Anomali

373 4 0
                                    

Hujung minggu, rutin Syani ke rumah Fira untuk mengulangkaji. Ibu Fira yang sentiasa sibuk menguruskan perniagaan tidak pernah peduli dengan kedatangan Syani, bapanya pula entah sibuk di perantauan. Ibu bapa Syani pula sudah percaya benar dengan Fira.

Sedang sibuk menelaah, Syani merebahkan kepalanya di ribaan Fira. Fira tidak membantah sambil membuat catatan sambil mengusap rambut si Syani. Tangan Syani merayap di peha berseluar pendek Fira. Terdengar dengus keras namun tiada bantahan.

Syani makin berani, mengusap di celahan hampir ke kelangkangannya. Nafas Fira berkecamuk. Tangan Syani digenggam geram tidak tertahan. Syani bingkas bangun,merapatkan bibirnya ke bibir Fira, bertaut, tiada bantahan. Lama begitu. Tangan Syani ke celahan kangkang Fira lagi. Kali ini tangannya hanya dipegang, tiada tegahan. Syani maju lagi memasukkan tangannya ke dalam baju Fira, meraba-raba belakang mencari cakuk branya. Bila cakuk dicapai Fira terus berhenti mencium bibir Syani. Dia menggeleng tanda tidak setuju.
Diam seketika, kemudian Fira bangun ke dapur untuk meredakan keadaan.

*****
Setelah keadaan janggal berlalu Syani menceritakan kisah Kiran pada Fira. Fira seakan cemburu tapi Syani tidak pasti.

Malam itu, mereka berbual seperti biasa, bualan kosong, bualan angan-angan, bualan kisah silam. Katil queen yang sangat selesa menjadi rakan pendengar mereka.

'Aku dah ngantuk' Fira memecahkan sunyi ketika masing-masing terdiam seketika, berfikir atau letih berbual barangkali.

'Kau tidur dulu, aku layan angan-angan jap' balas Syani.

Fira mengiyakan dan mengucapkan selamat malam. Tak lama kemudian, matanya pun terlelap. Lama diulit mimpi tiba-tiba dia tersedar dengan pelukan di pinggangnya. Dia tidak ambil pusing dan kemudian terlelap kembali.

Tidurnya kini diganggu lagi dengan hembusan nafas di telinganya. Dia tidak rimas malah rasa senang dgn hawa panas di telinganya. Kemudian satu ciuman singgah di pipinya. Tindakan Syani itu buat dia kaget. Ciuman Syani berubah ke lehernya. Nikmat Fira telan liur. Antara dilema untuk dibiarkan atau ditolak. Ciuman Syani semakin galak, kini tangannya pula berkerja sama, meramas-ramas belakang kepala Fira. Satu aliran cas terasa membuatkan degup jantungnya makin tak keruan. Dan dengan tiba-tiba bibir mereka bercantum. Tenggelam dalam syurga ciptaan mereka.

Syani semakin berani, kini dia berada di atas badan Fira. Sambil berbalas ciuman tangannya sibuk meramas tetek Fira. Meliang liuk badan Fira kesedapan. Tangan Syani semakin nakal. Meraba di celahan kangkangan Fira.

'Urggghhhh' Fira mendesah, terasa cecair panas merembes membasahi seluar dalamnya. Nikmat sentuhan dari Syani. Fira memeluk erat Syani. Terasa teteknya menekan dadanya.

Tangan Syani merayap lagi. Kini dia mencuba nasib seperti siang tadi. Dia cuba mnyelak baju Fira, Namun ditegah. Tangannya kembali ke celahan kangkang Fira.

'Ermmm..' keluh Fira lagi, menghayati sentuhan tangan Syani. Kemudian Syani mencuba nasib lagi. Masih ditegah. Syani geram. Dia meramas tetek Fira dan mencium bibir Fira lagi. Masih berbalas. Mencuba nasib lagi namun hampa. Kali ini Fira menolak keras dan bingkas bangun.

Fira bergegas ke tandas. Syani hampa.

MisantrophyWhere stories live. Discover now