5. MİSAFİR

22 0 0
                                    

Lana Del Rey - Old Money

Kasvetli bir havaya uyanmıştım. Tanrı tarafından gök gürültüsü ile birlikte gönderilen şimşekler bazılarının korku sebebi olurken bazılarına ise çok tanıdıktı.  Tıpkı beyinlerinin içinde yaşadıkları fırtınalar gibi.

Yataktan kalktım isteksizce. Sanki yeni uyanmış değilde günlerdir uyumuyormuşum gibi ne enerjim ne de hevesim vardı bir şeyler için.

Banyoya geçip suyu en sıcağa ayarladım. Üstümü çıkarıp duşa kabine girdim. Sanki sıcak su tüm kaygıyı uzaklaştırıyordu. Kendimi daha iyi hiss ediyordum.

Harika bir gece geçirmemiştim. Tüm gece kabuslarla uğraşmıştım. Göz altlarımın morardığına emindim bile.

Duştan çıktım ve havluya sarılarak giyinme odama geçtim. Nedensizce her yerin soğuk olduğunu hiss ediyordum. Hâla gecenin etkisinde olmalıydım.

En rahat ve sıcak kombinlerimden birini çıkardım.

Makyaj masasına geçip gece uymadığımın kanıtlarını gizledim

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Makyaj masasına geçip gece uymadığımın kanıtlarını gizledim. Saçlarımı ise toka yardımı ile topladım.

Çantamı alıp odadan çıktım. Emma mutfaktaydı. Yanına gittim. Ve yanağına öpücük kondurdum.

"Günaydın."

"Günaydın."

"Keyfin yok gibi?"

"Hava banada yansıdı." Dün geceyi anlatıp keyfini kaçırmak istemedim ve masaya geçtim.

"Ellerine sağlık. Enfes görünüyor." Yemek istemiyorum...

"Krepler çok güzel oldu. Onlardan başla istersen." Diyip çatalını alıp tabağını doldurmaya başladı. Bende telefonumu aldım ve kahvemi yudumlayarak mesajlarımı kontrol ettim. Ajansa gitmem gerekecekti.

"Ajansa geçeceğim. Evde misin bu gün?" Kafamı kaldırıp Emmaya baktım.

"Okula gitmem gerek. Hoca çağırdı. Yok yazıldığım günlerin hesabını soracak sanırım."

"Raporluydun?"

"Ondan öncede bir iki dersi atlatmış ola bilirim." Dedi gözlerini kaçırarak. Kaşlarımı çatarak ona baktım.

"Ciddi olamazsın."

"Ne yapa bilirim. Sınıfın yarıdan çoğu erkek. Çok sıkıcı."

"Emma bu iş şaka değil. Son senen ve alnının akıyla bitir."

"Babam gibi konuşuyorsun."

"Emin ol iyiliğin için."

"Biliyorum." Dedi geçiştirerek. Hayır, bilmiyordu. Eğitim hayatını çok gereksiz gibi görüyordu. Babası da bu yüzden kararsızdı.

Masayı topladık. Bay Saint'i arayıp eve temizlik ekibi göndermesini rica ettim. Sırt çantamı aldım ve aşağı indim. Emmada benim ardımdan geldi. Birlikte kapıya yürüdük.

SENARYOHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin