20

321 16 0
                                    

Dołączyłeś do transmisji online użytkownika @Foxyinnie!

— Miło was wszystkich widzieć. — uśmiechnął się lekko Yang. Sam Hyunjin uśmiechnął się drobnie pod nosem. Wciąż widział, iż jest to uśmiech wymuszony, jednak nie aż tak, jak wcześniej. Był dumny.

@LlamaJin✔
Dzień dobry, Jeongin :)

Dzień dobry, Hyunjin. — przywitał się miło, czego Hwang kompletnie się nie spodziewał. Na jedynie te kilka słów poczuł ciepło na sercu. To było urocze.

@iloveyangjeongin
To prawda, że chciałeś się zabić?

@MiaL
Jak się czujesz po próbie?

@Ilyilyily
Czemu chciałeś ze sobą skończyć?

Yang milczał, mimo, że podobnych komentarzy przybywało coraz więcej. Przełknął nerwowo ślinę i nagral więcej powietrza, nie mógł pęknąć jak na ostatniej transmisji.

@LlamaJin
On nie chciał się zabić, ludzie...

Widząc ten komentarz przybrał drobny uśmiech.

— Dokładnie, Hyunjin, nie wiem skąd dziennikarze wzięli taką informacje, ale to nie prawda. Owszem, to stało się przez leki, ale to dlatego, że przypisano mi je źle. — zaczął tłumaczyć.

@LlamaJin
Właśnie, zresztą byłem przy tym.

Widząc tę wiadomość, którą zaraz po chwili przykryły pozostałe, Yang chwile nic nie mówił. Uśmiechnął się lekko, jednak nic nie powiedział. Czekał na dalszą wypowiedź Hwanga. W jednej chwili wszyscy skupili się na starszym i zadawali mu pytania. Jeongin miał chwile spokoju.

@LlamaJin
Prawie cały dzień byłem z Jeonginem i żadna próba samobójcza nie miała miejsca.

Jeongin zaraz chwycił drugi telefon i napisał do Hyunjina nie mogąc powstrzymać delikatnego uśmiechu na ustach.

@Foxyinnie✔
Dziękuję. Jednak nie myśl, że tak łatwo odpokutujesz wcześniejszą transmisje.

@LlamaJin
Spokojnie, na to mam inne sposoby.

Wyświetlono.

✔crybaby ;; hyunin Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz