Твій ранок розпочався доволі гарно ,ти зробила ранкову рутину поснідала і вирішила зробити фото в дзеркалі.
Ти виставила його в сторіс для близьких .
І Коля відповів на цю історію вогником .
Ти вирішила поговорити і попросити поради у Лєри .
Ліна : Лєруня я не знаю що мені робити .
Лєра : Я вся в твоїй увазі.
Ліна : Ну я не знаю що зі мною за перший день в Києві все стало на перекосяк .
Лєра: Це все і за Колі .
Ліна : Я не знаю ,після поцілунку в грі ,я прям не знаю що думати, а потім поцілунок на кухні,я запуталась, я не хочу втрачати дружбу з тобою,але я і не знаю що робити з моєю закоханість.
Лєра: Ліночка сонечко моє все гаразд,я не ображаюсь нашу дружбу нічим не зломати ,а ти попробуй бути з Кольою він не поганий і характером ви схожі .
Ліна: Лєрочка ти найкраща,я завжди знала що ти єдина і най краща подруга.Ти мені як сестра,і нашої сварки я точно не переживу.
Лєра : Іди до мене моя сестричка ,а між вами вчора ще була іскра я це замітила.
Ліна: Доречі я викинула історію в близькі він на неї відповів вогником.
Лєра: Це ж чудово.
Не вспіли ви договорити як до вас в двері хтось подзвонив.
Лєра: Я відкрию .
Лєра відкрила двері а за ними стояв кур'єр .
Кур'єр: Доброго ранку ви Ліна Корнійчук?
Лєра : Ні, зачекайте я покличу Ліну .
Лєра: Ліна тут тебе кличуть .
Ти підійшла до дверей.
Кур'єр: Доброго ранку ви Ліна Корнійчук?
Ліна : Так це я .
Кур'єр: Тут для вас подарунок.
Кур'єр достає гарний букет квітів і промовляє.
Кур'єр: Ось тут розпишіться,що ви отримали подарунок .
Ліна : Гаразд, а від кого цей подарунок?
Кур'єр: Вибачте але я не зможу вам сказати .
Ліна : Дякую,гарного дня вам .
Кур'єр: Вам також ,до побачення.
Ти закрила двері ,і вирішила подивитися а може в цих квітах є записка з ім'ям.
Ну ти і вгадала і там написано:Продовження скоро ♥️
ВИ ЧИТАЄТЕ
Забуті момент, були найкращими
RomanceВсім привіт ,і це уже моя 3 історія,надіюсь вона вам також сподобається. а тепер трохи про цю історію. Ти обична дічулька з приколами яка їде до подруги в Київ на місяць, ви відвідуєте матч Динамо (Далі ще цікавіше) Всі ці моменти забуваєш і про хл...