💞48💞

29 4 0
                                    

*dupa o săptămână*

Trecuse o săptămână,o săptămână întreagă si încă nu am gasit-o pe Hobi! Unde dracu o fi mers nemernicul ăla!?
Oare e bine? A mâncat? Îi e dor de mine?

Oftez și ma intind pe pat când aud telefonul sunând,era Namjoon..Stai Namjoon?! Sper sa fi gasit ceva orice care arata unde e Hobi!

-ai gasit ceva?
-da. Sunt multe șanse ca Noah sa fie in pădure,acolo e ascunzătoarea lui si acolo se afla si Hobi
-si unde e aceea pădure?!
-sfarsitul orașului,tata deja a plecat cu oameni ei. Vin dupa tine si mergem si noi
-bine

Inchid telefonul si ma imbrac într-o geaca de piele neagra,bocanci negri si il astept pe Namjoon sa vina dupa mine.

Sunt fericit ca l-am gasit insfarsit pe Hobi,abia aștept să-l strang in brate pe micul meu veveriță.
Zambesc ca un nebun gandindu-ma la el.

Usa se deschide pe el intrând Namjoon,îl salut și intrăm in masina. Conduce pana ajungem la intrarea păduri.

Vrusem sa cobor dar sunt oprit de mana lui Namjoon.

-trebuie sa fim atenți,daca facem zgomot o să-și dea seama ca cineva e aici si apoi o sa plece si nu o să-l mai găsim
-bine, doar ca sunt fericit ca l-am gasit pe Hobi.
Dar daca nemernicul ăla sa atins de el o să-l omor cu mana mea !

Isi da ochii peste cap si dupa coboram si intram in padure,cum de Namjoon stie drumul si eu nu?

-hey,cum de stii unde tre sa mergem?
-tata spunea unde sa merg ca sa ajungem unde e locul lui Noah
-aha..

Dupa aproximativ 10 minute am ajuns in fața unei case părăsite si dărâmat. Mașinile erau parcate în fața casei,sunt recunoscut pentru tot ceea ce a făcut tata lui Namjoon.

Intram in casa dar inainte, Namjoon mi-a dat un pistol. Ma uit nedumerit la el dar după îmi dau seama dece mi-a dat-o.

Intrând în casa era întuneric dar nu atat încât sa nu vedem nimic,la dracu cu praful ăsta!

Urcam treptele si puteam auzi suspine,si recunosc suspinele astea ,sunt ale Hobi!

Fug treptele si urmez suspinele pana dau de o camera unde e el..legat de un scaun și palmuit de nemernicul ăla..! Gata il omor !

Vruse sa mai dea o palma dar îi prind mâna si se uita la mine zambind ca un nebun.

-ooh cine a decis sa vina?
Ți-am lipsit ?
-foarte !

Spun si îi dau un pumn in fata de cade jos ,ma urc pe el dand pumn unde apuc. Nu ma interesează daca moare, pentru tot ceea ce a facut lui Hobi merita tot ce se va întâmpla cu el!

Namjoon si tata lui apar si ei,ma opresc din al lovi pe porcul ăla. Ceea ce ma face nervos !

Îmi îndrept privirea spre Hobi care plangea si plangea din ce in ce mai tare,ma pun in genunchi și îl dezleg maini si piciorușele.

Nu trebuia nici macar 2 secunde ca acestul sare pe mine dărâmăndu-mă, mi-a lipsit bratisarile lui!

-gata iubire,gata,șhhh..sunt aici. Taetae e aici nu mai plange

Spun in timp ce incep sa plang silențios, îmi lipsea atat de tare !

-Taetae v..vreau acasa...
-mergem iubire,mergem..
-mi-ai li..lipsit...
-si tu mi-e foarte mult! Nu mi-aș fi imaginat viața fără tine.

Mă ridic cu el in bratele mele,doamne da cat a slabit bebelușul meu! Când ajungem acasa o să-l sun dimineață pe Jin hyung sa vina sa gătească pentru Hobi.

Ma indrept spre domnul Kim care îl cătușa pe nemernicul ăla.

-va mulțumesc ca ați gasit-o pe Hobi
-nu e voie să-mi mulțumești.
-haide va aduc eu acasa

Spuse Namjoon zâmbind,iesim din casa aia care mai avea putin se cadea pe noi. Iesim si din padure si intram in masina .
Hobi fiind încă in brațele mele suspinând silențios.

-iubire nu mai plange..
-mi-e... mi-e frica...că...că o sa vina inapoi..si iar..o sa ma răpească..de langa tine..
-nu dragoste,nu se va mai întâmpla asta. O sa fie închis pe viață.

Îi spun mângâind obrajorul moale de care imi era dor să-i pup de fiecare dată. Ochiișorii umflați si rosi de atatea plâns...ma doare să-l vad asa..

Se ghemui in bratele mele cuibărind capul in gatul meu,imi infasor mainile mai bine pe trupul micut si mult mai slab decât era.

Într-un final ajungem in fața casei mele,îi mulțumesc lui Namjoon si dupa cobor din mașină.
Intru in casa cu Hobi in brațele mele care a adormit .

Urc treptele până ajung în fața ușii,intru in dormitor si îl pun pe pat.
Acestul cum simte ca nu mai sunt langa el își deschide ochii somnoroși uitându-se la mine.

-haide iubire sa facem o băiță,dupa papam ceva si o sa dormim.

Il iau in brațele mele si ma indrept spre baie, îl pun pe masina de spălat si dau drumul apei sa umple cada.

-haide bebe ia-ți jos hainele .
-mi..mi rusine...
-dece? Nu e prima oară când te vad dezbrăcat
-...nu asta e...

Nu spun nimic si iau haina de pe el zarand trupul micut plin de vânătăi si urme de curea. Îmi ridic privirea spre el văzând cu gurița într-un botic semn ca o sa planga in orice moment.

Si cum ziceam..a și început sa planga, simțeam ca inima mi se rupe in mii de bucăți văzând cum plânge.

-șhhhh..gata dulceața mea.. e-n regula, nu trebuie să-ți fie rusine..Taetae va avea grija de vânătăi tale ,o sa dezinfectăm dupa ce terminăm de făcut băiță.

Spun in timp ce îi sterg lacrimile amare si fierbinți de pe obrajii moi,îl iau jos de pe mașină spălat si își da jos blugi(si boxer) se bagă in cada plin de spumă

-mi-ai lipsit foarte mult iubre
-si tu mie..am crezut ca nu mă mai iubești..
-sa nu te iubesc? Da tu esti viața mea.

*****
Dupa ce i-am făcut baie l-am dezinfectat rănile. Sa îmbrăcat într-un hanorac de al meu si pantaloni trening.

Coborâm în sufragerie unde îmi iau telefonul și incep sa comand tot ceea ce spune micul meu bebe.

Cand termin, îl trag în brațele mele el punându-si capul pe pieptul meu si mânuțele in jurul taliei mele,ne priveam În ochii celuilalt.

Ma aplec spre el trăgând într-un sarut dulce si tandru, îmi lipsea buzele astea dulci,moi si perfecți!
Îmi strecor limba in gura lui explorând fiecare colțișor.

Din cauza lipsei de aer ne despărțim din sarut ,ne lipim frunțile uitându-ne unul la altul.

-te iubesc
-si eu..
Si.. îmi e foame

Face un botic dulce pe care o pup repede,pup fruntea și își odinește capul pe umărul meu

-si.. i-ai spus ai mei ca eram rapit?
-nici gand,nu i-am spus știind ca ar fi facut griji pentru bebeul meu

Pup năsuțul auzind cum chicotește.
Dupa ce veni comanda am incet sa mâncat,Hobi manca mai mult dar nu ma plâng. E adorabil cu obrajii plinuți!

Dupa ce terminam de mâncat am mers in dormitor,ne punem in pat. Trăgând pe veverita in brațele mele, își închide ochii punând un picior pe burta mea si mâinile dupa talia mea iar capul pe pieptul meu

-noapte buna Tae..
-si ți-e bebe

Pup fruntea strângându-l , perfect asa pot dormi acum stiind ca îl țin pe bebe al meu in brațe!
Nu trecu nici macar 5 minute ca îl aud sforcăind.
Atat de dulce si adorabil!
Îl mai privesc câteva minute chipul angelic până adorm si eu..

*****;

Scz ca nu am mai postat...

Nu uita de votat si scz de greseli 💗

Speeer sa va placaaaaaaa

🥺💗💗💗

Omega-ul meu dulce.  +Vhope+ K.TH.J.HS. terminat ✅Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum