Jimin era șocat de cea ce a aflat de la Jhope. El chiar îl iubește pe Taehyung?
Adică se bucura pentru el,doar că îi era frica sa nu îi facă ceva rau..
Este scoasă din gânduri din cauza lui Yoongi care îl bratisa de la spate-bebe,ce ai?
-hmm..nimic..
-nu mă poți minți .Haide spune-mi ce s-a întâmplat
-oke,dar promiti că nu spui mai departeDa din cap iar Jimin începe să vorbească:
-îl ști pe Jhope?
-prietenul tau?
-da
-ce e cu el?
-a început să aibă sentimente fata de Taehyung.
-serios?
-daa. Dar te rog,Tae nu trebuie să știe despre asta,și nimeni .
-promit,pui.Îl întoarce cu fața spre el,sărutându-l buzele plinuțe și dulci,îl mușcă de buza. El gemând iar Yoongi facu loc, iar introcandu-si limba in gura lui. Se despart din sărut Jimin îl privea cu ochii innocenti.
-Yoonie..daca Tae o să-i facă ceva rau lui Jhope?..
-iubire,Tae nu e chiar așa cum crezi. Sunt prietenul său,îl cunosc. Promit că nu o să-i facă nimic rău,ok?Plasează un pupic pe buzele lui,apoi strangandul în brațe.
-ar trebui sa facem,sa fiu împreună cei doi,hmm,ce zici ?
-dar cum?
-pai...,am un plan. Astăzi vi cu Jhope la mine acasă,o sa fiu și băieți acolo. Apoi spun daca jucam adv sau provocare. Toți o să accepte.
-apoi..?
-daca,Tae alege provocarea îl provoci sa îl sărute pe Jhope. Iar dacă adv,îl întrebi că în cine e îndrăgostit
-hmm..mi se pare puțin dificil,dar hai sa incercam.
-awww,te iubesc,baby.
-si eu.******
-jhope,haideee...
-dar o sa fiu acolo băieți
-si,noi doi mergem.
-cine o sa fie acolo?
-Yoongi,Jin,Namjoon,Jungkook,și Tae.
-bine accept
-yeeeeeJimin iese din camera lui Jhope sunandul pe Yoongi,spunând că a acceptat.
......
Jhope iese din camera îmbrăcat într-un hanorac Orange cu floricele colorate,blugi negri,și adidași albi.-gata?
-daJhope îi spune la mama ei că merge la un prieten. Ea a fost de-acord,doar sa nu stea până târziu.
°•°•°•°•°•°•°
Capitolul următor o sa fie interesant.
Speeer sa va placa.
Scuzați de greșelii gramatice.
Un vot m-ar ajuta ⭐💜🤗❤️
CITEȘTI
Omega-ul meu dulce. +Vhope+ K.TH.J.HS. terminat ✅
FanfictionJhope un omega dulce,timid,rusinos și frumos Taehyung un alfa prietenos,frumos,puțin pervers. Ce se va întâmpla cu cei doi,când se vor întâlni? "-te iubesc" "-si eu"... Cartea NEEDITAT