14 частина

293 7 0
                                    

Ти приїхала на місце яке ти задумала ,так як іще ніч ти вирішила трохи поспати,тут в тебе появився сильний біль і ти згадувала деякі частини моментів яких забула після аварії.
Ти різко прокинулася.
І побачила на годинику вже 7:00 а цей комплекс відкривається в 7:30 ,тому чисто теоретично Коля повинен скоро прийти так як він новенький і в нього дуже насичене тренування .
Ти досі чекала ,ти сиділа до останнього ,в тебе не було благо шансів ,залишилась лише одна маленька надія на Колю і що все зміниться.Тому що ти готова на зміни заради нього.Ти готова на все заради нього .Ось вже майже 11:00 його досі немає тут ти втратила всю надію.
Твої думки:
Ну ні не може бути що він не прийде сьогодні,він мені дуже потрібен ,я не зможу без нього,без нього я слабка ,як і була завжди.Чому я зробила не правильний вибір,в мене був шанс зробити правильний але я не зробила його.
Тут твої думки перериває знайомий силует.
Ти зраділа так як це був Коля .Надія знову з'явилась.
Ти вибігаєш швидко з машини і накидуєшся на нього в обіймах і сльозах .
Коля: Ліна що сталося?
Ліна : Коль мені дуже потрібна твоя допомога і нам потрібно поговорити,я тебе прошу поговори зі мною ,не дивлячись ні на що ,що було в минулому ,будь ласка Коль .
Коля : Гаразд ,так тримай себе в руках ,іди до мене ,угомони свої нерви з тобою все гаразд ,я з тобою.
Ліна : Ти довго будеш на тренуванні .
Коля: До вечора напевне ,я не впевнений.
Ліна : чорт ,я не можу тебе довго чекати ,я боюся.
Коля: Давай зробимо так ти зараз поїдеш до мене на квартиру,приймеш душ ,одягнеш щось із моїх речей і будеш чекати мене дома я прийду і ми поговоримо гаразд?
Ліна :Ні там твоя дівчина Лєра ,вона сказала ніколи не тривожити тебе ,але я не здержалась ,я не змогла розумієш.
Коля: твоя подруга Лєра вона мені не дівчина ,я холостяк в мене нікого не має ,ні дома ні в житті поки .
Ліна : гаразд,я чекатиму тебе в тебе в квартирі .
Коля: Ось держи ключі ,і ось адреса "адреса"
Ліна : Це не далеко.
На прощання Коля чмокнув тебе в щічку,і промовив .
Коля: Пообіцяй що будеш обережна ,і навсякий випадок замкни двері ,я прийду і тоді відкрию їх ще одним ключем .
Ліна: гаразд.
Ти ще раз міцно його обійняла ,так як не дуже хотіла його відпускати .
Потім сіла в машину ,поїхала за адресою яку дав Коля .
Потім піднялась до квартири ,відчинила її зайшла по ній зразу ж було видно що квартира холостяка ,ти як тільки зайшла зачинила двері на замок ,на всякий випадок.
І пішла оглядати квартиру ,по всій квартирі розносився уже знайомий аромат тобі ,це були парфуми Колі,як і на першій зустрічі ,ти змогла згадати як познайомилася з Колею .
Ти пішла в душ .
Одягла Колін одяг :
Він вигладав так:

Ти вирішила не дуже байдикувати ,а по прибирати в квартирі , і бути хоч якось корисною зараз

Йой! Нажаль, це зображення не відповідає нашим правилам. Щоб продовжити публікацію, будь ласка, видаліть його або завантажте інше.

Ти вирішила не дуже байдикувати ,а по прибирати в квартирі , і бути хоч якось корисною зараз .твій телефон розривався від дзвінків від Кіріла ,але ти не брала ,а ще після слів Колі що він холостяк , стало ще краще.
Ти прийнялась до прибирання.
Через годину ти прибрала квартиру ,Колі ще досі не було ,тому ти вирішила зварити вечерю.Щоб він прийшов і був не голодний .
Ти побачила в холодильнику не дуже багато продуктів,але навіть із цего ти щось змогла приготувати смачне:
Готовка в тебе зайняла майже 2 години ,ось що з цього вийшло :

Ти побачила в холодильнику не дуже багато продуктів,але навіть із цего ти щось змогла приготувати смачне:Готовка в тебе зайняла майже 2 години ,ось що з цього вийшло :

Йой! Нажаль, це зображення не відповідає нашим правилам. Щоб продовжити публікацію, будь ласка, видаліть його або завантажте інше.

Тут ти тільки завершила приготування ,як тут хтось відкриває двері , ти спочатку злякалася ,але потім заходить Коля .
Коля: Лінуся це я ,все гаразд.
Ліна : Привіт як твоє тренування?
Коля: З кожним днем краще,що це так смачно пахне.
Ліна : Я надіюсь ти не проти я тут трохи навела лад .
Коля : Ні звісно не проти . Ходімо спочатку поговорим,а потім поїмо.
Ліна : Не має питань .
Коля : Так давай все по порядку.
Продовження скоро .....

Забуті момент, були найкращими Where stories live. Discover now