Çığlıklar Yuna'nındı..
R:Yuna sen gerizekalı mısın?! Neden Lisa'ya bağırıyorsun!? Nasıl! Beni unuttun mu ha?
Bunları duyunca koşarak yemekhanenin ortasına gittim. Rosie Yuna'nın boynunu sıkıyordu.
Hiçbir şey yapamıyordum dona kalmıştım.
L:Rosie!R:L-Lisa?
Rosie Yuna'yı yere fırlattı ve bana baktı. Bakışları çok zarifti. Çok güzeldi. Ah. Artık anlıyorum ona tutulmuşum. Rosie yanıma doğru yaklaşınca dizlerim yere çökmeye başlamıştı derken. Gözlerim karardı tek duyduğum.
"Lisa!" İdi.
Gözlerimi odamda açmıştım Rosie önümde duruyordu. Bir laptopla.
L:R-Rosie?R:Lisa! İyi misin?
L:iyiyim de. O ne?
R:oh okulun sayfasına bakıyorum
L:n-neden?
R:önemli bişey değil.
Rosie bunu söyleyip odadan çıktı. Bende yaklaşık 1saat sonra odadan ayrıldım. Dışarı çıktığımda neredeyse herkes bana bakıyordu. Sonra Sana bana doğru yürüdü.S:Benle gel.
L:hey neden?
Sana beni bir yere sürüklemişti ve ardından telefonunu çıkarıp bana okulun sayfasındaki bazılarının doğru bazılarının yalan olduğu haberleri gösterdi.
"Lalisa Rosie'den hoşlanıyor!"
"Rosie'nin yeni sevgilisi Lalisa!"
Ama son cümleye baktığımda şoka uğradım.
"Yuna'yı dövmeseydim Lalisa'ya zarar verecekti ve ben buna tahammül edemem."
Bunu şüphesiz Rosie yayınlamıştı. Bayağı bir düşündüm. Sonradan Jennie'nin yanında gittim.L:Jennie.
J:ne?
L:akşam 8de yemekten sonra 12.kabinin arkasına gel.
J:mhm peki
Jennie ile konuşacaktım, ardından Jennie ve Rosie ayrılacaklardı. Saat akşam 8i bulduğunda Jennie ile buluşmak için 12.kabinin arkasına gittim.
J:oo kimler gelmiş? Buyur ne konuşacaksın benle.
L:Uzatmadan konuya geçeceğim. Rosie seni sevmiyor.
J:ne? Saçmalama tabikide beni seviyor! Uydurma. Onun sende bulmadığı sevgiyi,önemi,güzelliği bende buluyor!
Jennie bunları söylerken telefonumu çıkarıp önceden kırptığım ses kaydını açtım. Bir süre sonra ses kaydı sona erdi
J:B-bu gerçek değil! Saçmalama hayır.!
L:Kendini üzmemek için böyle diyorsun ama yaniliyorsun böyle diyerek sadece kendine ufak yalanlar söylüyorsun, bunu yapma.
Jennie ben bunları söyledikten sonra ağlamaya başladı.
J:sus. Bu gerçek değil! Yalan söylüyorsun!
Diyip bana doğru 2-3 adım attı..
J:Sen pisliğin tekisin. Şerefsizsin keşke seni hiç tanımasaydım. Rosie beni seviyor! Her zamanda sevecek sana verdiğim onca değeri geri alıyorum ben onun sayesinde! Senin bana vermedigin sevgiyi bana o veriyor! Şimdi. Yalan söylemeyi kes.
L:Seni her zaman sevdim Jennie! Ama sen bunu göremeyecek kadar kördün! Rosie seni sevmiyor artık şunu anla. Sana senelerce inandım,güvendim ama sen ne yaptın? Sevdiğin kişi yüzünden senelik arkadaşını sattın.
J:Kes sesini! Senden nefret ediyorum.
-Bağırdı-
Jennie koşarak uzaklaşmıştı. Nedenini bilmesemde gözlerimden yaşlar süzüldü. Ardından yere düştüm ve ağlamaya başladım.?:ağlama.
L:k-kimsin?
?:Rosie. Kalk ayağa hadi.
L:hayır hayır. Sana yük olamam. Lütfen uğraşma benimle.
R:Lisa.. ayağa kalk ve banka otur öyle konuşalım..
L:peki..
Rosie beni ayağa kaldırdı ve tam karşımızdaki banka oturduk.
R:Burada bu soğuk havada ne işin var?
L:Jennie ile konuşuyordum.
R:Ne konuda
L:sen ve senin Jennie'yi sevmemen konusu.
R:oh.. anladım peki. Ben cidden Jennie'yi sevmiyorum.
L:O zaman o gün bana yalan mı söyledin?
R:O işleri sana sonra anlatacağım şimdilik lütfen sadece Jennie ile konuşma..
L:oh. Peki..
O gün Rosie ile beraber kabinimize gittik. Sabah uyanınca Jennie kapının önünde Rosie ile konuşuyordu.
J:Ayrıldık. Bitti Rosie! Sen beni sevmiyorsun.!
R:Uhm. Evet? Sorun ne peki?
J;Sen tam bir şerefsizsin Rosie!
R:ah! Kolum. Küçük orospu.
Tam bu sırada kapıyı açıp dışarı çıktım. Çıktığım gibi Rosie'nin yanına gittim ve kolunu tuttum.
Rosie bana baktı ve gülümsedi ardından Jennie'ye öldün sen der gibi baktı. Jennie koşarak kaçtı.L:haha
R:Çok güzel gülüyorsun..
L:ha? C-cidden mi?
R:evet.. uhm her neyse.
L:oh,uh kolun iyi mi?
R:evet iyiyim merak etme..
L:pekâlâ o zaman bir bakayım. Oh gerçekten iyi gözüküyor!!
R:uh evet hahaha..
Sonraki bölüm..
Rosie ve Lisa arkadaş mı olacak?
Araları nasıl olacak peki?
Ya Jennie?
..
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Aşk Ve Acı [chaelisa]
Misteri / ThrillerLisa'nın sorunları? Hepsi Rosie'ye olan aşkı yüzünden mi? Hayır. Bunu kimse merak etmiyordu. Ama Rosie bunu farketti. Lisa'yı önemsedi.