P.o.v Dewi
*TRINGTRANGTRONG* Yes les is over. Mijn eerste les en ik heb nu al een hekel aan haar! Ik heb me maar een beetje gedragen want ik denk dat ze anders mijn leven zuur zal maken.
Ik loop naar Luca toe die met een meisje staat te praten. 'Hoi!' Begroet ik ze. 'Hooi! Dus jij bent degene waar Luca het vaak over heeft?' glimlacht ze 'uhmm ik denk het??' Zeg ik lachend. met luca moet ik nog eens eventjes praten. wat heeft hij over mij verteld?! 'Ik ben trouwns milou, maar Luca, moet ik nu jarloers worden?' Zegt ze met een glimlach. 'Nee babe jij bent mij alles.' Zegt luca terwijl hij milou vol op de'r mond pakt. Ik grinnik, hij heeft weer eens een meisje. Ik draai me om en begin mijn kaftpapier eens te bekijken. Wist je dat roze kaftpapier heel intresant is? Nee? nou je hebt gelijk.. Ergens is het wel saai.
~~tijsprong~~
*TRINTRANGTRONG* het laatste les uur is voorbij. Ik sta nog even te kletsen met de het vrienden groepje van Luca en nu dus ook van mij. Ik voel me echt al helemaal gelukkig! het is pas de 1ste dag en nu heb ik al 9 vrienden. Nadat milou en Luca klaar waren met zoenen, heeft luca me voorgesteld aan zijn vrienden groepje. sean, Daan, Lotte, Milou, Niels, Fleur, Lorenzo & justin. [A/n nee geen jb xD] Milou, Lotte, Fleur & en Ik zijn hele goede vriendinnen geworden en met de andere kan ik het ook goed vinden.
'O MY GOOOD! moet je zien, Moet je lezen!' Gilt Milou terwijl ze naar een flyer wijst die tegen de zij kant van de kluisjes is geplakt. 'Maandag 7 maart Optreden van bekende mensen, En de audities voor het trinty college of music got talent! Schrijf je Maandag 7 maart in en misschien win jij wel een studie beurs!' leest Sean voor. 'Dewi! doe mee jij kan kei goed zingen!!!' zegt Luca. 'nee nee nee geoon niet!' sjesus ik schrok er al van. ik kan echt dus echt geoon niet mooi zingen! 'zing eens?' vraagt milou. 'Wat krijg ik er voor?' vraag ik nieuwschierig. 'uhhmm 2 euro als je het hele liedje afmaakt' zegt Luca. 'twee euro vijftig en dan doe ik het' 'deal!' welk liedje zal ik zingen? Nobody's perfect, Pricetag of Torn de versie die nina, mijn oude bff, zo leuk vind?? Ik doe torn maar.
En ik begin te zingen:
I thought I saw a girl brought to life
She was warm, she came around and she was dignified
She showed me what is was to cry
But you couldn't be that girl I adored
You don't seem to know or seem to care what your heart is for
But I don't know her anymore
There's nothing left, I used to cry
My conversation has run dry
That's what's going on
Nothing's fine I'm torn
I'm all out of faith, this is how I feel
Cold and I am shamed lying naked on the floor
Illusion never changed into something real
I'm wide awake and I can see the perfect sky is torn
You're a little late
And I'm already torn
I'm already torn
There's nothing left, I used to cry
Inspiration has run dry
That's what's going on
Nothing's fine I'm torn
Nothing's fine I'm torn
I'm all out of faith, And this is how I feel
I'm cold and I am shamed lying broken on the floor
Illusion never changed into something real
I'm wide awake and I can see the perfect sky is torn
You're a little late
And I'm already torn
I'm already I'm already torn
Torn
Oh torn..
'Klaarr.. en nu mijn 2 euro en vijftig cent' zeg ik "wwooooww' hoor ik uit allemaal monden komen. 'wow! jij bent echt de vrouwelijke Harry Styles! Dat was echt zooo mooi! je moet echt mee doen!' Gilt milou "Harry Styles? nog nooit van gehoord.... Maaar ik ga echt niet mee doen!' protesteer ik. 'Oh ja wel hoor!!' zegt Luca geheimzinnig. 'Als ik 1 wenkbrouw op zou kunnnen trekken dan had ik dat dus nu gedaan.' zeg ik. 'KUTTT !! ik moet gaan k moet over 10 minuten bij die tandarts zijn!' zegt Sean als hij op zijn horloge kijkt. Snel gooit hij zijn kluisje dicht. en ropet nog snel iets wat op een doei moet lijken en rent weg. 'Ik ga ook maar eens.' zeg ik. 'doei!' zeg ik en ik geef snel iedereen een knuffel. En ik pak mijn fiets en fiets weg.
'Hooi!' zeg ik als ik naar binnen stap. 'hwooi' is de matte reactie van mijn broer, Rowan. 'hoe was jou eerste dag?' vraag ik nep geintreseerd, als ik mijn broer languit op de bank zie hangen met een zak M&M's in zijn handen. 'Echt gaaf! ik heb al heel veel vrienden!' zegt hij. 'Ik ook hoor lief broertje van me.' Zeg ik als ik de zak M&M's uit zijn handen grits. 'die was al leeg hoor suzzie' 'kut' en ik gooi de legen zak op zijn voeten. En ik ga naar boven.
Ik mis mijn vader best wel erg.
Ik begin te huilen in mijn kussen.
Hij heeft zichzelf 2 maanden geleden opgehangen in onze garage. ik vond het zo eng ik vond hem toen ik me fiets uit de schuur wou halen. Zijn hopeloze blik, zijn paarse gezicht, en vooral zijn kille ogen schokte mij enorm. In het begin overal waar ik keek zag ik me vader zo hangen. gelukkig voor mijn moeder en me broer hebben zij hem niet gezien. Daarom zijn we ook verhuisd. Omdat mijn moeder het niet aan kon om zo dicht bij het gebeuren te wonen, Ze wilden naar waar mijn opa en oma wonen.
Ik heb het nog niemand verteld hier in Engeland. En ik ga dat ook zeker niet doen. Alleen mijn vrienden in nederland weten het. Niemand mag het weten. Zelfs Luca niet. De tranen stromen nu over mijn wangen. Iedereen denkt dat ik er goed mee om kan gaan, Maar telkens als ik aan hem denk of iets met een dik touw hoor ga ik kapot van binnen.
~~tijdsprong~~
'Ik heb gehoord dat er een nieuwe onderwijsassistente is' zegt Lotte als ik Lotte en Milou 3 dagen later samen door de gang lopen, Op naar Biologie. 'Uhmm , zal wel' mompelt Milou. 'jij heb er zin in..' Zeg ik sarcastisch. 'inderdaad' Als we in het biologie lokaal zijn krijg ik een chagarijig knikje van Mevrouw clous. Nou nou die vind het leuk om les te geven zeg.
De les begint enorm saai. Maar ik let maar op .. ulggh saai. ik kan me niet concentreren en mijn gedachtens gaan naar me vader. En weer zie ik dat verschrikkelijke beeld weer voor me. 'NEE' gil ik en ik barst in tranen uit. Snel ren ik de klas uit. IK ren de deur uit. de gang op , als ik een tijdje door de gangen heb gerent plof ik huilend neer tegen een kluisje. Ik verstop mijn handen in mijn gezicht en begin nog harder te huilen. na een tijdje word ik wat rustiger maar nog steeds huil ik.
Ik hoor voetstappen dichterbij komen. Nee he dit kan er ook nog wel bij. Ik duik in elkaar hopelijk ziet hij/ zij me dan niet. De voetstappen komen steeds dichterbij.
De persoon komt naast me zitten tegen de kluisjes en slaat een arm om me heen. En ik begin nog harder te snikken.
<<<<<<<<<<<<<<<<<<
Tadaaaa :)
Wat vonden jullie er van?
We denken jullie dat er naast haar kwam zitten en een atm om haar heen sloeg? Let me know :D
Moet ik meer posten??
Weet iemand nog een leuk boek ?
Xx
YOU ARE READING
Tell me a lie ft. Louis Tomlinson
FanfikceTell me a lie Gaat over Dewi. dewi heeft een verleden wat niemand wil. Haar verleden speelt een grote rol bij haar toekomst.