💞44💞

33 5 0
                                    

-mica mea dulceața dece plangi?
Ce ai patit?

Dece plange ?
Brusc a inceput sa planga stand in bratele mele.
Am strans-o prea tare?

-bebe spune ceva
Dece plangi?
Te-am strans tare in brate?

Vorbesc cu el in timp ce îi caut privirea.
Inima mi se rupse cand a inceput sa planga mai tare.

-Taetae..
-da iubirea mea ,spune-mi dece plangi

Isi infasoara mainile dupa gatul meu si asa s-a ajuns sa stea in poala mea cu picioarele conjurate pe talia mea iar fața ingropat in gatul meu

-Taetae...
-da bebe meu
-n..nu vreau sa ma părăsești...

Chicotesc îi ridic capul si pup obrajorul ud .
Cum poate sa spuna asa ceva?
Il iubesc atat de mult incat nu stiu ce sa fac ca sa nu-l mananc .

-cum sa te părăsesc?
Te iubesc iubirea mea
De-aceea plangi ?

Da incetisor din cap in timp ce isi trage nasutul roșu.

-nu trebuie sa crezi ca te parasesc ,te iubesc iubire. Tu esti mica mea comoara in care locuiesc intotdeauna si o sa locuiesc pana sfârșitul drumului.
-te ..iubesc ..

Isi odihnește capul pe umărul meu inca stand in bratele mele.
Incep sa mangai spatele stiind ca asta il linisteste.

-șhh,gata si Taetae te iubește foarte mult,

*****

Dupa ce micul meu dragoste s-a liniștit ne-am ridicat din pat si am mers in bucatarie pentru a face ceva de mancare.

Am decis sa facem kimchi,bulgogi si clătite cu ciocolată langa el tăiasem căpșunii stiind ca Hobi cat de mult iubeste .

Ne-am asezat la masa si am inceput sa mancam.

Am terminat de mancat si am spalat farfuriile.

-Taee putem merge la plimbare?
Te rooog

Spuse facand ochii de catelusi iar eu cum pot să-l refuz? Cum sa refuz o dulceață ca el!?

I-au fațuca in palmele mele si pup năsutul dupa un luung pupic pe buzele dulci .

-imbraca-te
-yeeey te iubesc!

Imi da un pupic apoi fuge pe scari pentru a se îmbrăca.
Trecu 10 minute iar Hobița mea se îndreaptă spre mine .

Pun mâinile pe talia si il trag aproape de mine.
Își fășoară mâinile dupa gatul meu si ne privit in ochii celuilalt.

Cum poate sa fie atat de frumos ?!
La naibii atat de atragator cu maxilarul si cu ochii frumosi

Fara sa mai spun ceva stropesc buzele de ale sale.
Pun o mana pe ceafa lui tragand mai aproape de mine.

Imi strecor limba in gura lui cautand pe a lui.
Il aud chicotind in sarut.

Daca s-ar putea să-i mananc buzele si limba as face cu mare drag!

Sug buza de jos ,nu mă interesa ca saliva curge din colțul gurii si nici ca nu primim aer .

-mhhh Tae..

Spuse in timp ce sug buza de jos,nu ma pot saturat de gustul buzelor!
E prea dulce ,gust de căpșuni si vanillie,ooh cei mai dulci buze din lume .

Cand m-am asigurat ca i-am sugat bine buza, ne-am despărțit din sarut .
Respiram scadali.

Buza de jos era puțin mai rozaliu din cauza că i-am sugat si putin umflat dar sunt mandru de asta.
Obrazii iau o nuanță rozaliu,e dulce cand roșește.

-esti foarte dulce.
Esti gata? Putem pleca?
-mhm

Da incetisor din cap, i-au mana in mâna mea si ne indreptam spre usa.

******

Autor pov.

Seara 19:37.

-Tae,ma bucur ca am iesit la plimbare..dar cred ca ar fi bine sa plecam acasa,sa facut cam frig

Spuse cel mic de vârstă in timp ce se juca cu degetele iubitului sau. Cel mare doar chicoti si îi ia fața in palmele sale mari si il priveste in ochii,ochii lui atat de frumosi in care se pierde mereu.

-sigur ca mergem acasa daca bebeul meu asta vrea.

Plasa un mic pupic pe varful nasuțului iar cel mic doar zambi. Cand cel mare voia să facă un pas in față,cel mic il prinde de mână.

-sa întâmplat ceva?
-cară-mă pana acasa te rooog sunt obosit si ma dor piciori

Spuse cu un botic micuț stiind asta e slabiciunea celui mare. Taehyung ofteaza si cedeaza spunand:

-răsfățat mai ești

Îl ia în brațe si cel mic înconjoară picioarele dupa solduri si mainile dupa gat,iar Taehyung așează mainile sub funduțul micului că să-l țină echilibrul.

-stiu,dar din cauza ta . Stii ca te iubesc muult

Îi raspunde si plasa un mic pupic pe buzele celui mare. Își așează capul pe umarul acestuia si își inchide ochii.

-Taetae multumesc pentru tot,multumesc că-mi suporți mofturile.

Vorbea cu gura jumătate simțindu-si peoplele greoi. Cel mare doar rase putin apoi vorbește:

-cine tu te-ar suporta? Esti plin de viata,esti ca o mica raza de soare,si esti bebeul meu cum sa nu te suport.
-te iuuu..besc

Spuse căscând.

-vreau sa dorm..
-atunci dorm bebe
-nu te superi ca dorm in brațele tale? Nu sunt greu?

-nu,nu esti greu . Esti prea ușor si moale .
-aww..te iubesc atat de muuult.
-si eu bebe,acum dormi dacă ți somn.

Ne-mai spunand nimic își îngroapă mai mult fața in gatul celui mare . Iar in următoarele secunde cel mic deja adormise in bratele iubitului sau.

-răsfățatul meu

Mări pasul ca sa ajunga mai repede acasa ,nu vrea ca micul său iubit sa se răcească.

Ajunse acasa intra si merse in camera il pune incet in pat ,il inveleste si se pune langa el. Il trase incet in bratele sale si pupă fruntea urmand un pupic de noapte buna.


-+-+-+-+-+-+-+-

Imi pare ATAT de rau ca nu am mai postat
Va rog iertați ma🙏🏻🥲.

In fine sper sa va placa.

Stiu ca cartea asta e cam..prea siropos dar ,am sa fac asta pana termin cartea astaaaa☺️☺️☺️☺️☺️imi place asa .

Scz de greseli 💗✨🤗💜

Saranghae🤗🤗🤗🤗

Noapte buna

Omega-ul meu dulce.  +Vhope+ K.TH.J.HS. terminat ✅Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum