💞43💞

36 4 0
                                    

-haide Hobi ,grabeste-te ! O sa intarziem la ore!

Il cearta cel mare pe micul omega care isi cauta hanoracul .

-Tae...nu imi gasesc hanoracuuul..!
-fix aia trebuie sa iei pe tine?
-da!
-aish ce imi faci tu mie ?!

Spune cel mare dupa incepe sa caute hanoracul micului,dupa 10 minute hanoracul era gasit de catre cel mare.

Micul omega zambeste cand isi vede hanoracul ,se indreapta spre cel mare dand un pupic pe obraz .

-multumesc Taetae
-cu placere iubirea mea,dar acum grabeste-te ca întârziem la ore

Isi pune repede pe el hanoracul dupa se incalța si isi ia iubitul de mana si se indrept amandoi spre facultate.

*****
Ajunsi inainte sa se sune ,amandoi se grabesc in claselor lor nu inainte sa se sarute  .

Cel mic se grabeste sa intre in clasa ,nu voia sa țipa profesorul stiind la cat de strict si dur e acestul.

Bate la usa apoi aude un glas gros si nelinistitor cea ce la facut pe micul omega sa tremure.

Deschide incet clasa usei toate privirile sunt atințite pe el.
Isi lasa privirea in jos si se scuza pentru intarziere.

Se indreapta repede in banca lui luand cartea si caietul incepand sa scrie cea ce dictează profesorul.
Venea sa planga in acel moment ,sa il bratiseze pe Taetae a lui.

******

Dupa ora se ridica si vrea sa mearga afara din clasa dar  se izbeste de ceva tare ,isi ridica capul vazandu-l pe iubitul său .

Apare un zambet mare pe chipul lui dupa sare in bratele lui.
Cel mare doar râse si il saruta pe crestetul capului.

-Taetae..,
-da suflețel?
-putem merge sa mancam..?
-siguuuur !

Il ciupeste de obrajii,dupa se desprind din bratisare mergand spre cantina .
In timp ce mananca micul omega cel mare doar zambi la cat de dragut e iubitul său.

-vrei si tu ?

Intreaba arătând spre prajitura plina cu ciocolata .

-nu bebe,mananca tu

Da din umeri dupa continuand sa manance.
Termina de mancat se sterge la gura cu servețel .

-gata. Putem merge
-bine ,duuulceațăăă 

Spune in timp ce il ciupeste de obrajii,care erau foarte mooi si duulci.

Îl saruta luung pe ambii obrajii,toate privirile sunt atințite pe ei cum se lingușesc ,Hobi se rusina dar Tae doar il saruta mai muult .

-Tae..,termina toata lumea se uita la noi..
-bine

Termina de pupacit pe micul omega,dupa ies amandoi din cantina.

-Taetae

Spune in timp ce isi infasoara mainile pe talia lui apoi capul pe pieptul său.
Cel mare îl stranse tare in brate si pupa crestetul capului.

-da mica mea dulceata ?
-te iubesc
-aww si eu te iubesc baby.

******

Dupa toate orele au pornit spre casă tinandu-se de mana .

-Tae ma ajuti cu teme...?
-cum sa nu,ce nu aș face pentru tine?

Micul omega doar zâmbi.
Era foarte bucuros ca are un iubit ca Taehyung.

Ajunsi acasa , omega-ul a mers sa-si faca un dus cat timp Taehyung comandase mancare.

A venit si comanda iar cei doi incep sa manance cand in cand sarutandu-i obrazul omega-ul.

Nu putea sa se abtine la cat de dragalas era cu obrajii plinuți parca erau balonasi .

****

Dupa ce au mancat Hobi vru sa se ridice dar e tras peste cel mare.
Il privea in ochii lucioși si frumosi

-saruta-ma

O nuanta rozaliu apăruse pe obrajii omega-ul,isi lipi timid buzele peste celui mare.

Taehyung se bucura ca îi putea simti buzele dulci si moi prea moi pentru el!

Îl musca buza de jos facand ca cel mic sa scanceasca iar limba îi strecura in gura.

Fiecare coltisor al guri era invadat de limba celui mare care nu avea de gând sa se desprinde prea repede din ceea ce facea.

Isi pune mainile sub fundul micului si se ridica in picioare inca tinand pe micutul cu care se saruta

Nerupand sarutul umed si arzator se indreapta in camera celor doi.

Il pune in pat intre picioare iar in secunda doua se lasa peste micul trup care zacea deasupra lui.

-iti ador buzele !

Se inrosi si isi băga capul in gatul celui mare .
Cel mare doar rade de el si isi strecură mainile sub tricoul acestuia.

Micutul tresari cand simti mainile reci si mari pe spatele său.

-te iubesc Taetae
-si eu mica mea comoara

Dupa minute bune in care doar stateau imbratisati inca in pozitia in care era adineauri.

Dupa un suspin somnoros cel mare isi ridica capul doar pentru al privi pe iubitul sau care mai avea putin si adormi
Rade si il saruta apăsat pe obraz.

-mhh Tae vreau sa dormim
-bine ingerasul meu
Orice pentru tine.

Saruta scurt pe buze si se pune langa cel mic tragand in bratele sale la care cel mic se ghemui instant simtind cum va adormi pe loc.

-ce m-aș face fara tine?
Bebe meu ..

Isi infasoara mainile pe trupul fragil ce se odihnea in brațele lui.
Plasa un pupic pe nasutul micutului iar el se stramba si isi băga fata in pieptul celui mare.

-te iubesc Tae
-*chicoti*. Si eu bebe

Se ghemuise mai mult in bratele sale ,cel mare incepu sa-si miste mainile in sus si jos pe spatele micului care dupa cateva secunde va adormi

Pentru cel mare parea atat de dragalas si dulce .
Nu si-ar fi crezut ca o sa se îndrăgostească de cineva atat de mult

La inceput vroia doar sa-si bata joc de el iar acum nu poate sta fara el nici macar 5 secunde.

Il iubea atat de mult si-ar da viata pentru el ,sufletul toot!

Dupa minute bune in care doar isi plimba mainile pe spatele micului auzi sforcaieturi dragalase semn ca a adormit .

Chicoti incet si plasa un pupic pe frunte si obraz .

-cum poate cineva sa fie atat de dulce si cand doarme?

Nu putea sa se abtine din a pupa ,era prea moale si călduț.

-somn usor micul meu veveriță.

Isi infasoara mai bine bratele pe trupul micut si moale .

Ultima data il saruta coltul guriței si isi odihnea capul pe perina asteptand ca somnul sa treaca si la el.



--------------------

Doamne imi pare EXTREM de rau ca nu am mai postat!

Doar ca mintea mea s-a golit🤧

Dar uitați capitolul!!

Nu uitati de votat!

Imi pare rau daca sunt greseli!!

Noapte buna

Sper ca o sa am multi ochiisooorii ☺️💜

Omega-ul meu dulce.  +Vhope+ K.TH.J.HS. terminat ✅Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum