-DÖRT-

40 3 0
                                    

Tenefüs zili çalınca Minnie'nin yanına gittim.

L-hey Minnie
Noldu der gibi bana bakmıştı
L-Derste kalemini almadığım için üzgünüm

M:sorun değil merak etme
Dedi ve hafifçe gülümsedi. Bendr ona gülümsedim.
Yemek zili çalana kadar Nayeon ve Minnie ile takıldım. Yemek zili çalınca kafeteryaya gittik ve herzamanki yerimize oturduk

Rosie ve ekibi içeri girdiler ama Yuna yoktu. İlk defa Rosie başka bir yere oturmuştu. Şaşkındım,kafeteryadan çıktığımızda ders zili hala çalmamıştı. Bizde bunu değerlendiriyorduk. Ardından ders zili çaldı.

N:diğer tenefüs okuldan mı kaçsak?

M:hmm. Bana uyar.

L:banada.

Tenefüs çok çabuk geldi çattı. Nayeon,Minnie ve ben okuldan kaçtık cidden fazlasıyla kolaydı. Okuldan kaçtığımızda saat 15.47'yi gösteriyordu. Okuldan çıktığımız gibi bir kütüphaneye girdik ve ders çalışmaya başladık. Ardından deniz kenarına gittik biraz oturduk ve sohbet ettik. Saat 22.36 olmuştu artık eve gitmem gerekiyordu. Çünkü okulumuz çoktan bitmişti. Eve geldiğimde Jisoo evde değildi. Koşarak odama çıktım ve kitap okumaya koyuldum. Ardından da uyumuşum.

Sonraki gün

Sabah uyandım ve okula gittim. Okula geldiğimde Nayeon gelmemişti. Telefonumu açıp Nayeon mesaj atmış mı diye kontrol ettim ve cidden Nayeon mesaj atmıştı. Mesajına baktım mesajda;
"Ben bugün gelemeyeceğim hastayım okulda ne döndüğünü anlatırsın artık"
-elbette anlatirim ne sikim döndüğünü-
Yüzümde hafif bir gülümseme belirmişti. O gün cidden çok sıkıcıydı hemen eve gelmek istemiştim. Okul bittiğinde eve gittim ve çantamı bırakıp üstümü değişirdim. Yaklaşık 1 saat sonra saat 21.59 olmuştu. Dışarıya çıkmak istedim. Kulaklıklarımı alıp dışarı çıktım. Dolaşırken birisini gördüm kendi halinde yerde oturuyordu. Yanına gittim.

L:hey. İyi misin?

?:pek iyi sayılmam.
L:adın?
?:Choi Jisu senin?
L:Lisa. Peki birşey mi oldu?
Jisu:önemli değil boşver.
L:hayır cidden bana anlatabilirsin.
Jisu:pekala..Bir çete var ve benim peşimdeler..
L:çetenin adı ne?
Jisu:bilmiyorum.

L:oh çok sorun etme eminim sana fazlasıyla zara-

?:oh Jisu sonunda seni buldum.

Tam önümüzde 5 kişi belirdi..Sanırm bunlar Lifes çetesiydi (Rosie'nin çetesi)
Derken 2 kişi bana doğru yaklaşmaya başlamışlardı. Jisu ise çoktan kaçmıştı. Olduğum yerde donup kaldım hareket edemedim. İki kişi yanıma gelince yüzlerini gördüm fakat hiçbiri lifes çetesinden değildi. İki adam beni tuttular ve kaçmamı engellemek için beni yere doğru yatırdılar. Sonradan bir adam arkama geçip ayaklarımı tuttu. Ardından bir adam beni ayağa kaldırıp bir sandalyeye oturttu ve midemin üstünden bir ip geçirdi. Sonra önümde birisi belirdi yüzünü göremedim. Yanıma gelip
"Ah jisu bugün ölümün olacak" dedi. Sanırım kaçan kişiyi ben zannetmişlerdi ve benide jisu sanıyorlardı.
"Ben jisu değilim."
"Haha iyi deneme değildi. Buna kanacağımızı mı düşündün?"
Dedi ve gülmeye başladı. Korkuyordum. Bir anda birisi benim üstünde olduğum sandalyeyi arkamdan çekmeye ve beni karanlık bir yere götürmeye başladı. Sonra adam bir kapı açtı ve beni içine attı. Ardından bütün çete içeriye girdiler. Liderleri en son girmişti. Defalarca çığlık atmaya çalıştım ama sesimi kimse duymuyordu.
"Hey güzellik bir daha bağırırsan sana vurmaktan çekinmem"
Sözünü duydum. Belki birisi duyar diye avazım çıktığı kadar bağırdım. En sonunda birisi ağzıma bir kumaş bağladı. Sonra bir adam bana yumruk atmaya başladı 4-5 kere vurduktan sonra kapı bir anda açıldı. Gelen bir kızdı. Beni döven adamı bir çırpıda yere serdi. O sırada çetenin kalanı zaten kaçmıştı. O kız hemen beni olduğumuz yerden çıkardı. Sonradan beni bir yere götürdü.
"İyi misin?"
-iyiyim-
"Emin misin."
Kız beni bıraktığı an yere yığıldım ayakta duracak gücüm kalmamıştı.
"İyi değilsin."
-hayır ben iyiyim sen git-
"İyi değilsin lisa."
Dedi.

Aşk Ve Acı [chaelisa]Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin