATIYORSUN GİDİYORUM ben"
Junhanın bağırmasıyla yataktan fırlamıştım. Bir gün bağırmasan olmuyor mu çocuk kulağımın dibinde!
"Bağırma amına koyduğum sabah sabah"
"Niye bağırmayayayım amın evladı hem ne sabahı kış uykusuna yattın mübarek okula geç kalıyoruz çabuk hazırlan"
Saate bakınca kardeşimin haklı olduğunu anladım ve bir hışımla ayağa kalktım. Yanından geçerken de nah çekmeyi ihmal etmedim.

"ANNE ABİM BANA NAH ÇEKTİ!!"

"SUS LAN İSPİYONCU DÜDÜK"

"JUNHAN! JİSUNG! İKİNİZDE ÇABUK OKULA GİDİN GEÇ KALDINIZ ZATEN OKULDAN BİR ŞİKAYET DAHA GELİRSE EVLADIM DEMEM BÜTÜN OKULU TURLATTIRIRIM HA!"

"Tamam anne çıkıyoruz şimdi!"

Hızlıca hazırlanıp evden çıktıktan sonra okula gitmek için otobü durağında beklemeye başlasdık. O sırada götümde hissediğim ellerle bir hışım arkamı döndüm.
Arkamda bir adet Hyunjin duruyordu.Tam ona sinirlenecekken yan sınıftan birkaç kişinin de durağa doğru geldiğini görünce Hyunjine sarıldım.

"Kanka götüme hayran olduğunu biliyorum ama hayvan gibi avuclamak nedir canım benim"

"Napayım kanka götün çok güzel"

"aşkım gay gay konuşma milletin içinde" dediğimde Hyunjin bir kahkaha patlattı. 

Okul formasından bizim okuldan olduğunu anladığım çocuklardan birisi bize bakarak göz devirdiğinde ne yaşıyo lan bu, bakışlarımdan atmıştım.
herneyse mal herhalde diyerek onume dondum. Junhan mal mal bakıyordu her zamanki gibi, canım salak kardeşim.

"abi ne yaşıyorsunuz amk"

"sen anlamazsın cücük"

Omzunu silkip önüne döndü."tamam"

o sirada bize dogru bağırarak kosan bir yaratık gorduk. Kim olacak tabiki de changbin..of of bu cocuk ne zaman akıllanacak acaba.

Bir yandan nefes nefeseyken zafer dansı yapmaya çalışan Changbini izliyorduk,hepimiz."KANKA YETİSTİM LAN İLK DEFA"

"YOK ARTİK KUPA VERELİM ARKADAŞA" dememle birlikte
Hyunjin çantasından geçenlerde okuldan verdikleri çiçek dikmek icin olan saksıyı çıkardı ve diz çökerek changbine uzattı.
Changbin hyunjine baş selamı vererek saksıyı- yani ödülü aldı ve alkışlamaya başladık.Göz deviren  çocuğun yanındaki beyaz saçlı çocuk da bizimle alkışladı ama onun koluna vurarak durdurdu yanındaki cocuk.

Otobüs geldiğinde Changbin, Hyunjin ve onların peşine takılan Junhan diğerlerini sollayıp otobüse binmişlerdi. Ben ise sıramı yanımızdaki cocuklara verdim.

Bir şekil okula vardığımızda  okulun kapisinda bekleyen Yeonjun ve yaninda duran Jay'i farketmemiz uzun sürmedi. Yeonjun bizi gordugunde yanimiza geldi ve jay da pesinden.

"Jisung biliyor musun bugün noldu"

"tahmin edeyim soobini gördün, degil mi? "

"ya evet nerden bildin cok yakışıklıydı!"

"anladık Yeonjun en çok sen aşıksın tamam"

Junhan konuşmamızdan sıkılmış olacak ki yanında çoğunlukla gördüğümüz arkadaşlarının yanına gitti.

Bizde derse girdiğimizde derste aklıma takılan şeyi anlatmak için can çekişiyordum resmen.Hoca bizi ayırdığı için sınıfın öbür ucundaki changbin ve hyunjinle konuşmak zor oluyordu.

Fısıltıyla-ona fısıltı diyebilirsek-konuştu Changbin.
"ney babani götten mi sikeyim"

"changbin amına koyayım ya"oflayıp önüme döndüğüm anda hoca arkasını dönüp ikimizi uyarmıştı.

"Jisung,changbin konuşmayın aranızda"

"tamam hocam peki"

***

"zil caldigina gore toplanin bizim tayfa, siz soylemem gereken onemli birsey var"

Jisung yine boş yapacaksan baştan söyle hiç gelmeyelim"diye çıkıştı sabahtan beri hiç sesi soluğu çıkmayan Seungmin.

"yok yok bu sefer valla gelin"

"yine soguk espri falan mi yapcaksin oyleyse camdan atlayacagim da" bu sefer konusan Jay'di.

"aman sizde ne naz yaptiniz ya, Yeonjun changbin askim gelin size anlatayim bari"

"ikiside meşguller kanka"

Tam aklıma birşey geldiği veya mantıklı birşeyler söyleyeceğim zaman zaten toplayamazdım onları, iç çekerek geri sırama oturdum.

"iyi peki"

"o zaman ben gidiyorum"

"nereye?"

"Jeongine bakıcam"

Yüzümü buruşturup elimle git işareti yapmıştım, hyunjin ise bana dil çıkarıp sınıftan çıktı.

Bir süre sınıfta boş boş oturduktan sonra bizimkileri bulmak için okulu aramaya başladım. Üst zekamla kantine en son bakmak aklıma geldiği için ayaklarımı hissetmiyordum, içimden vay şerefsizler, benden gizli toplanmışlar diyerek hızlıca yanlarına gittim ve oturdum.

"siz varya siz, satanistsiniz sadece onu diyorum, başkada birşey demiyorum"

"YA SENİ ÇAĞIRCAKTIK AMA UNUTMUŞUZ CESONK" tamam Changbin inandım şuan.

"hı hı iyi tamam, neyse bana da yok mu birşeyler"

"Allahın beleşcisi ya siktir git"

"tamam tamam AY KIZ DURUN BEN NE ANLATICAKTIM"

"patlayacaksın sung lütfen anlat"

***


İlk ficim olduğu için saçmalıklar bolca olabilir özür diliyorum😔💞

💗

Reflections/minsungHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin