Trecu o luna decand Hobi avusese acele vise inreale.
Cei doi se inteleg zi ce trece .
Se iubesc zi ce trece.
Doar Tae avea putina treaba cu Hobi,uneori se comporta ca un copil îi placea lui Tae doar cam merse prea departe.
Nu putea sa mearga nici la suc cu baieti deoarece ,,il inseala si il paraseste,, . Tae na-vea de gand sa faca asta dar Hobi nu intelese !-dar Tae...inteleg ca ..ca te-ai saturat de mine...dar...dar eu te iubesc..mult si..si nu vreau...sa te...para..parasesc..
Se plangea micul omega in timp ce se ruga la iubitul sau sa nu il paraseasca.
Inima alfa-lui i se topi de privelistea in fața lui.
Cum micul omega plange sa nu il paraseasca desi nu are de gand sa faca asta.
Il ridica de pe jos tragand intr-o bratisare calda de care micul omega avea nevoie.
Isi baga capul in gatul lui plangand si mai tare.
Il ridica in brate in asa fel sa conjoara picioarele in jurul bazinul ,dupa se aseza pe canapea.-dulceata mica,cine a zis ca Taetae te paraseste ?
Tae nu s-a saturat de tine,Tae te iubeste foarte multVorbea cu o voce bland si cald cea ce il mai linistea pe omega.
Isi ridica capul din gatul acestuia si il priveste cu ochii sticlosi si umflati din cauza plansului.-nu plange suflețelul meu,Taetae nu o sa te paraseasca niciodata
-*isi trage nasutul*. Promiți ?
-promit inima mea. Haide ,nu plangeÎncepe sa-i stearga lacrimile in timp ce micul omega isi tragea nasutul rosu.
Lui Tae îi venea sa-l manance la cat de dulce poate sa fie.
Stia ca pune tot pe suflețelul lui si se supara repede ,dar merse putin departe cu asta.-TaeTae...te iubesc mult ..
-si eu suflețel,haide ce ar zice sa ne punem la nani ?
-nu o sa pleci cand adorm..?
-nuuu nu fac asta promit inima meaSe ridica cu el in brate stiind ca nu o sa se dea jos de pe el asa ca il căra pana in dormitorul ei.
Se pun amandoi in pat dupa se iau in brate unul pe ceilalt.-baby..stiu ca merg prea departe cu comportamentul asta..dar stii imi e frica sa nu ma parasestu..nu vreau sa te pierd
Tae avea inca putin si se topea la dragalasenia lui,adica nu facuse nimic dragut dar la cum vorbea si vocea lui suava si dragut il innebunea la maxim!
Il prinde de obrajii strangand putin ca buzele sa fiu tuguite dupa urmand un sarut luuuung si dulce.-nu e nicio problema iubirea mea,Tae nu te paraseste,ai incredere .
Te iubesc foarte muuult !Se ghemui in bratele lui dupa isi tugui buzele ,semn ca vrea un pupic.
Tae doar râse putin dupa indeplineste dorinta iubitului sau.
Avea buze calde,mooi,dulci si catifelate.
Era ca doua petale de trandafir .-mhhh Taeeeeeee !
Spunea in sarut cand simti ca acestul il musca de buza de jos.
Dupa simti un gust metalic ,semn ca incepe sa sangereze .-asta pentru ca nu mai lasat cu prieteni afara si pluuus ca esti foarte dulce !
Isi scoate limba la ce spunea alfa-ul,nu era suparat pe el deoarece stia ca are dreptate cu privinta ca nu lasase cu prieteni.
Primi inca un pupic de la Tae-iti doare bebe?
-putin
-esti supi?
-mh nuu
Te iubesc !Îi raspunde dupa il stranse in brate punand capul pe pieptul său.
Tae isi apleaca capul dand un pupic pe buza de jos care nu mai sangera dar inca îi durea putin.-si TaeTae te iubeste foarte muuult ,iubirea mea !
Îi saruta obrajorul moale si pufos dupa trase patura peste ei .
Il trase pe micul omega mai aproape de el. Deja aproape adormise micul omega ce era in bratele iubitului sau
Il privea in timp ce mainile se plimbau pe spatele lui.
Privirea i se zboara pe buze,buza de jos era putin umflat si rozaliu .
Nu regreta ca l-a muscat de buza ,deoarece iubea cand facea acest lucru.••••••••••••••••••••
Imi pare extrem de rauuu ca nu am mai postat doar ca nu aveam ideeeei...🙃🥲
Sper sa va placa cea ce iesise din capitolul aest🥲💞
E prea soft ..stiu dar macar e gata capitolul !
Vaaa puuup💞💜💜💜💋🤭Nu uitati de votat ,va roooog nu am ochiisorii la cartea aceasta 🥲🥲🥲🥲🥲❤️
Saranghae✨
CITEȘTI
Omega-ul meu dulce. +Vhope+ K.TH.J.HS. terminat ✅
FanfictionJhope un omega dulce,timid,rusinos și frumos Taehyung un alfa prietenos,frumos,puțin pervers. Ce se va întâmpla cu cei doi,când se vor întâlni? "-te iubesc" "-si eu"... Cartea NEEDITAT