Lana Del Rey & The Weeknd-StargirlMiliebabie: Böyle bir takıntım olduğunu biliyor muydunuz?
MileyMaddenfanfacts: Merhaba canım! Seni seviyoruz!
Mileysfangirl: hepsinin aklıma kazımıştım! Her detayına aşığım!
_MM_ONLY_: Günaydın canım! Seni seviyorum.
...+105k comment
Sabahın postunu atıp yataktan kalktım. Hayranlarımla iletişimde olmayı çok seviyordum. Bazı hayranlarım oyunculuğu bırakıp influencer olmamı istiyorlardı. Ama ben yaptığım işe aşık biriydim.
Odamla iç-içe olan banyoya geçtim. 20 dakikalık rahatlatıcı duşun ardından banyodan çıktım. Kıyafet odama geçtim ve ne giyeceğimi düşünmeye başladım. Hava soğuktu ama hep bina içerisinde olacağım için en sevdiyim sonbahar kombinlerinden birini çıkardım.
Kıyafetlerimi giyindikten sonra makyaj masasına geçtim. Müzik sisteminden ''Ariana Grande- In My Head'' açtım. İflah olmaz bir Ariana fanıydım. Emma bana hep ''Real Arianator'' diye seslenirdi. Sahi Emma neden telefonlarımı açmıyordu? Şarkıyı durdurdum ve Emma'yı aradım. Kaç kez aramama rağmen yine açmıyordu. Başına bir şey gelmiş ola bilir miydi? Umarım iyidir.Bu aralar çok sıklıkla ortadan kayıp oluyordu. Ve hiç bir şey anlatmıyordu. Kafa dinlemeye ihtiyacı olduğunu düşünüp üzerine gitmiyordum. Ama artık konuşma vakti gelmişti.
Günlük bir makyaj yaptım ve saçlarımın aşağı kısmını maşayla şekillendirdim.
Aşağı indip kendime filtre kahve hazırladım ve annemi aradım.
"Günaydın, Queeniee"
"Günaydın, balım. Nasılsın?"
Sesi iyi geliyordu. Her şeyin yolunda olması güzeldi."İyiyim. Sen nasılsın? Babam nasıl?"
"İyi canım. Selam söylüyor."
"Öpüyorum ikinizideee..."